• Ikzelf vind het vaak leuk om een RPG te verzinnen met meer verhaal en waarin ook langere stukken geschreven worden en waarin de personages niet perfect zijn (Mary Sue). Daarom leek het me wel handig om, als ik weer eens een RPG wil openen, te weten wie dit nog meer leuk vinden in een RPG. Ik heb wel eens geprobeerd een min. aantal regels op te stellen die ze moesten schrijven, maar niemand hield zich hier aan, dus besloot ik het volgende:

    RPG'ers kunnen zich hier melden als ze;

    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Op die manier ontstaat er een lijst met RPG'ers die allemaal een beetje hetzelfde zoeken in een RPG. Als dan bijvoorbeeld één van ons een RPG opent kan hij of zij de rest PB'en om het te melden en op die manier ben je er van verzekerd dat er allemaal mensen meedoen aan je RPG die net als jijzelf RPG'en en je er dus ook zeker van bent dat je RPG toch niet ineens heel snel loopt, of dat jij uren werk steekt in een post dat de ander dan aan komt zettne met drie regels.


    Aanmelden voor op de lijst:
    Dit doe je als je het dus eens bent met alle vijf de eerder genoemde punten, als je wel graag korter schrijft en dergelijke moet je dus niet gaan zeggen dat je dat wel graag doet.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 18:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Als je jezelf bedoelt kun je vragen of je erop mag.


    Oké, dan vraag ik het hierbij. Mag ik erop? (:

    Lexus schreef:
    (...)

    Yes, he sure can. Maar hij is nu nog even bezig. Dan zul je dus nog even moeten wachten totdat hij op verkenning gaat.


    Yeah, dat vind ik prima :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb nog een RPG waar ervaren RPGers aan mee kunnen doen.
    Klik


    De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 12:26 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    Ik heb nog een RPG waar ervaren RPGers aan mee kunnen doen.
    Klik

    (...)

    Volgens mij mag die RPG ook in de lijst staan van RPG's die aan de 5 eisen voldoen. Het onderwerp alleen al vind ik geweldig, Russische mafia :9~

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 12:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Corallo schreef:
    (...)

    Oké, dan vraag ik het hierbij. Mag ik erop? (:


    Dit dus ^.^

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 15:37 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ach, mij een zorg. Als jullie mij niet op de lijst willen zetten wegens mijn bescheiden meningen over mezelf, kan ik daar niets aan doen.
    Ik hoop enkel dat hier niet wordt gedacht dat ik werkelijk Rebecca ben, aangezien mijn verklaring daarvoor werd genegeerd.


    Fuck the government.

    Endure, misschien is het handig om de beginpost bij te werken, aangezien er twee rpg's bij kunnen en meerdere mensen zich volgens mij hebben aangemeld.

    Edit; Plus naamsverandering xd.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 19:04 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Spelers gezocht:
    Iemand die misschien wilt joinen in een Middeleeuwse deels fantasie RPG? (:
    Voila. We zoeken nog wat stalknechten of andere mensen die werken bij het kasteel etc. etc.

    Opgelet:
    Aan het einde van de week wil ik wel een piraten RPG geopend hebben, dus als je dat wat lijkt, houdt het in de gaten :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Feline = Chat.


    26 - 02 - '16

    Endure schreef:
    Spelers gezocht:
    Iemand die misschien wilt joinen in een Middeleeuwse deels fantasie RPG? (:
    Voila. We zoeken nog wat stalknechten of andere mensen die werken bij het kasteel etc. etc.

    Opgelet:
    Aan het einde van de week wil ik wel een piraten RPG geopend hebben, dus als je dat wat lijkt, houdt het in de gaten :Y)


    Oeh, piratenrpg AR!! Pb me de link van dat rpg als je hem hebt gemaakt, pls ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Oeh, piratenrpg AR!! Pb me de link van dat rpg als je hem hebt gemaakt, pls ;D


    Het is geen nieuwe RPG, ze veranderen de verhaallijn van hun oude een beetje, plakken hun oude rollen er in en wat er overblijft mag jij hebben en mee spelen, als je je er tussen weet te wringen en dan gaan ze ook nog zeuren dat je je bemoeit met hun dingen.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 16:56 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is geen nieuwe RPG, ze veranderen de verhaallijn van hun oude een beetje, plakken hun oude rollen er in en wat er overblijft mag jij hebben en mee spelen, als je je er tussen weet te wringen en dan gaan ze ook nog zeuren dat je je bemoeit met hun dingen.


    Pardon? Wat een achterbaks gelul wat niet eens klopt. En het wordt wel ene nieuwe RPG :l Daarbij is het niks nieuws en vreemds dat personages al relaties/verleden met elkaar hebben voordat de RPG is gestart.Ik kan zo 1 2 3 geen goed scheldwoord verzinnen momenteel wat erg genoeg is --'' Wij, of in ieder geval ik, doe altijd mijn best om iedereen helpen in te springen en hoezo zouden we zeuren als je reageert op personages? Jezus, wat laag en achterbaks om zoiets te zeggen wat niet eens waar is. Jezus echt niet, zoiets laags heb ik nog nooit meegemaakt. Je hoort mij toch ook gene roddels verspreiden die niet waar zijn?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Barely - Material. [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Synaisthmata --> Tsubaki
    :)


    Tijd voor koffie.

    [Barack --> Calantha]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.