• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Corallo
    • Quinto Thomas Reynolds - Corallo
    • Rhett Zane Colt - Cocon
    Nog 2 mannelijke en 5 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Nicole Joy Eastwood - Reyna
    • Ruby Maeve Valentina - Cocon
    • Luca Jones - Assassin
    • Davy Ruben Carter - Corallo
    • Tye Shade Steele - Cocon
    Nog 4 mannelijke en 4 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Maya Juliëtte Adams, Nicole Joy Eastwood en Ruby Maeve Valentina.
    Cell 2: Luca Jones, Davy Ruben Carter en Tye Shade Steele./blue]

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 22:21 ]

    [Ik wacht nog steeds op een reactie van Drew, hahaha.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Frey > Isuzu.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lahey --> Reyna


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik post maar eens wat.

    Ruby Maeve Valentina, Morbid.
    Ik was te druk bezig met Luca te wurgen om de pijnlijke kraak van zijn rug te horen. Hij werpt me een dodelijke blik toe, maar ik negeer deze en knijp mijn vingers nog steviger rond zijn nek. Luca heeft echter een hele andere plan en trekt zijn hand los, waardoor mijn nagels over zijn huid schrapen. Een bloederige streep blijft er op zijn arm achter en ik glimlach triomfantelijk. Ik kon niet geloven dat hij nog steeds niets deed, maar daar zal hij wel een plan voor hebben, hij leek me nu niet bepaald iemand die het hierbij gaat laten. Al moet ik zeggen dat wanneer zijn ademhaling moeilijker gaat, het me een soort kick geeft.
    Helaas trekt hij ook zijn andere hand los uit mijn greep en voordat hij ook maar iets kon doen, trekt Quinto mij van Luca af, echter wil ik niet toegeven en blijf mijn handen stug om zijn nek klemmen. Quinto beveelt me los te laten, maar ik wil het niet, toch moet het en laat ik hem los. Ik werp hem een laatste dodelijke blik toe en draai me vervolgens om, om weer terug op het bed te gaan zitten. Mijn blik glijd voor een seconde naar Nicole, maar wanneer ik in mijn ooghoeken merk dat Quinto Luca handboeien om doet, grinnik ik en kijk weer richting de twee. Het verbaast me dat Luca het zo rustig toe laat, al laat hij het er vast niet bij zitten. Dat weet ik zeker.
    “Het lijkt me beter als we jullie uit elkaar halen, voor het echt fout gaat,” mompelt Quinto. Hij houdt Luca vast en haalt tegelijkertijd de sleutelbos uit zijn zak om de celdeur mee te openen. “En als ik jou was, zal ik een beetje meewerken. Als je niet in de isoleer cel wilt.” Gromde hij richting Luca, waardoor ik heimelijk gniffelde. “Jou krijg ik nog wel, als er niemand bij is.” Gromt hij kwaad naar mij, als hij over zijn schouder naar mij toe kijkt en zich de cel uit laat loodsen. Speels knipoog ik en ga tegelijkertijd op een vrouwelijke manier met mijn benen over elkaar zitten. “Ik zal op je wachten, lekkertje.” Daag ik uit en zwaai dan kort naar hem. “Bye!” Hij werpt Nicole ook nog een luchtkusje toe, en wanneer hij uit de cel was en de deur dichtklapt, hoor ik hem vaag nog iets zeggen, maar ik let er al niet meer op. “Gaat het?” vraag ik dan aan Nicole.


    †

    Aragog schreef:
    [Ik wacht nog steeds op een reactie van Drew, hahaha.]


    (Tienduizend keer sorry, maar ik ben slecht in plannen en steeds kom ik erachter dat ik nog huiswerk moet maken. Ik zal ff snel reageren. (: )

    Aragog schreef:
    [Hahaha, genius.]
    Maya
    Dit keer was ik degene die nu op de bank lag. Ik voelde zijn handen langs mijn slipje, en langzaam duwde hij deze naar beneden. Het volgende moment lag het op de grond en zijn tong die ik op de oppervlakte van mijn huid voelde veroorzaakte aangename kippenvel.
    Mijn ademhaling was iets versneld door zijn aanrakingen en ik beet zachtjes op mijn onderlip.


