• Ik wil een single bestellen en het duurt nog wel even voordat die uitkomt. Maar als ik hem bestel komt hij op een schooldag uit.
    Mijn vraag was dus, hoe krijg ik automatisch die single op mijn iPod, komt die er automatisch op? Of moet ik het ergens aanzetten of zo..

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 18:53 ]


    Nutella is life.

    Wanneer je op de dag dat hij uitkomt je Itunes opent zal hij zeggen dat je die single kunt downloaden/ gaat hij die downloaden (heb nog niet gepreorderd) wanneer je dan je Ipod syncroniseert gaat hij erop staan, neem ik aan, ik werk wel met een Ipod classic, maar dat zal niet veel veranderen denk ik.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 18:57 ]


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    Wanneer je op de dag dat hij uitkomt je Itunes opent zal hij zeggen dat je die single kunt downloaden/ gaat hij die downloaden (heb nog niet gepreorderd) wanneer je dan je Ipod syncroniseert gaat hij erop staan, neem ik aan, ik werk wel met een Ipod classic, maar dat zal niet veel veranderen denk ik.


    comfort in c h a o s

    Utlapa schreef:
    Wanneer je op de dag dat hij uitkomt je Itunes opent zal hij zeggen dat je die single kunt downloaden/ gaat hij die downloaden (heb nog niet gepreorderd) wanneer je dan je Ipod syncroniseert gaat hij erop staan, neem ik aan, ik werk wel met een Ipod classic, maar dat zal niet veel veranderen denk ik.


    Nee, maar ik bedoel zonder mijn iPod aan mijn laptop te koppelen.


    Nutella is life.

    Glenroy schreef:
    (...)

    Nee, maar ik bedoel zonder mijn iPod aan mijn laptop te koppelen.

    Dat kan eventueel met Icloud, al twijfel ik dat die over grote afstanden gaat.


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    (...)
    Dat kan eventueel met Icloud, al twijfel ik dat die over grote afstanden gaat.

    iCloud zal gebruiken maken van de Cloud, het internet dus. Dat is weer zo'n naam om iets ouds voor iets compleets nieuws uit te geven. Dus over grote afstanden lukt als je gewoon internet hebt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    iCloud zal gebruiken maken van de Cloud, het internet dus. Dat is weer zo'n naam om iets ouds voor iets compleets nieuws uit te geven. Dus over grote afstanden lukt als je gewoon internet hebt.


    Ahh oke, dus als mijn laptop niet aanstaat en mijn iPod wel gewoon zou ik gewoon de single moeten kunnen ontvangen?


    Nutella is life.

    Glenroy schreef:
    (...)

    Ahh oke, dus als mijn laptop niet aanstaat en mijn iPod wel gewoon zou ik gewoon de single moeten kunnen ontvangen?

    In principe wel ja. Kan zijn dat ik me vergis, want ik heb geen Apple stuff.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    In principe wel ja. Kan zijn dat ik me vergis, want ik heb geen Apple stuff.


    Ahh oke, dan hopen en anders koop ik hem nog een keer op mijn iPod :)


    Nutella is life.

    Glenroy schreef:
    (...)

    Ahh oke, dan hopen en anders koop ik hem nog een keer op mijn iPod :)

    Uhm dat hoeft toch niet? Je kunt toch de muziek van je iTunes gewoon op je iPod zetten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Uhm dat hoeft toch niet? Je kunt toch de muziek van je iTunes gewoon op je iPod zetten.


    Ja, maar voor het geval dat mijn iPod niet uit zichzelf dat liedje download.


    Nutella is life.

    Glenroy schreef:
    (...)

    Ja, maar voor het geval dat mijn iPod niet uit zichzelf dat liedje download.

    Je kunt hem toch synchroniseren met de iTunes op je pc? Dan heb je hem alsnog.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Je kunt hem toch synchroniseren met de iTunes op je pc? Dan heb je hem alsnog.


    ohja, niet aan gedacht, haha oops.


    Nutella is life.