• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [lol]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Wooo 3-ling XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik heb zin om haar te slaan. Haar heel hard te slaan. Maar ik doe het niet, voor Jake. Want als hij echt keer op keer bij haar terug komt. Hij zei dat hij zich nog nooit zo had gevoeld als bij mij. Maar dan vraag ik me toch af hoe zij hem laat voelen als hij telkens terug gaat. Maar ik twijfel niet aan Jake. Tenminste, dat laat ik niet toe van mezelf. 'Ach Ashley, eigenlijk lijkt het nu alsof jij naar hém terug gaat. Niet soms?' en ik Hmm even. 'Jij bent degene die hier ineens verschijnt... Jake zowat opeist. Zegt dat hij met je moet mee gaan. En met die roze lippenstift lijk je zelfs een beetje... Wanhopig.' dan kijk ik naar Jake. 'Als je met haar wilt praten, doe dat dan.' en ik zeg hem met een blik alles wat ik hem wil vertellen. Dat ik hem niet kwijt wil, maar dat hij als hij met haar wil praten, dat hij dat moet doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik bijt even op mijn lip. 'Oke ik ga wel mee, maar niet voor een dag. Ik blijf een uurtje bij je om te praten en dan ga ik terug naar Leslie.' Ik leg de nadruk op praten zodat ze haar geen illusies moet maken. 'Ik hou van je, vergeet dat nooit.' fluister ik tegen Leslie en druk, tot grote walging van Ashley, mijn lippen op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik hou van je, vergeet dat nooit,' fluistert Jake. En hij drukt zijn lippen op die van mij. Waarom voelt het als een afscheid. Ik kus hem terug. Niet om Ashley een hak te zetten, maar om Jake gedag te zeggen. 'Ik hoef het niet te vergeten als je het me over een uur weer vertelt,' zeg ik zacht tegen hem. Ik druk nog heel even mijn lippen op die van hem met al mijn gevoelens in me en zeg dan. 'Tot zo Jake.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Niet mischien Daniël, maar ik wil er niet over nadenken.' Zecht ze waarna ze me meetrekt naar het kleed waar ze zich als ik zit naar me toe trek en haar lippen om die van mij drukt en ik haar terug kus, een kus die alles verwoorde wat ik dacht of vond. Dat ik niet wilde dat ze wegging.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Vermoord Matthew niet ok? Dat wil ik doen.' en ik glimlach scheef naar haar voor ik weer serieus naar Ashley kijk. 'Oke, waar wil je praten?' Ze grijnst en pakt mijn pols vast om me achter haar aan te trekken. Buiten strekt ze haar vleugels aangezien er nog niemand buiten is. Ik volg haar voorbeeld. Ze brengt me naar een verlaten streek met maar één huisje. Het komt me bekend voor maar van waar. Juist, op de plek waar dat huisje staat hebben we elkaar jaren geleden voor het eerst ontmoet...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Hij kust me terug en ik voel zijn gevoelens. Ik sla mijn armen om zijn nek. Ik heb hem ook gemist. Ik blijf hem verder kussen terwijl al mijn slechte gevoelens verdwijnen. Verdriet, gemis, boosheid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ze zal Matthew niet vermoorden.... Tenzij ze er zin in heeft. En geloof me, daar heeft ze zin in :Y)

    Lol, ik ga Les even verslagen maken :Y)]

    Leslie Day
    Hij doet zijn favoriete glimlach en even glimlach ik. Totdat Ashley hem meetrekt. Mijn glimlach verdwijnt en ik kijk naar mijn eten. Fruit. Jippie. Ik zucht. Klote Matthew. Klote pijn in mijn kaak. Klote pleister. Klote Ashley. Het lijkt alsof er ineens allemaal slechte dingen gebeuren. Ik voel me... verslagen. Ik ga zitten in mijn eentje aan een tafel. En ik staar naar mijn fruit. Jake komt terug. Jake komt terug. Jake komt terug.

    [Welke leuke jongen wilt Les troosten? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Bradley wel :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ey Jake ni bedriegen eh!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Niet zeuren Lize :P Les is zielig]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bradley

    Als ik wat eten heb gepakt kijk ik de kantine rond en zie vervolgens een meisje alleen zitten en loop naar haar toe zodat ik tegenover haar aan de andere kant van de tafel met mijn handen op een stoel blijf leunen, 'Vind je het erg als ik bij je kom zitten?' Vraag ik haar terwijl ik bijna direct merk dat ze een demon is, ik kon het ruiken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Bibberend van de kou zit ik verslagen in de grot. Mam & pap zitten ergens veilig doordat ik hen afgeleid heb. Maar ik ben te moe & te zwak om me weer bij hen te voegen. 'Wat doe jij daar?' vraagt een stem. Een blond meisje met een dure jurk aan komt voorzichtig op me toe gelopen. Ze is net als mij. Een demon. 'Laat me je helpen.' zegt ze en knielt naast me neer.
    De flashback trekt weg. Ashley vouwt haar vleugels weer samen en ik volg haar voorbeeld en ga mee naar binnen. Binnen is het gezellig ingericht. 'Mijn nieuwe huisje.' zegt ze lachend en laat haar in een rode zetel vallen. Ik blijf staan. 'Waarover wil je praten Ash.' vraag ik. 'Over ons, Jakey.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Vindt je het erg als ik bij je kom zitten?' zegt een aangename stem en ik kijk op. Ik glimlach kleintjes, niet in staat om meer dan dat te geven. 'Nee hoor, ga zitten. Het is niet mijn tafel dus..' en ik kijk weer naar beneden. Ik ken hem niet, hij is demon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.