• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [DRAMA xd ik denk da we gewoon echt van drama houden xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Jep.. I did :3 Al moet ik je bekennen dat ik niet goed ben in 16+ stukjes XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [wie wel xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben blij als hij niets meer vraagt. Maar vind het ongemakkelijk als hij niets meer zegt. 'Je bent nieuw hier,' zeg ik dan. 'welkom op de school waar makkelijk kan spijbelen en demonen de weg kwijt raken.' ik kijk nog steeds naar mijn fruit en neem er nog een hap van. Dan kijk ik weer op, 'sorry.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ook niet :') maar ze zal nu nog niet vreemdgaan :Y) pas als ze het hoort van Jake en Ashley]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bradley

    'Dat klinkt veel beter dan de gebruikelijke saaie vriendelijke woorden die je meestal hoord als je op een school aankomt' Merk ik op met een lichte grijns.


    Don't be like the rest of them, darling

    {:Y) De Drama-Drieling XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Een lichte grijns zit om zijn lippen en ik glimlach een beetje. 'Laat ik me dan maar meteen voorstellen, Leslie Day. Aangenaam,' zeg ik. Ik neem Bradley in me op, waarschijnlijk duidelijk opgemerkt. Maar dat boeit me niets. Op dit moment boeien weinig dingen me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bradley

    'Zie je, je glimlacht al. Dat is veelbeter dan hoe je net naar je fruit zat te staren' Plaag ik haar, 'Bradley, Bradley MacGreggor' Stel ik mezelf vervolgens voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik weet dat ik haar zou moeten wegduwen maar ik kan me niet bewegen. Ze doet mijn shirt uit en dan ritst ze haar kleedje open. Ze klikt haar bh open en ze legt mijn handen op haar borsten. Zachtjes begin ik ze te kneden. Het is net of ik gehypnotiseerd ben door haar. Ze kust mijn lippen en ik zoen haar terug. Mijn handen spelen met haar tepels. Ze gaat met haar hand in mijn broek en trekt me af waardoor ik begin te kreunen. Ze doet mijn broek af en pijpt me even. Dan gaat ze liggen in de zetel. 'Neuk me, Jake.' zegt ze. Plots word ik me er weer van bewust wat ik aan het doen ben. 'Sorry, Ash. Ik kan dit niet.' Ik doe vlug mijn kleren aan en loop naar buiten. Ik vlieg terug naar school en land bij het meertje. Ik ga er met mijn handen in mijn haar zitten. Wat heb ik nu weer gedaan...

    Ashley Paige Worth
    Ik kijk hem na en begin dan te grinniken; Jammer dat hij niet verder wou gaan het gingen nog mooie beelden geweest zijn. Ik sta op en pak de verborgen camera op. Dit gaat Leslie's hartje breken. Zij maakt het uit met Jake en Jake komt terug met hangende pootjes naar mij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij plaagt me een beetje. En krijgt me in een iets betere stemming. 'Nou, hoi Bradley,' zeg ik met een glimlach. Niet mijn volledige glimlach, maar het lijkt alsof ik me al iets beter voel dan zojuist. Jake komt heus wel terug. 'Hoelang ben je al hier?' vraag ik dan. Ik neem nog een hap van mijn fruit. Ik heb en akelig gevoel, maar ik weet niet precies wat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb echt medelijden met Les.. :c]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik ook]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Bradley

    'Hallo Leslie' Andwoord ik vervolgens grijnzend waarna ik met mijn rug tegen de rugleuning van mijn stoel leun, 'Ongeveer een dag' Andwoord ik nadenkend terwijl ik de laatste stukjes van mijn sinasappel opeet.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Me too..}


    Don't be like the rest of them, darling