    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    Ik hoor haar adem iets versnellen. Iets dat me nog meer opwind.
    Mijn tong glijd langs haar navel naar beneden, richting haar vrouwelijke geslacht. Ik cirkel met mijn tong rondjes langs haar clitoris, over haar clitoris en bij haar vagina. Ik ga weer rechtop zitten en laat nu mijn handen haar geslacht verkennen. Ondertussen schuif ik met mijn geslacht richting haar geslacht.

    (Oh, god. Dit is raar om te schrijven.. ;/)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:26 ]

    Assassin schreef:
    Luca Jones

    Abrupt loopt ze naar mij toe, ik zie de beweging alleen maar vanuit mijn ooghoeken gebeuren. Ze pakt me stevig bij mijn kraag en gooit me voor ik kan reageren weer hard op de grond, waarbij mijn rug pijnlijkt kraakt. Ik negeer het, zwakte is niet toegestaan. Ze gaat laag op mijn middel zitten, mijn benen met haar benen in controle houd en zijn hand stevig om zijn keel zet. Ik kan moeilijk slikken en werp haar vlammende woede een dodelijke blik toe. Ze probeert met haar andere hand mijn polsen bij elkaar te houden, als ik ze los trek, voel ik haar nagel over mijn huid schrapen, wat uiteindelijk een bloederig streep op mijn arm achterlaat, waar al snel kleine druppeltjes uit opwellen.
    "Reageer niet alsof je alles bent en houd je gedeisd, of er zal binnenkort een moord gepleegd zijn." sist ze mij toe terwijl ze mij nog steeds woedend aankeek. "Beter houd je Drew er buiten, want zonder hem kan je natuurlijk niet hé." Knarsetand ze, haar vingers nog steviger om mijn nek geklemd. Mijn ademhaling gaat zeer moeilijk, maar onddanks alles staat er een geamuseerde blik op mijn gezicht. Ik trek mijn andere hand nu ook los uit haar greep maar voordat ik haar iets aan kan doen, grijpt Quinto in.
    Hij pakt Ruby bij haar kraag af en heist me van mij af. Als ze haar handen stug om mijn nek geklemt houd, beveelt hij haar dat ze mij los moet laten. Als of ik daar zelf niet voor kan zorgen. Vervolgens trekt hij mij ook overeind, even kan ik me niet bewegen omdat mijn rug weer in een andere positie gedwongen word. Ik bijt mijn kaken op elkaar en laat hem mijn boeien om doen.
    "Het lijkt me beter als we jullie uit elkaar halen, voor het echt fout gaat." mompelt hij. Terwijl hij mij vast houd haalt hij een paar sleutels tevoorschijn en opent hij de celdeur.
    "En als ik jou was, zal ik een beetje meewerken. Als je niet in de isoleer cel wilt." gromt hij naar mij. Ook Quinto krijgt van mij een dodelijke blik.
    "Jou krijg ik nog wel, als er niemand bij is." grom ik kwaad naar Ruby, als ik over mijn schouder heen naar haar toe kijk, terwijl ik me de cel uit laat loodsen. Ik kan dit niet zomaar laten gebeuren, straks denkt ze nog dat ze mij had! Als Quinto er niet tussen was gekomen had ik haar nogal wat aangedaan, heel zou ze er in ieder geval niet vanaf komen. Voor we uit de cel zijn werp ik Nicole een luchtkusje toe, uit de cel begin ik tegen te stribbelen, mijn rug wilt het opgeven maar ik niet.
    "Krijg me eerst maar eens in die isoleercel." dreig ik naar Quinto.


    Quinto Thomas Reynolds.

    "Jou krijg ik nog wel, als er niemand bij is," gromt Luca richting Ruby.
    Ik geef Luca een knietje tegen de zijkant van zijn bovenbeen. "Ik zou je mond maar houden,"
    Buiten de cel begint Luca direct tegen te stribbelen. "Krijg me eerst maar eens in die isoleercel,"
    Ik haal mijn schouders op en duw hem richting het blok met isoleercellen. "Oh, maar dat probeer ik erg graag," zeg ik met een brede grijns. Als Luca denkt dat hij dat gene wat een jaar terug gebeurt is, kan herhalen, heeft hij het mis.

