• Ik ben sinds een kleine week bezig met een verhaallijn. De personages zijn nu vrijwel helemaal uitgewerkt en ook de verhaallijn is bijna 'af' te noemen. Om jullie een idee te geven van wat voor HG het gaat worden, zal ik hier een klein voorproefje neerzetten. Dit is echter nog bij lange na niet het begin - dat vind ik zonde [:

    Klad
    Wanneer Maylin Gerald - winnares van de 12e Hongerspelen - een dochter verwacht lijkt dat een nieuwe kans te zijn voor het Capitool om de Districten nog eens goed hun macht door de neus te boren.
    Vanaf haar twaalfde jaar hangt Aurèlie' leven aan een zijden draadje.
    Ze weet dat ze vanaf dan ieder moment tot een Tribuut verkozen kan worden.
    Het Capitool laat echter op zich wachten, en net voordat Aurèlie haar zeventiende verjaardag viert, start haar reis als Tribuut door het Spel.

    Note;
    Ik twijfel erover om hem in het Engels óf Nederlands te schrijven. Engels zou een nieuwe uitdaging zijn alhoewel dat nog niet geheel foutloos gaat. Aan jou om te stemmen ^.^

    Dus, als mensen het hier daadwerkelijk gaan lezen zal ik het hier ook plaatsen. Onder de naam 'Be my friend'

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 18:18 ]


    • Come as you are.

    i will be your friend<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."