• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Corallo
    Quinto Thomas Reynolds - Corallo
    Rhett Zane Colt - Cocon
    Nog 2 mannelijke en 5 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Nicole Joy Eastwood - Reyna
    Ruby Maeve Valentina - Cocon
    Luca Jones - Assassin
    Davy Ruben Carter - Corallo
    Tye Shade Steele - Cocon
    Nog 4 mannelijke en 4 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Maya Juliëtte Adams, Nicole Joy Eastwood en Ruby Maeve Valentina.
    Cell 2: Luca Jones, Davy Ruben Carter en Tye Shade Steele./blue]

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 22:21 ]

    Luca Jones

    Quinto weet zich los te worstelen en duwt mij weer richting de isoleercel. Mijn rug doet nu teveel pijn om ook echt krachtig tegen te stribbelen, toch probeer ik het. Quinto is aanzienlijk sterker geworden sinds vorig jaar, wat helaas in mijn nadeel werkt. Nu zal het erom spannen, mocht het ooit weer zo ver komen.
    "Als je nou meewerkt, hoef ik je geen pijn te doen. Hoewel ik dat eigenlijk wel erg graag doe." zegt hij met een grijns. "Gaat het goed met je vriend, Luca?" zegt hij vervolgens met een plagerige glimlach. Hij heeft het ondekt... Mijn lichaam verstijft, het is maar voor enkele seconden. In die enkele seconden groeit de paniek en de haat voor Quinto. Ik kijk hem daarna dodelijk aan.
    "Val dood." grom ik enkel. Van mij krijgt hij geen verklaring, niets. Niemand zal hem toch geloven, het is achterlijk. Ik neem alleen meisjes en dat zal ook zo blijven, tot mijn dood. Of die meisjes nou willen ofn iet.


    Your make-up is terrible

    Maya
    Drew voerde het tempo op.
    Een paar golven van genot stroomden door mijn lichaam. Ik holde mijn rug, en een luide kreun kon ik niet onderdrukken.
    Ik merkte dat ik de controle over mijn lichaam langzaam verloor. Drew was geweldig, zo'n gevoel heb ik in tijden niet meer gehad.
    Met een gilletje bereikte ik mijn hoogtepunt, maar ik liet Drew verder gaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    Met een groot, lieflijk gilletje voel ik Maya schokken. Een teken dat ze haar hoogtepunt heeft bereikt.
    Door het opwindende aanzicht, bereik ook ik mijn hoogtepunt. Het witte goedje glijd uit mijn lid, in Maya. Ik trek mij en mijn vriend terug en laat me hijgend op de bank zakken.

    Quinto Thomas Reynolds.

    "Val dood," gromt Luca.
    Ik leg mijn hoofd in mijn nek en begin uitbundig te lachen. Puur omdat ik Luca nu met iets kan pakken. Hij moet altijd mij hebben, maar dit keer is het precies andersom. Wacht eens even.. Luca valt toch wel zeker op vrouwen, hé? Anders is dit nogal.. gênant. Voor hem dan.
    Doordat ik even niet oplet, laat ik de handboeien van Luca los..

    (My God, dit is echt niet goed, maar ik had net een hele foute gedachten over Quinto en Luca hahaha. Don't ask, cause I guess you already know.)


    Maya
    Ik voelde hoe Drew klaar kwam. Hij liet zich hijgend op de bank zakken, en ook ik moest even op adem komen.
    Een grijns sierde mijn lippen.
    ''Dat was geweldig,'' zei ik, nog een tikkeltje hees van net.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicole Joy Eastwood
    De rest van het gesprek tussen Luca, Quinto en Ruby volg ik niet meer. Ik staar alleen afwezig voor me uit. 'Gaat het?' hoor ik Ruby ineens vragen. Wat verward kijk ik op en zie ik dat Luca en Quinto er niet meer zijn, alleen Ruby en ik zijn er nog. Ik frons lichtjes en geef nog geen antwoord op haar vragen. 'Waar zijn Luca en Quinto?' vraag ik met een onvaste stem. Ik bijt op mijn lip en kruip dan onder het dunne dekbed. Het is niet dat ik denk dat Quinto niet sterk is, ik denk alleen dat Luca sterker is. Quinto is te aardig om iets te overkomen. Het duurt even voordat ik weer opkijk uit mijn gedachten, om nu wel antwoord te geven op haar vraag. 'Het gaat wel,' mompel ik zacht.

    [Sorry, ik wist niet echt iets ;/]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cocon schreef:
    (My God, dit is echt niet goed, maar ik had net een hele foute gedachten over Quinto en Luca hahaha. Don't ask, cause I guess you already know.)


    (Ik weet wat je bedoelt. Volgens mij had ik dezelfde gedachte. xd)

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Dat was geweldig," zegt Maya met een licht hese stem.
    Ik grinnik zachtjes. "Jij bént geweldig," zeg ik met een grijns, terwijl ik me over haar heen buig en teder haar borsten streel.

    Maya
    ''Jij bént geweldig,'' zei Drew met een grijns die hem zo geweldig goed stond.
    Ik grijnsde en een zucht van genot verliet mijn mond toen ik zijn aanrakingen op mijn borsten voelde.
    Bijna automatisch liet ik mijn vingertoppen langs zijn kaaklijn, door naar zijn nek en borstkas glijden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Luca Jones

    Quinte legt zijn hoofd in zijn nek en begint uitbundig te lachen. Ik word zo kwaad, waarom gebeurt dit nu net bij hem? Ik vervloek mezelf, nu heeft hij iets om mij mee te pakken, voor het eerst. Iets om mij de kop in te drukken, dat hoort niet! Plotseling voel ik hoe hij de handboeien loslaat en binnen enkele seconden reageer ik op hem. Ik draai me razendsnel om, duw Quinto tegen de muur aan en druk mijn beide handen naast zijn hoofd, waardoor het strakgespannen gedeelte dat de handboeien aan elkaar houd tegen zijn nek gedrukt word. Mijn knie hef ik omhoog tegen zijn geslachtsdeel, als een reële bedreiging.
    "Dit houd je voor je, anders is dit de laatste keer dat ik je spaar, begrepen? De volgende keer als ik de kans krijg, grijp ik die en ik zorg dat je er niet levend vanaf komt!" grom ik naar hem, mijn gezicht dicht bij die van hem. Het puntje van mijn neus raakt die van hem maar net niet. Mijn blik straalt één en al walging uit, walging voor mezelf.


    Your make-up is terrible

    (Drama, I love it! <3)

    Cloudbreaker -> Corallo.

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    Op Maya's rode lippen verschijnt een grijns van oor tot oor. Haar vingertoppen laat ze langs mijn kaaklijn, richting mijn nek en borstkas glijden.
    Met een tevreden grijns leg ik mijn hand op de hare en trek haar een stukje naar me toe.

    Maya
    Terwijl er ook bij hem een grijns rond zijn lippen voelde, trok hij me naar zich toe nadat hij zijn hand op die van mij legde.
    Ik drukte een zacht kusje op zijn lippen. Want ja, ook ik kon zo af en toe teder en 'lief' zijn. Al verwachtte je het niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''