• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik krijg nog meer hoofdpijn van deze stomme opdracht, ik snap nog steeds niet waarom we het moeten doen. Het lukt me gewoon niet.

    Ik ben echt benieuwd welk strookje ik morgen aan mijn leraar ga overhandigen..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    *kan niet stoppen met glimlachen*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    School begint morgen weer. Ik ben bang om bepaalde mensen tegen te komen, ben bang dat mensen vervelend tegen me gaan doen. Ik voel me abnormaal ongemakkelijk en ik wil het liefst mezelf laten verdwijnen morgen. Het gaat vast weer fout zoals vorig jaar. Fuck..


    26 - 02 - '16

    Straks mijn bed in, ik ga niet kunnen slapen vannacht.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Feline schreef:
    School begint morgen weer. Ik ben bang om bepaalde mensen tegen te komen, ben bang dat mensen vervelend tegen me gaan doen. Ik voel me abnormaal ongemakkelijk en ik wil het liefst mezelf laten verdwijnen morgen. Het gaat vast weer fout zoals vorig jaar. Fuck..


    Succes meid! Je kunt niet meer doen dan jezelf zijn. Als mensen je niet accepteren, probeer je dan maar op school te focussen. Zij zijn je aandacht dan niet waard.


    You are beautiful, you are love.

    LOL, hoezo nageaapt. Jemig ik hoop dat ze het ziet. :'D

    Meh ik weet echt niet zo goed wat ik met deze situatie aanmoet...


    Your make-up is terrible

    Godverdomme wat een vreselijke buikpijn. En dan uitgerekend vandaag, ik weet wel zeker dat dit de rest van de week zal aanhouden. Just fucking great. Alsof ik niet al genoeg problemen heb met mezelf.
    Excuses voor mijn taalgebruik.

    Daaaaamn, wat een perfecte afsluiting van mijn vakantie. Ik wou dat ik in jouw armen kon blijven en niet meer weg hoefde te gaan <3
    En nou moet ik weer een hele week wachten... Misschien nog wel langer D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.


    You're so damn perfect.
    Waarom woon je helemaal daar in Nederland, terwijl ik helemaal hier in België zit ? ;c
    Maar toch heb je het gevraagd, je weet niet hoe fucking gelukkig ik nu ben.

    Ik hoop dat het een beetje leuk wordt op school. En dan mensen mij nemen zoals ik ben.
    Ik haat school maar het moet.

    Assassin schreef:
    Meh ik weet echt niet zo goed wat ik met deze situatie aanmoet...

    Same here. Wat is der, Nikki?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    OMG, ik ben blij. Ik heb echt een super happy avond gehad. De perfecte afsluiting van de vakantie!

    Dju, ik kan toch niet slapen en dan weerklinkt er gesnurk in de kamer naast die van mij, damn! ):


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”