• Hey people !
    Ik heb al zo lang ik weet last van wallen, heb dat namelijk overgekregen van mijn ouders, en vroeg me af of een concealer daartegen niet goed was. Maar ik heb geen idee welke goed is, wel niet.
    Dus kan iemand me hiermee helpen? Alvast bedankt !


    -

    ik zou niet weten wat het is o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Concealers zijn o.a voor wallen dus ze zijn niet slecht. Ik heb ook erge walleen en gebruik meestal Max-factor, die is echt heel fijn!

    Als je twijfelt of het niet zeker weet vraag gewoon iemand uit de winkel (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ja, maar dan moet je wel de goede hebben. Ikzelf leg 's avonds altijd een warme of kouwe lepel op mijn wallen of theezakjes. Dan is het nog niet volledig weg maar minder, dan doe ik er altijd gewoon foundation op.

    ik heb daar ook last van. en ik gebruik ook een concealer.


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik heb een hele goeie, maar die komt uit Italië en die verkopen ze niet hier, helaas. Ik weet wel dat je voor een écht goede toch wel wat meer betaald. Meestal dan (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daarvoor gebruik ik gewoon foundation, Lancome. Maar het is wel pokkeduur -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Jigsaw schreef:
    Ik heb een hele goeie, maar die komt uit Italië en die verkopen ze niet hier, helaas. Ik weet wel dat je voor een écht goede toch wel wat meer betaald. Meestal dan (:


    Dat heb ik er wel voor over, hoor ^^


    -

    Discover schreef:
    ik heb daar ook last van. en ik gebruik ook een concealer.


    Weet je ook dewelke?


    -

    Ik kan het niet gebruiken, overgevoelig. Maar volgens veel vriendinnen helpt het volgens mij wel.


    Destroy what destroys you.