• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    {Ik heb Ian aangemaakt? XD}


    (En ik Nina :P Go Demon en Katherine/Elena <3)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 10:26 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (En ik Nina :P Go Demon en Katherine/Elena <3)


    {Haha, zullen we ze laten meeten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Haha, zullen we ze laten meeten?}


    (Ik vind het best. Ga zo wel kaften en reageer dan om het boek. Ik zit hier echt heel chill met muziek, kussens lolies en boeken :') Zal ik haar zo naar de grote zaal laten gaan? Aangezien het volgens Ginny lunchtijd is )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Ik vind het best. Ga zo wel kaften en reageer dan om het boek. Ik zit hier echt heel chill met muziek, kussens lolies en boeken :') Zal ik haar zo naar de grote zaal laten gaan? Aangezien het volgens Ginny lunchtijd is )


    {Is goed :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling


    [Nu heb ik niks te doen met Samantha. D:
    VOLUNTEERS? :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (ginny:') )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Damon

    Aangezien ik honger kreeg en de Common Room nou niet echt een plaats was om je te vermaken liep ik naar de grote zaal om daar aan de tafel van Slytherin te gaan zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Averna Mortes

    Na een dodelijk saai gesprek met Dumbledore -en die achterlijke idioot is één van de sterkste tovenaars aller tijden?- loop ik in prachtig groen en zilver naar de great hall. Weasel zal het wel heel vreemd vinden, maar dat is haar probleem. Als ze Riddle kan accepteren, lukt het haar vast ook wel bij mij.
    Wanneer ik de over volle great hall binnenloop, word ik natuurlijk aangestaard. Ik keur de achterlijke idioten echter geen blik waardig en loop rechtstreeks naar de Slytherin tafel. Zonder echt op te letten waar ik ga zitten, neem ik plaats. Pas dan zie ik de knappe jongen die toevallig naast mij zit. Ik glimlach even lief naar hem en pak een broodje.


    Happy Birthday my Potter!

    Hermione
    Met mijn boeken tussen mijn linkerarm geklemd liep ik door de fascinerende gangen van Hogwarts.
    Ik had me net bedacht dat ik nog naar de bibliotheek moest, aangezien we een stuk van een meter moesten schrijven over Amortentia.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Moonly schreef:
    (ginny:') )

    [Hm- hoe wil je dat doen? My dear Sammie is a slytherin. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Hm- hoe wil je dat doen? My dear Sammie is a slytherin. :'D]


    (Ze kan iets hebben tegen het nieuwe meisje die de aandacht opeist van Damon. Al is dat wel met gevaar voor eigen leven)


    Happy Birthday my Potter!

    (gewoon laten tegenkomenXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ron Weasley

    Op weg naar the Great Hall zag ik Hermione lopen, 'Hermione! Ga je mee naar the great hall?' Vroeg ik haar vervolgens waarna ik op een holletje naar haar toe liep, pas toen ik bij haar was zag ik de boeken die ze onder haar arm had geklemd 'Owhh..'


    Don't be like the rest of them, darling

    Damon Salvatore

    Ik ving een glimlach op van het meisje naast me toen ik een broodje pakte en glimlachte kort terug waarna ik een hap van het broodje nam.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hermione
    Ik slaakte een zucht.
    ''Heb je wel wat gedaan aan dat opstel voor potions, Ron?'' vroeg ik toen, en kneep lichtjes mijn ogen samen. Waarschijnlijk begon hij er op het laatste moment mee of wou hij weer de helft van mij of Harry overschrijven.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''