• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Corallo
    Quinto Thomas Reynolds - Corallo
    Rhett Zane Colt - Cocon
    Nog 2 mannelijke en 5 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Nicole Joy Eastwood - Reyna
    Ruby Maeve Valentina - Cocon
    Luca Jones - Assassin
    Davy Ruben Carter - Corallo
    Tye Shade Steele - Cocon
    Nog 4 mannelijke en 4 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Maya Juliëtte Adams, Nicole Joy Eastwood en Ruby Maeve Valentina.
    Cell 2: Luca Jones, Davy Ruben Carter en Tye Shade Steele./blue]

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 22:21 ]

    Aragog schreef:
    [Hahaha, genius.]
    Maya
    Dit keer was ik degene die nu op de bank lag. Ik voelde zijn handen langs mijn slipje, en langzaam duwde hij deze naar beneden. Het volgende moment lag het op de grond en zijn tong die ik op de oppervlakte van mijn huid voelde veroorzaakte aangename kippenvel.
    Mijn ademhaling was iets versneld door zijn aanrakingen en ik beet zachtjes op mijn onderlip.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Luca is ook niet één van de liefste hahaha. -wbw-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Moet ook niet hahaha.
    Trouwens, soms kunnen er rare dingen bij mij staan, zoals heel vaak een v, of juist geen. Net zoals met dubbele dingen die ik geplakt heb, omdat mijn v een beetje kapot is ram ik er nogal veel op.


    Your make-up is terrible

    [Wie gaat er eigenlijk als volgende reageren?]


    Your make-up is terrible

    Ja, eigenlijk moet Cheryl en anders moet ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik zit te twijfelen of ik zal stoppen met deze RPG, ik zit er gewoon niet meer echt lekker in]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Huh, waarom dat meid? D: Heb je er gewoon geen zin meer in, of wat?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik heb er nog wel zin in, het is alleen lastig er tussen te komen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Quinto stuurt Luca naar de cel. Ruby en Nicole kunnen wat praten? ;o)

    [Kan je reageren met Drew, Maartje? :D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Kan je reageren met Drew, Maartje? :D]


    (Jahoor. Nu eerst ff een vlieg vermoorden.)

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    (Jahoor. Nu eerst ff een vlieg vermoorden.)

    [x'D Succes. Die beesten lijken mij op een één of andere manier aan te voelen, want zodra ik een vliegenmepper in handen heb zijn ze spoorloos. x_x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag ik een post schrijven nu dan? En misschien is het beter als het zo meteen de volgende dag wordt, aangezien we nu een beetje vastlopen anders.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    We kunnen niet echt naar de volgende dag zolang Drew en Maya bezig zijn :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kunnen ze niet in één of twee keer 'huppa' en dat we dan verder kunnen? 8D Zo krijgen we nog tien seks pagina's vol, lol. Niet dat ik dat erg vind, maar anders kunnen we niet verder.


    Quiet the mind, and the soul will speak.