• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ashley Paige Worth
    Ik lach schamper en kijk nu wat beter naar het meisje. Een demon. Ik snuif. Dit word nog leuk. 'Jakey? Ik wil met je praten. Onder 4 ogen.' zeg ik lief en kijk hem verleidelijk aan. Hij kijkt van dat wicht naar mij en terug naar het wicht. Hij is in tweestrijd zie ik. 'Maar 1 dagje, dan mag je terug naar... Leslie.' En ik walg van die naam.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Of zij en Daniël wel altijd bij elkaar kunnen blijven. Lees maar der gedachten (; dan weet je wat haar doet twijfelen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Bedoel je een hele dag praten? :O]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [jep zij is meer van plan dan praten xd Ze wil Jakey afpakken.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Dan kan Leslie met Bradley praten :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik glimlach naar Daniël. 'Dat is lief,' zeg ik dan. 'Dat je het niet erg vindt. Maar op een gegeven moment zullen er dingen.. Veranderen.' ik zal ouder worden. Misschien interesse krijgen in andere dingen. Kinderen willen, trouwen. Samen wonen. Allerlei dingen. Maar of dat dan kan met Daniël? Hij blijft jong qua uiterlijk. En ook qua fysieke toestand.


    Daniël

    Ik weet wat ze bedoeld met die woorden, ze bedoelt het fijt dat ik verouder en zij niet. Mijn tijd blijft stilstaan en die van haar tikt door en zij twijfelt eraan of we bij elkaar kunnen blijven. 'Mischien' Geef ik met tegenzin toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik draai me om en ik zie hoe ze kijkt naar Jake. Ik krijg nu toch wel zin om haar te slaan. Jake kijkt van mij naar Ashley en weer terug naar mij. Hij is in twee strijd. En waarom? Ik kijk naar Jake. 'Als je met haar wilt praten, oke. Doe wat je niet laten kunt.' en ik kijk naar Ashley. 'Ik verplicht hem namelijk geen dingen en doe niet alsof het mijn bezit is.' ik wil niet dat Jake gaat. Ik wil dat Jake bij me blijft. En is een dag niet lang. 'En waarom een dag Ashley?' ik kijk haar met een sceptische blik aan. 'Niet genoeg aan vijf minuten?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley Paige Worth
    'Nee, wij hebben een geschiedenis en die kunnen we niet doorlopen in 5 minuten. Een hele interessante geschiedenis waar één ding steeds weer in terugkomt. Jake. Komt. Altijd. Naar. Me. Terug.' Jake bij beschaamt op zijn lip waar ik om moet lachen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [iemand evermore gelezen? xd Leslie is Ever min of meer en Ashley Drina xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Whahah XD hopelijk vermoord Leslie Ashley hier ook}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jup, dat kan dan Ellie :P]

    Sky Leslie White
    'Misschien,' geeft hij toe. En ik zie dat het met tegenzin is. 'Niet misschien Daniël,' zeg ik zacht. 'Maar ik wil er niet over nadenken.' en ik trek hem mee naar het kleed en doe hem zitten terwijl ik zelf al ben gaan zitten. Ik trek hem naar me toe en druk mijn lippen op die van hem om te vergeten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hmmm.. Niet gelezen.

    Hoe is Ever? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En sorry dat ik niet reageerde even, moest even... mijn moeder helpen.

    Maar ik ben er weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ehmm.. Eigenwijs? XD Ever is ontstervelijk geworden door haar vriendje Damon :Y) Drina wilde Damon voor haarzelf en daarom wouw ze Ever vermoorde maar ever vermoorde haar voordat Drina dat kon doen :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [is wel een mensenmeisje ma elke keer da ze reincarneert word damen verliefd op haar maar altijd rond haar 17de verjaardag gaat ze dood. Drina is Damens ex vrouw en vermoord Ever elke keer behalve de laatste keer heeft ever Drina vermoord.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'