• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Badumpsss.. Ik ga Bradley op Demon laten lijken uit the vampire diaries :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk naar Bradley. 'Dat is nog niet zo lang dus,' zeg ik met een grijns. Ik ben gewoon van plan om even niet aan Ashley of Jake te denken. Die zijn nu ergens aan het praten over weet ik veel wat, weet ik veel wie, weet ik veel lang. Ik heb mijn eten op. En drink dan wat. Ik staar weer even naar mijn drinken. De gedachtes blijven toch aan me trekken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Samen met Axton loop ik naar de auto, stap in en rij weg. Tijdens de rit terug naar school heerst er stilte tussen ons 2. Ik leg de radio aan, zing zachtjes mee met Payphone en denk na over waarom Dakota me haat. Ik weet het echt niet. We komen aan op school en sluipen terug naar de kamer. Ik zie Leslie slapen in Jake's armen en glimlach. Ze zijn echt schattig. Ik pak mijn pyjama en kleed me om in de badkamer. Ik doe dan nog een vrtbandje mijn hand voor het bloeden. als ik terug de slaapkamer binnen loop ligt Axton al in zijn bed en kruip ik erbij.
    Blijkbaar is hij mijn hand al vergeten want hij zegt niets. 'Slaapwel.' fluister ik nog en val in slaap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Bradley

    'Nee, inderdaad. Hoelang ben jij hier al Leslie?' Vraag ik haar vervolgens, eens kijken of hier ook iets te beleven viel. Volgens mij waren er in iedergeval genoeg mensen en genoeg demonen om de hele school over te nemen. Alleen was er zo te ruiken ook iets anders dan Demonen hier in deze school en die geur maakte me misselijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    -


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word weer uit mijn gedachten gerukt en ik kijk op naar gem. 'Hoe lang ik hier al ben?' herhaal ok dan. 'Ik ben hier al drie jaar. Tenminste, dit wordt mijn derde jaar.' en ik zucht even. 'En er is altijd wel drama te beleven. Of we zorgen er zelf voor.' een zweem van een grijns is op mijn lippen. Maar het wil niet echt doorkomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bradley

    'Dat je dat zolang volhoud op één plek,' Zei ik met een beetje bewondering in mijn stem, ik hielt het meestal een jaar uit op één plek en trok vervolgens naar een andere plek. 'En sins waneer zijn er hier Engelen?' Vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    {dus ze zijn nog niet wakker geworden?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [nee idd. Jake heeft Leslie wel net bedrogen met Ashley...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Bradley zorgt voor afleiding. Maar het is ook druk in de kantine. Ik kijk naar hem en zeg: 'Goed als we dat hier buiten bespreken?' er is ook een soort achter tuin. Waar tafels staan, picknicktafels, waar je kan eten of zitten als het lekker weer is. En nu komt dat goed uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {OH NEE! Jaimy, was dit weer jouw idee?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [NEEEEEE!

    En Femke, het is echt erg als je de laatste twee reactie's leest van Jake en Ashley. De eerste waar Ashley begint met haar lippen in zijn nek te drukken... Ik heb echt meelij :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Jaimy gaat als ze er achterkomt vreemt met Bradley :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik open mijn ogen en gaap. Ik staar verward om me heen, maar herinnerde me toen alles weer. Vreemd genoeg was ik gisteren doodmoe geweest. Waarschijnlijk door dat vele gebruik van magie.
    Ik kijk naar Alexi die met haar hoofd op mijn borst ligt te slapen, terwijl ik hier bijna alle plek in neem.
    "Oeps." mompel ik zacht en probeer op te schuiven zonder haar wakker te maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Bradley zorgt voor afleiding. Maar het is ook druk in de kantine. Ik kijk naar hem en zeg: 'Goed als we dat hier buiten bespreken?' er is ook een soort achter tuin. Waar tafels staan, picknicktafels, waar je kan eten of zitten als het lekker weer is. En nu komt dat goed uit.


    Bradley

    'Tuurlijk' Andwoorde ik waarna ik samen met haar naar buiten loop en daar aan een picknicktafel ga zitten, 'Vertel een: zins waneer zijn de Engelen hier?' Vroeg ik haar vervolgens opnieuw.


    Don't be like the rest of them, darling