• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I'm so not myself lately.
    Onzekerheid en stress horen niet bij mij. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jij mag wel kut reageren tegen mij, maar andersom niet. Hoe eerlijk is dat, mam!?

    Kan er iemand mij een mep geven, alstublieft? Ik kan het echt wel gebruiken
    *big smile*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Niet zeuren dat ik nooit iets vriendelijks kan zeggen. Ooit gehoord van een slechte dag?!
    En dan mag je me wel als pisbal pispaal gebruiken, en andersom niet, heel fair hoor...

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 23:06 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Shit. Moet ik je twee dagen langer missen.
    Nooit gedacht dat je zo belangrijk voor me zou worden in een aantal maanden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat was er vanmiddag met je? Je deed raar en antwoordde niet eens op m'n GB. Ik mis je.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik denk dat ik verliefd aan het worden ben. FUCK D:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nu droom ik zelfs al dat het zondag/maandag is en ik bij je ben... Dan wakker worden is echt niet leuk ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Verveling...-_-


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moet buiten werken terwijl mijn pols zeer doet en het ieder moment kan regenen. Lang leven vaders -.-


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Oow damn de schok komt best laat maar WTF had dát te betekenen?! Het zou handiger zijn als je dat gewoon tegen mij zou zeggen!


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Sometimes you make me crazy, but than I realise, what we have is different, in a damn good way.


    You are beautiful, you are love.

    hehe, zo dat voelt als een opluchting

    Neeeeeeee, niet weer hè.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Nog 2 uur. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you