• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Alowaaa Jaimes}


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    Ik lach en loop dan naar haar kamer. Matthew is er niet, hij zal al zijn gaan ontbijten. Ik pak een shirt van Mickey Mouse, een grijze trui, een jeans en een zwarte sneakers. Samen met de kleren loop ik naar de kamer terug. 'Leslie ik heb je kleren.' roep ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben bezig met douchen, ik douche gewoon even snel. En ik ben net klaar met douchen als ik Jake hoor roepen, 'Leslie ik heb je kleren.' en ik glimlach. Ik sla mijn handdoek om en kom naar buiten. Ik zie de kleren em glimlach nog breder. 'Ja Jake, je hebt echt een goede smaak.' en ik neem de kleren van hem over met mijn ene hand terwijl ik mt de ander mijn handdoek beet houdt. 'Dankje.' en ik druk een kus op zijn lippen. Dan loop ik terug naar de badkamer. Ik begin met omkleden.

    Sky Leslie White
    Ik glimlach naar Daniël. 'Dat is lief,' zeg ik dan. 'Dat je het niet erg vindt. Maar op een gegeven moment zullen er dingen.. Veranderen.' ik zal ouder worden. Misschien interesse krijgen in andere dingen. Kinderen willen, trouwen. Samen wonen. Allerlei dingen. Maar of dat dan kan met Daniël? Hij blijft jong qua uiterlijk. En ook qua fysieke toestand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 14:39 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ashley Paige Worth
    Ik dump mijn koffers op mijn bed. Ik pak andere kleren en loop naar de badkamer. Ik kleed me om. Doe nog een laag mascara en eyeliner aan en een laag rode lippenstift. Ik wrijf mijn lippen wat over elkaar. 'Hmm klaar.' glimlach ik.

    Jake Sadler
    Ik wacht tot Leslie uit de badkamer komt. Straks kunnen we gaan eten en moeten we naar de les. Ik zucht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Als ik klaar ben met omkleden en me fatsoeneren loop ik weer de kamer in. Mijn pyjama leg ik gewoon ergens neer. En ik glimlach naar Jake. 'Het kostte me moeite km de pleister er niet af te halen, maar het is me gelukt.' ik druk een kus op Jake zijn lippen. 'Zullen we maar naar het ontbijt gaan? Kan ik weer lekker mijn eten mixen of zacht fruit eten,' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach 'Oke.' Ik verstrengel mijn vingers met de hare en loop naar de kantine. Ik pak een bord en leg er een croissant en chocoladekoek op. 'Jakey!!!' hoor ik plots gillen. Shit, niet nu. 'Fuck.' mompel ik zachtjes en draai me om. Ashley komt in een wit mini jurkje en hoge zwarte hakken naar me toe gelopen. Ze omhelst me en ziet dan Leslie staan. 'Ocharme, heb je me zo gemist dat je een zwervertje onder je arm hebt genomen om me te proberen te vergeten?' Ze kijkt Leslie bitchy aan en zet haar arm in haar zij. Met moeite kan ik mezelf bedwingen haar te slaan.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 14:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Let the drama start xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij verstrengelt onze vingers en we lopen samen naar de kantine. Ik pak wat fruit als ik iemand 'Jakey! ' hoor gillen. Ik kijk om en zie een meisje Jake omhelzen. Ze maakt een opmerking naar mij en kijkt me bitchy aan. Ze doet bitchy? Waarom? En dan val het kwartje. Heeft Jake iets met haar gehad? 'Hm.. Je zag er al dom uit, en toen je ging praten bevestigde je dat,' zeg ik met een glimlach. 'Aangezien je niet eens een zwerver van een normaal meisje kan onderscheiden.' ik kijk haar aan. Ze ziet er... Misplaatst uit hier. En heel erg fake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ashley, dit is Leslie. Leslie, dit is Ashley.' stel ik hen aarzelend voor. 'Ashley, Leslie is mijn vriendin.' Ze kijkt me vol ongeloof aan. 'Is DAT je vriendin?' Ze zegt dat op de manier dat je over een stuk vuil zou praten. Ze lacht gemeen naar Leslie. 'Dat zal niet zo lang meer duren. Jake is van mij, hij zal altijd van mij zijn.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze lacht gemeen naar me en ik trek een wenkbrauw op. Volgens mij is de demon. En volgens mij heeft ze het niet door van mij. 'Dat zal niet zo lang meer duren. Jake is van mij, hij zal altijd van mij zijn.' en er ontsnapt een kort lachje uit mijn mond. 'Nou, Ashley,' zeg ik dan. Ze is echt verschrikkelijk. 'Jake is niet een bezit. En voor zover ik weet is Jake met mij, en niet met jou. Dus... Hij is niet van jou.' en ik draai me om naar het eten en pak wat te drinken ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Wil er iemand mischien met Bradley praten? (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Les is bezig :Y) en Sky zit in Italia. En ze twijfelt :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Waar twijfelt ze over?}


    Don't be like the rest of them, darling