    (Sorry voor de korte post. Het was dit of niks.. $; )

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:27 ]

    Maya
    Toen ik zijn tong bij mijn geslachtsdeel voelde, kon ik het niet laten en slaakte een kreun. Mijn hand dwaalde af naar zijn hoofd en ik verstrengelde mijn vingers met zijn haren als teken dat hij niet moest stoppen. Genietend sloot ik mijn ogen.
    Na een tijdje namen zijn vingers het werk over, en ik nam de moeite niet om de enkele haarplukjes uit mijn gezicht te vegen.
    Verdomme, hij was goed. Héél goed.
    Ik hijgde zachtjes, maar opgewonden. Toen ik zijn geslacht dichter bij de mijne zag komen kon ik me niet meer inhouden.
    Ik pakte zijn lid vast en schoof die bij me naar binnen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    Ik voel hoe Maya mijn lid vastpakt en deze bij haar naar binnen schuift. Ik leg Maya in een gemakkelijke houding en begin mijn bekken te bewegen. Terwijl ik dat doe, hijg ik zachtjes, sla ik af en toe een kreun en geniet ik van het moment. Heerlijk!

    Maya
    Ik bewoog mijn heupen mee op het ritme van Drew, en slaakte een paar luidje kreunen.
    Ik pinde mijn nagels in de vel van zijn rug, terwijl mijn andere hand zich vastklampte aan de bank.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    Terwijl Maya mee beweegt en haar nagels in het vel van mijn rug zet, steun ik met één hand op de bank en met de andere streel ik langs Maya's gezicht. Oh, god. Wat ben je toch fantastisch.
    Ik beweeg me over haar heen en druk mijn lippen op de hare.

    Luca Jones

    Het knietje tegen mijn bovenbeen van Quinto word zeker een beurse plek, met wat ongeluk word hij zelfs blauw, paars en geel. Ik grom als hij me richting de isoleercellen probeert te duwen, nu stribbel ik heviger tegen. Dit keer is hij in het voordeel, vanwege de handboeien die ik draag. Dat was de vorige keer niet zo.
    "Oh, maar dat probeer ik erg graag." zegt hij met een brede grijns. Er stroomt een hele stroom warme woede door mijn koude aderen. Met heel wat kracht verzet ik me zodat mijn lichaam tegen die van hem aangedrukt word en kracht zet richting de muur. Dit was alleen een foute zet, mijn lichaam denkt er anders over. Niet alleen mijn pijnlijke rug, maar ook datgene in mijn broek, waarvan ik opnieuw schrik. Waarom gebeurt dit altijd op zulke rare momenten. Om het te verbergen duw ik Quinto tegen de muur aan met het laatste beetje dat mijn rug aan kan.
    "Fuck you, Quinto, fuck you." grom ik kwaad. Niet alleen kwaad op hem, maar ook op Ruby en vooral mezelf. Ik ben nu de goorste persoon op aarde.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:54 ]


    Your make-up is terrible

    Maya
    Ik voelde zijn hand langs mijn gezicht glijden en kort daarna zijn lippen op de mijne.
    Ik kuste hem gewillig terug nadat ik mijn ogen had gesloten. Af en toe verliet een zachte kreun mijn mond.
    Éen van mijn handen dwaalden af naar zijn borstkas, die ik daar vervolgens liet rusten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinto Thomas Reynolds.

    Met nog behoorlijk wat kracht - ondanks zijn pijnlijke rug - verzet hij zich hevig. Ik probeer me te verzetten, maar ik knal al tegen de muur aan. Vervolgens duwt hij me strak tegen de muur aan.
    "Fuck you, Quinto, fuck you," gromt hij naar me.
    Ik worstel me los en duw Luca weer richting de isoleercel. "Als je nou meewerkt, hoef ik je geen pijn te doen. Hoewel ik dat eigenlijk wel erg graag doen," zeg ik met een grijns.
    Plotseling valt iets me op. Er zit een vreemde bobbel in zijn broek. "Gaat het goed met je vriend, Luca?" zeg ik met een plagerige glimlach.

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    Maya kust me gewillig terug, tussen een aantal kreuntjes door. Ik voer het tempo iets op en penetreer nog iets dieper. Mijn lid staat op barsten, maar ik probeer het nog even uit te stellen.