• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een klein geluidje verliet haar ondrlip terwijl ze haar handen omhoog liet glijden en haar vingers weer verstrengelden in zijn zachte natte haren. Met een klein zuchtjes trok ze haar lippen even terug om op adem te komen, waarna ze haar lippen weer in de huid van zijn nek plaatsten, zodat ze allebei op adem konden komen. Astoria maakten een kleine zuigzoen in zijn nek terwijl ze haar handen uit zijn haren haalden en deze zachtjes over zijn borstkast naar beneden liet glijden, waarna ze de dons haartjes onder zijn navel al kon voelen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Ik heb het evil personage aangemaakt. Als jullie het er niet mee eens zijn, moeten jullie het maar zeggen)


    Happy Birthday my Potter!

    Moonly schreef:
    (iemand die met Ginny wilt praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (...)


    (Ik kan Averna wel laten komen. Als je doet wat ze zegt, zal ze Ginny waarschijnlijk niks aandoen, al kan ik niks beloven natuurlijk :Y))

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 18:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (haha, ja is goed^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Averna Mortes

    Met een paraplu boven mijn hoofd, loop ik door de hekken van het beroemde kasteel Hogwarts. Het is ietsje groter dan mijn eigen, maar er wonen dan ook wel véél meer mensen. Niet echt een leuk vooruitzicht, maar alles voor het uiteindelijke doel. En er lopen waarschijnlijk een stuk meer slachtoffers rond.
    Een gemene glimlach speelt rond mijn lippen en ik draai mij om naar de snul die mij naar de ingang zou moeten begeleiden.
    'Loop eens door. Mijn haar wordt dan misschien niet nat, maar dit weer is vreselijk voor mijn schoenen.' Een bliksemschicht verlicht de hemel en een donderslag volgt. 'Bovendien heb ik geen zin om een geroosterde snul mee te moeten dragen door de regen.'
    De man mompelt boos wat terug, maar ik besteed er geen aandacht aan. Ik stap stevig door naar het kasteel en als ik daar ben open ik zelf de deuren. Ik ga echt niet op zo'n slome oude vent wachten.

    (Oké, ze is binnen. Waar is Ginny?)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:06 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (ik denk ergens op de gang met haar bezem... XD ik laat haar wel naar jou toe komen)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ginny

    Ik wil net naar buiten lopen om te vliegen als het plotseling begint te onweren en te regenen. Ik zucht even en ga tegen de muur aan zitten. Na een tijdje komt er een meisje samen met Vilder binnen. 'Hallo.' zeg ik aardig tegen haar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Averna Mortes

    De snul komt achter mij aangerend en doet de deur achter mij dicht. Ruw duw ik de natte paraplu in zijn handen en fatsoeneer vervolgens mijn naam. Ik hoor iemand hallo zeggen, maar dat kan wel even wachten.
    'Ga maar gewoon. Je irriteert mij toch alleen maar. Ik vind Dumbledore zelf wel,' bijt ik hem toe. Blijkbaar heb ik hem aardig af geschrokken, want hij rent snel weg. Of hij weet gewoon hoeveel invloed ik heb dankzij mijn geld.
    Met een zucht draai ik mij om naar de kant waar de hallo vandaan kwam. Er zit een meisje tegen de muur. Ze heeft rode haren, sproeten en een niet al te nieuw gewaad. Als het goed is, is ze een Weasley. Ze voldoet in ieder geval aan de beschrijving van Voldemort.
    Ik zet mijn lieve masker op en glimlach vriendelijk naar haar. 'Hoi, sorry van dat. Hij liep echt heel sloom en het onweerde. Ik houd niet zo van onweer en door mijn angst kan ik wel eens geïrriteerd raken.' Ik kijk even met een schuldbewuste blik naar beneden en kijk haar vervolgens weer vriendelijk aan.
    'Ik ben Averna Mortes. Hoe heet jij?'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik kijk even naar haar terwijl ze Vilder weg stuurt. Ik knik begrijpend. 'Ik ben Ginny Weasley, maar wat deed je überhaupt in de regen?' vraag ik. Ik sta op en raap de bezem ook op.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Averna Mortes

    Dus wel een Weasley. Ik ben benieuwd of de rest van alle informatie ook klopt. Ik sla mijn armen over elkaar en verplaats mijn gewicht van mijn rechter- naar mijn linkerbeen.
    'Ik ben net aangekomen. De voorgaande jaren heb ik altijd thuis les gehad. Ik werd alleen aangeraden om ook eens naar een school te gaan. Je moet toch eens onder de mensen komen.' Ik glimlach weer even vriendelijk en haal mijn hand door mijn haar.
    'Weet jij overigens hoe ik bij Dumbledore moet komen? Mij is gezegd naar hem toe te gaan wanneer ik was aangekomen. Die sn... uhm... man is mij alleen iets te sloom en te irritant.' Ik gebaar in de richting waar de snul is verdwenen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik glimlach even. 'Thuis les krijgen lijkt me gaaf!' zeg ik. 'Alleen ben ik dan wel de hele tijd bij Zeur, de verloofde van mijn broer, eigenlijk heet ze Fleur alleen zeurt ze nogal veel dus noemen we haar Zeur.' ik lach even en knik dan. 'Ja, volg mij maar. Weet je trouwens al in welke afdeling je komt?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Averna Mortes

    Ik doe alsof ik om mij heen kijk, zodat de Weasel -bij gebrek aan een betere bijnaam- niet ziet dat ik met mijn ogen rol. Ik ben dus echt niet geïnteresseerd in haar familie leven. En ja, ik weet dat ik in Slytherin ga komen. De kans dat ik ergens anders zou komen is wel heel klein. Alleen ga ik dat dus niet zeggen, want ik moet een onschuldig meisje spelen. Anders komt er straks nog Riddle achter waarom ik hier ben.
    'Afdelingen? Welke zijn er dan allemaal?' vraag ik verbaasd.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:55 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik kijk haar verbaast aan. 'Heb je nog niet van de afdelingen gehoord? Nou in Zwadderich komen sluwe mensen en mensen die alles doen om hun doel te bereiken. Meestal zijn die niet echt aardig, dus ik denk niet dat jij daar in komt. In Ravenklauw komen hele slimme mensen enzo. Bij Huffelpuf zitten mensen die graag hard werken, hun zijn vaak erg aardig en hebben veel geduld. En je hebt ook nog Griffoendor, daar zit ik bij, hun zijn dapper en moedig enzo.' ik begin richtig de kamer van Perkamentus te lopen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Averna Mortes

    Ik grijns om haar opmerking over Slytherin. Het zal wel vreemd zijn om te grijnzen zonder verklaring dus verzin ik snel een rede. 'Nou, ik ben hartstikke lui en ook niet echt een boekenwurm. Bovendien ben ik nog bang voor onweer ook, dus blijkbaar hoor ik nergens thuis.'
    Statig loop ik met de Weasel door de gangen. Af en toe glimlach ik flirterig naar een jongen. Er zitten wel aardig knappe exemplaren tussen, dus ik moet mij wel kunnen vermaken in de tijd dat ik hier ben.
    'Je zei dat je een broer had,' zeg ik om een gesprek te beginnen. Het boeit mij natuurlijk totaal niet, maar ik moet toch wat. 'Heb je er nog meer, of heb je nog zussen of zo?' vraag ik en ik laat mijn stem nieuwsgierig klinken.


    Happy Birthday my Potter!