• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik grijns even. 'Jahoor, Madison doet het ook.' zeg ik en ik wijs naar Madison. Ik schuif wat dichter naar Dean toe en wijs naar de plek tussen Harry en mij. 'Dat is trouwens Harry Potter, die ken je toch wel?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik kauwde verveeld op een stukje brood en hoorde mijn naam vallen. Ik keek even op en zag dat er een meisje bij was komen staan. Ik herkende haar verder niet, zou wel nieuw zijn.
    Ik at mijn mond leeg en zuchtte. Ik keek even naar George die al bezig was aan zijn zoveelste broodje. ''Hoe kan je zo veel eten?'' mompelde ik verbaasd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Averna Mortes

    Ik glimlach liefjes naar Harry. 'Natuurlijk, de jongen die bleef leven en Voldemort versloeg.' Vervolgens kijk ik Ginny dankbaar aan en neem plaats tussen de aartsvijand van mijn 'opdrachtgever' en Weasel. Dit ging gewoon te gemakkelijk.

    (Ik moet even eten)


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik grijns even en pak wat kip. Ongemakkelijk moment opgelost! 'En dit is mijn vriendje.' ik trok aan Deans arm en hij keek chaggerijnig mijn kant op. Hij draaide zich weer naar Seamus toe en ik keek even boos naar hem. Hij kon toch ook gewoon aardig reageren?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Harry

    Ik zucht als ze 'de jongen die bleef leven' zegt en bekijk haar. Een rilling loopt over mijn rug als ze naast me gaat zitten.
    Of komt dat omdat Ginny dichter bij Dan zit? Ik weet het niet. Ik lach als ik zie hoeveel George eet en let niet meer op de meiden naast me. Ik buig naar mijn tas, pak Zwerkbal door de jaren heen en ga hem voor de zoveelste keer zitten lezen.

    [Daan aangemaakt]

    Daan
    Ik keek even kwaad om naar Ginny, ze praatte toch net lekker met Harry dus waarom zou ze mij nodig hebben. Ik draai me weer om naar Simon en praat weer verder. Uiteindelijk draai ik me toch maar om.
    'Ginny, wat wilde je nou?' zeg ik gedempt.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 12:45 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George Weasley

    'Jaren lange ervaring' Andwoord ik lachend waarna ik een blik werp of het andere meisje van Slytherin en vervolgens mijn aandacht weer naar mijn eten laat gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Ik rol met mijn ogen. 'Ik wou je alleen maar voorstellen aan Averna.' zeg ik. Ik pak wat thee en drink het op. 'Maar jij wilt toch alleen maar over Zwerkbal praten terwijl het slecht weer is en ik graag wil vliegen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Daan
    'Doe even rustig aan. Simon zei alleen even wat belangrijks, over dat zijn vader ziek is, sorry.' zeg ik licht geprikkeld en kijk hoe Ginny haar thee drinkt. Snapte ze dan nooit dat er ook iets anders was dan haar verhalen die veel minder belangrijk zijn dan die van de zieke vader?
    Zuchtend pak ik nog een boterbroodje en begin hem peinzend op te eten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140611


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Averna Mortes

    Ik trek even mijn wenkbrauwen op als Weasel en haar vriendje beginnen te ruziën. Harry Potter heeft een boek gepakt en tweeling nummer één en Riddle zijn druk aan het eten. Althans, tweeling nummer één vooral.
    Een zucht ontsnapt mijn lippen en ik moet de neiging onderdrukken om mijn boek weer te pakken. Aan de tafel van Slytherin kon het niet zoveel kwaad. Hier zullen ze echter een boek over duistere magie niet echt waarderen.
    'Sorry dat ik je stoor, maar doen ze altijd zo?' fluister ik in Harry's richting bij gebrek aan iets anders om te doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Oke, sorry.' mompel ik. 'Beterschap met je vader Simon.' zeg ik tegen hem. Ik kijk weer naar Dean en druk een kusje op zijn lippen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    WillNotLearn schreef:
    George Weasley

    'Jaren lange ervaring' Andwoord ik lachend waarna ik een blik werp of het andere meisje van Slytherin en vervolgens mijn aandacht weer naar mijn eten laat gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Damon Salvatore

    'Probeer de keuken, daar staat meestal wel wat en als je geluk hebt mischien nog iets sterkers ofzo' Zeg ik grijnzend waarna mijn aandacht uitging naar mijn broodje


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    Hermione
    Ik rolde met mijn ogen en ging zitten nadat ik mijn stuk perkament pakte. Ik moest nog twintig centimeter.
    Ik sloeg een paar boeken open en ging verder met schrijven.


    Ron

    'Mag ik weg?' Vraag ik klagend nadat ik het boek doorgebladerd had, ik stierf van de honger kon ik er wat aan doen dat ik -bijna- altijd honger had?


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik grinnikte even.
    ''Ongelooflijk..'' mompelde ik nog nadat ik mijn tweede broodje op had, en toen wel genoeg had gegeten.

    Sam
    Ik grinnikte even. ''Of ik ga zo naar The Three Broomsticks..'' zei ik schouderophalend. Dat is lang geleden, bedacht ik me net.

    Hermione
    ''Als je strafwerk wilt, prima,'' zei ik, en keek Ron met een lichte frons aan. ''Want ik help je niet meer, en ik denk niet dat Harry daar ook op zit te wachten.''


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''