• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    'Die kans zit er inderdaad, maar laten we daar nu even niet aandenken. Er komt wel een moment om ons zorgen te maken alleen is dat niet nu' zeg ik toch wel bedenkelijk. 'Trouwens onthoud dat wij iets hebben wat hij niet heeft'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {waar kan George heen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Mafoy

    Ze lachte zachtjes Dat zou wat zijn" ze tekende doelloos figuurtjes op mijn borst "Maar inderdaad, wees maar blij dat je geen meisje bent. We hebben het zwaar, er de heletijd mooi uit moeten zien, jongens die dingen naar je roepen, ongesteld zijn en bevallen." ik grinnikte "maar aan dat laatste hoef jij nog niet te denken" langzaam maakt Astoria een spoor van kusjes waar vervolgends ze een kus op mijn lippen drukt.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte zachtjes tegen Draco's lippen en trok ze uiteindelijk terug waarna ze haar hoofd op zijn schouder plaatsten. "Ben ik daar even blij om" mompelde ze terwijl ze weer figuurtjes op zijn borst tekende. Toekijkend hoe zijn haartjes overeind kwamen staan en kleine bultjes van kippenvel op zijn lijf stonden. Astoria kantelde haar hoofd waardoor ze schuin omhoog naar Draco keek. "Koud?" zei ze grinnikend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    WillNotLearn schreef:
    {waar kan George heen?}


    (Was er niet ergens in het vorige topic nog een laatste reactie van Madison?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Was er niet ergens in het vorige topic nog een laatste reactie van Madison?)


    {Ehm.. ik zoek wel even, bedankt.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik lach zachtjes. 'Ja, een neus.' Natuurlijk is het belangrijkste dat wij tenminste liefde kennen, maar een neus is naar mijn mening toch ook wel fijn. 'Zou hij eigenlijk kunnen ruiken? Ik bedoel hij heeft amper een neus.'


    Happy Birthday my Potter!

    Draco Malfoy


    "Ben ok daar even blij om" mompelde ze terwijl ze nog steeds figuurtjes aan het tekenen was, langzaam gingen de haartjes rechtop staan en veranderde mijn huid in kippenvel. Astoria kantelde haar hoofd en keek me aan "koud?" vroeg ze grinnikend, een grijns verscheen op mijn gezicht "nee".


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte zachtjes. "De kippenvel op je huid zegt wel wat anders" zei ze met een kleine grjins op haar lippen terwijl er langzaam kleine blosjes op haar wangen verschenen. Astoria drukten een kus op zijn borst waarna ze haar lippen omhoog liet gaan en uiteindelijk een kus op zijn lippen drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    'Niet wat ik bedoelde, maar inderdaad ook wel waar en handig' zeg ik en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Aangezien hij amper een neus heeft, lijkt me dat hij dat niet kan.' Ik denk even na. 'Maar misschien kan het wel. We zullen het niet te weten komen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Drao Malfoy

    "De kippenvel op je huid zegt wel wat anders" zegt ze met een kleine grijns en een blosje op haar wangen, weer drukt ze een kus op mijn borstkas en gaat weer omhoog op weg naar mijn lippen waar ze een zacht kusje op drukt, ik kijk haar glimlachend aan "misschien moeten we eens uit bed" ik schrok een beetje van mezelf, dit zou ik nooit zeggen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte zachtjes. "Misschien wel ja" zei ze en drukten een kusje op het puntje van zijn neus, waarna ze uit bed stapten en met haar hand door haar haren ging. Astoria pakte Draco's hand vast en trok hem met een grinnik omhoog. "Ga je mee douchen? Nou ja...als je wilt dan." zei ze met kleine lichte blosjes op haar wangen terwijl een verlegen glimlachje op haar lippen speelden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Misschien wel ja" ze drukten een kusje op het puntje van mijn neus en stapte daarna het bed uit waarna ze mij uit bed trok "Ga je mee douchen? Nou ja...als je wilt dan." een blosje sierde haar wangen terwijl ze verlegen glimlachte, ik wist even niet goed wat ik moest zeggen "wat?" weer kwam er een kleine grijns op mijn gezicht "wacht, wat heb jij met Astoria gedaan?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria gooide een kussen tegen Draco's gezicht aan terwijl ze grinnikte. "Ik heb haar opgegeten" zei ze droog waarna ze grinnikten en zichzelf op haar buik in het matras liet vallen. Ookal grinnikte ze, achter haar gegrinnik zat een vlaag vol onzekerheid verborgen waarvan Astoria de enige was die wist dat deze onzekerheid erzat.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Adelaine Catherina Lupin

    'Het lijkt mij echt een nadeel om niks te kunnen ruiken,' zeg ik, waarna ik mij bedenk dat dit weer echt eens een vaag onderwerp is.
    'Oké, eerst een gesprek over zijn voeten en nu over zijn ontbrekende neus... Ik ben wel goed bezig vandaag.'


    Happy Birthday my Potter!