• Hoi allemaal.
    Ik ben een paar maanden geleden verliefd geworden op een jongen. Ik zat toen in de 2de en hij in de 6de. Hij was 3 jaar ouder. Ik durfde eerst helemaal niks, maar later vlak voordat hij weg was heb ik een briefje in zijn jaszak gedaan waar een gedicht op stond waarin ik hem duidelijk maakte dat ik hem leuk vond. Ik ben erachter gekomen dat hij het niet gezien had. Dat wist ik doordat ik hem 2 keer gesproken had. Maar nade laatste keer heb ik hem niet meer gezien.

    Maar nu na bijna 2 maanden vakantie kan ik hem nog steeds niet vergeten. Niet dat ik hem helemaal wil vergeten, maar gewoon dat ik niet meer zo vaak aan hem denk met een lichte pijn in mijn hart...

    Weten jullie misschien iets waardoor ik dat minder zou kunnen maken??

    xxx


    Stenenlikker

    Eat all the chocolat!
    Ja, in chocolade zit endorfine en dat maakte je gelukkig?
    Wordt verliefd op een ander?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tja.... Das makkelijker gezegd dan gedaan...
    Hmmmm, chocola.... xD


    Stenenlikker

    Icecream?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    keihard janken

    LacunaCoil schreef:
    Icecream?


    26 - 02 - '16

    Kijk naar 500 Days of Summer. Zoek steun bij vrienden. Ga leuke dingen doen. Hielp bij mij.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chocolate, Icecream and Sports, oh and Series :Y)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Och, sterkte. Tijd zal het helen, maak jezelf verder niet te gek door te veel aan hem te denken.
    En voor de rest: inderdaad chocolate and icecream!


    You are beautiful, you are love.

    Bd schreef:
    Kijk naar 500 Days of Summer. Zoek steun bij vrienden. Ga leuke dingen doen. Hielp bij mij.


    Ik werd super sad van die film. xd


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    (...)

    Ik werd super sad van die film. xd


    Dan ga je meestal huilen. Als je mijn gedachtegang volgt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Bd schreef:
    (...)

    Dan ga je meestal huilen. Als je mijn gedachtegang volgt.


    Klopt, maar helpt huilen denk je? Zou wel kunnen hoor, maar ik zou liever opgevrolijkt worden. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    (...)

    Klopt, maar helpt huilen denk je? Zou wel kunnen hoor, maar ik zou liever opgevrolijkt worden. ;p


    Meestal wel.
    Aha, ik ben meer iemand die eerst alle emoties 'loslaat' en daar juist vrolijker van word.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ahh, maar bedankt voor jullie suggesties. Ik ga er maar het beste van maken :)


    Stenenlikker

    Verwijder zijn fb, zijn msn, netlog en weet ik veel welke shit je allemaal over hem hebt. Negeer hem en doe gewoon alsof hij niet bestaat.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Skedaddle schreef:
    Verwijder zijn fb, zijn msn, netlog en weet ik veel welke shit je allemaal over hem hebt. Negeer hem en doe gewoon alsof hij niet bestaat.

    Problemo was ook dat ik verder behalve die 2 keer gesproken hebben verder helemaal geen contact met hem heb gehad... Dus dat werkt niet echt:S


    Stenenlikker