• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ik ga beneden thee drinken)


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Je zou best in Griffoendor kunnen komen hoor, Ron is bang voor spinnen.' Ik knik op haar vraag oven mijn broers. 'Ik heb zes broers. Bill, die is samen met Zeur, Charlie, Percy, Fred en George, dat is een tweeling en Ron. Ik ben het enige meisje. Ik heb ook geen nichtjes ofzo. Alleen maar neven, ik was het eerste meisje sinds een paar generaties terug wat geboren werd in mijn familie. Best wel irritant.' zeg ik vrolijk.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (ik ga beneden thee drinken)


    (is goed)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    Astoria haalde haar lippen weer terug en plaatsten ze nu in mijn nek waar ze rustig op adem kon komen, ik volgde haar voorbeeld maar als snel werd ik afgeleid door de kleine zuigzoen die ze maakten in mijn nek terwijl zachtjes haar vingers uit mijn haren kwamen en langzaam naar benenden gleden tot onder mijn navel, elke beweging die ze met haar vingers maakten voelde ik.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Averna Mortes

    'Een tweeling, wat leuk. Ik heb nog nooit een tweeling ontmoet.' Wat prachtig onschuldig ben ik toch. Geamuseerd glimlach ik in mijzelf. Dit ging goed. Ik had nu al een Weasley van mijn onschuld overtuigd. Voldemort zal blij zijn.
    'Ik zou je broers best van je over willen nemen hoor. Mijn huis is groot genoeg.'


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria voelde hoe de dons haartjes zich vermenigvuldigden, maar nét, nét voor die ene plek bracht ze haar handen terug omhoog en liet deze rusten in zijn nek, terwijl ze haar lippen weer op de zijne drukten en haar armen die ze om hem heen had geslagen verslapten,als overgave. "Ik hou van je" murmelden ze tegen zijn lippen aan waarna ze plagerig in zijn onderlip beet en er zachtjes over heen likten met haar tong.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ginny

    'Soms is die tweeling best irritant. Als ze je haar blauw maken bijvoorbeeld en je moeder het je eigen schuld vind. Of als ze vallen op de dochter van... Uhh iemand uit Zwadderich. Dat heb ik hem nu wel vergeven hoor. Ze valt best mee. Maar als je toch een groot huis hebt wil ik wel bij je wonen en dan laat ik mijn broers lekker daar. Heb jij eigenlijk nog broers of zussen?' ik glimlach even naar haar en leg de bezem wat beter op mijn schouder.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Averna Mortes

    Ah, Riddle is nu dus al geaccepteerd door bloedverraders. Dit kan nog wel eens een flinke klus worden. 'O nee, ik heb geen broers of zussen. Wel personeel en verder is het kasteel echt heel vermakelijk.'
    Ik kijk even om mij heen. 'Zijn we er al bijna?'

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 21:02 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik kijk haar met grote ogen aan. 'Een kasteel? Wow en je hebt personeel? Dubbel wow!' zeg ik. Eigenlijk ben ik best wel jaloers op haar. Vergeleken met haar huis was de mijne een doos. 'Ja we zijn er bijna.' zeg ik en ik loop naar de waterspuwer. 'We zijn er.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    Langzaam maar zeker gleden haar vingers nog een klein beetje naar beneden, ik hield mijn adem in en wachte wat ze zou doen, maar al snel was mijn vraag beantwoord en gleden haar vingers weer naar boven en een zucht verliet mijn mond. Weer voelde ik de zachten lippen van Astoria, haar armen om mijn nek verslapte iets en ik ging nog dichter tegen haar aan staan "Ik hou van je" fluisterde ze tegen mijn lippen aan waarna ze plaagerig op mijn onderlip beet en er zachtjes overheen likten.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria zoende hem zacht en teder, maar een vlaag van onzekerheid overspoelde haar toen het stil was en ze geen antwoord terug kreeg. Zachtjes trok ze haar lippen terug waarna ze hem aankeek met rode blosjes op haar wangen. "H-hou...hou je ook van mij?" vroeg ze zachtjes maar wel verstaanbaar waarna ze op haar onderlip beet en haar ogen afwenden naar de grond toekijkend hoe het water wegstroomden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (is het goed als Alladin Harry en Lavender overneemt? Daar doe ik toch niks mee(: h


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Dat is waarschijnlijk een stuk leuker voor Ginny ;) )

    Averna Mortes

    'Ja, maar het is niet iets om jaloers op te zijn hoor. Ik zou liever mijn ouders nog hebben gehad,' zeg ik luchtig. Ik heb geen zin in een jaloers iemand, maar ik heb ook geen zin om de zielenpiet uit te hangen.
    Ik houd stil voor de waterspuwer en kijk naar Weasel. 'Wat is het wachtwoord?'


    Happy Birthday my Potter!

    (haha ja, ik reageer morgen, moet nu gaan)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ginny

    'Ow, sorry.' mompel ik. Ik kijk even naar de waterspuwer. 'Zak met zuurtjes.' zeg ik en de waterspuwer springt opzij. 'Moet ik even op je wachten hier beneden?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!