• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ik heb de hele dag al een lekker gevoel in mijn buik omdat ik een vriendje heb. :Y)

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Nog een paar dagen..

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Waaaarom eet ik toch zoveel?! (cat)

Fighting for peace is like fucking for virginity.

Ik krijg vandaag of morgen waarschijnlijk een Noosa armband, woehoe, en ik heb ook geld voor chunks die erbij horen. Me is a lucky bastard. :3

[ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 15:36 ]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Seductress schreef:

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Ik vraag me nog steeds af waar die credit vandaan komt.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Mijn laptop heeft een virus en nu moet ik achter de trage super slome comp van mijn ouders.

"Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

Seductress schreef:

Ik eet te veel omdat ik me verveel. :'D

Ik wil niet naar school...
    Man wat zie ik er tegenop. Krijg al buikpijn als ik eraan denk..

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Inspiratie, kom bij mij...

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH.

Zo. :Y)

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Dromen zijn zo onrealistisch, helaas -,-

Shit happens but pee happens a lot more.

Waarom ben ik niet gewoon een paar jaar eerder begonnen met muziek maken, dan kan ik tenminste met het niveau van mijn klas mee. (cat)

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Why I can't stop those panic attacks? ;-; I got em thanks to you, and I sure hate you, but I'm so scared, I see you in every dream I have and this way I will never forget you. :<

Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

Ik wacht al de hele dag op een telefoontje of ik wel of niet aangenomen ben en het is zóoo frustrerend, dat wachten D: