• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (en toen viel er toch een hoop water uit de hemel naar beneden)


    Happy Birthday my Potter!

    (Fred?)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Oeps.. ik wist dat ik wat was vergeten.
    Een tip doe nooit alles te gelijk, want dat gaat fout]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Haha)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Ugh ik kan niet geloven dat ik het zeg, maar ben blij al ik weer naar school toe mag]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Whut? Ik heb dus echt totaal geen zin in school. Heb alweer geen geluk met klassen, zit bij allemaal tutjes, en mijn leraren pakket is ook vreselijk. Allemaal mensen die niet uitleggen en ik moet toch echt mijn schoolexamens goed maken. Plus dat alles wat ik dit jaar leer ook terug komt op mijn examen. Man, ik stres al voordat het jaar begint 0.0)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Dat is echt balen en hoop voor je dat het toch nog een beetje leuk word.
    Tsja dat ik weer terug wil ligt aan het feit dat mijn ouders niet gezellig zijn gezien het feit dat ze uit elkaat gaan. Op school vind ik hopelijk mijn rust weer een beetje en omdat het bijna dezelfde klas hoef ik me ook niet druk te maken. Maar dat stressen snap ik wel]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ah, echt vervelend voor je dat je ouders uit elkaar gaan. Dan biedt school inderdaad ook wel afleiding. En wel mooi dat je bijna dezelfde klas hebt.)


    Happy Birthday my Potter!

    [Bied het inderdaad en ook nog een gezellige klas dus het komt hopelijk wel weer goed. Ben zoveel mogelijk weg dus dat zorgt ook wel weer voor wat rust.

    En ik moet eten. Totaal geen trek ugh. Zodra ik terug ben zal ik met Fred reageren]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik sta op van de stoel en loop naar boven. Ik moet even wat pakken. Ik doe de deur open en zie Adelaine en Fred. 'Ow... Sorry...' mompel ik en ik sluit de deur met een ongemakkelijk gevoel. Arg, kon ik mijn bezem maar door de deur laten gaan. Ik open de deur weer en pak snel mijn bezem. 'Sorry..' mompel ik nogmaals en ik ren naar beneden. Dit was erg ongemakkelijk.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Heel fijn Ginny :') )


    Happy Birthday my Potter!

    (hihi :'))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ Ben er weer en zal gelijk even reageren. Slimme zet Ginny hele slimme zet ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    Waar Adelaine me aanraakt verspreid zich een warme gloed door mijn lichaam. Na een tijdje haal ik mijn lippen van de hare. Ik kijk even naar haar gesloten ogen en haar hand die op mijn borst rusten. Voor ze de tijd heeft gehad om haar ogen te openen plaats ik mijn lippen weer op de hare.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Als Fred even zijn lippen van de mijne afhaalt, wil ik vragen wat er is. Echter voor ik de kans krijg, kust hij mij al weer. De hand die op zijn borst ligt, glijd langzaam onder zijn arm door naar zijn rug.
    Dan opeens hoor ik de deur opengaan. Geschrokken maak ik mij los van Fred en kijk naar Ginny, die na een sorry de deur weer sluit. Ik voel mijn wangen rood worden en ik leg mijn voorhoofd tegen Freds borst, terwijl ik naar de grond kijk. Ginny doet de deur weer open, pakt iets en verlaat na nog een sorry weer de kamer.
    'Heel fijn,' mompel ik sarcastisch.


    Happy Birthday my Potter!