• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Michelle?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Oe, die was ik alweer vergeten :Y)

    Is het goed als Michelle Jake tegen komt? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [jep xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    Ik bijt hard op mijn wang. Ik haat Ashley en ik haat mezelf. Ik kan het niet geloven! Ik heb echt het meisje waar ik echt op verliefd ben bedrogen!! Ik flip en mijn ademhaling versnelt veel te veel waardoor ik begin te hyperventileren.

    [jep een hyperventilerende jongen]


    Michelle Fox || Demon
    Ik loop de school uit. Ik zucht. Volgens de laatste roddels is de ex van Jake teruggekomen, en heeft ze hem midden in de kantine gezoend. En Leslie die daarna huilend is weggerend. Ik vraa me af hoeveel daar van waar is. Mijn aandacht wordt getrokken door iemand bij het meer die een beetje schokkend lijkt. Niet boeiend. Dan zie ik dat het Jake is. Ik ren er snel heen en kniel bij hem neer. Hij hyperventileert. 'Jake, doe rustig,' zeg ik dan. Ik kijk naar hem. 'Waarom zit je hier te hyperventileren?' Misschien een nieuwe goede roddel die ik kan brengen?

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 18:58 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik rol met mijn ogen. 'Ik ga zo niet blijven rondlopen hoor.' lach ik en open mijn ogen nu een beetje. 'Ik wed dat mijn haar nu vreeslijk zit.'

    Axton
    "Nee, je staat er echt sexy mee." grijns ik. "En natuurlijk blijf je niet zo rondlopen. Dit moet je helemaal speciaal voor mij bewaren." glimlach ik en druk een kus op haar voorhoofd, haar wangen en dan op haar lippen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Ik heb Leslie bedrogen' stamel ik en kijk Michelle met tranen in mijn ogen aan. 'En het was helemaal niet mijn bedoeling.'

    Alexi
    Ik lach 'Voor hoelang geld je doktersbriefje?' vraag ik hem glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij kijkt naar de pleister en ik doe mijn hand ervoor, 'Kijk er niet naar!' zeg ik lachend. En ik geef hem een stomp tegen zijn schouder. 'Anders ga ik me ongemakkelijk voelen.' en ik haal mijn hand weer weg. 'Gereisd, dat heb ik al een tijd niet echt meer gedaan.'


    Bradley

    'Oke, oke ik kijk er al niet meer naar' Zeg ik grijnzend, 'Mischien moet je het eens doen. Want net keek je nogal ongelukkig al heb ik geen idee of dat met deze plek te maken heeft.


    Don't be like the rest of them, darling

    Michelle Fox
    Het verbaasd me dat Jake dat zegt. Ik zie gewoon tranen in zijn ogen staan. 'Dat heb je dan goed gedaan,' zeg ik spottend. [Ik heb een deja vu -.-'] 'Nou, dan zoek je toch lekker iemand anders?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik bijt op mijn lip en sta op en zet een paar stappen uit zijn richting. Dan draai ik me om en zeg zacht, 'Dat komt niet door deze plek.' en ik sla mijn ogen neer. Kom op, Jake zal je niet bedriegen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar kwaad aan. 'Ik hou van Leslie ok? En ja ik heb het nu goed verkloot door met Ashley te liggen rotzooien! Maar ik geef het niet op.' zeg ik en sta recht. 'Ik had kunnen verwachten dat je het niet zou snappen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Bradley

    Hmm.. 'Wil je ook vertellen waardoor wel of liever niet?' Vraag ik haar vervolgens terwijl ik haar aankijk met mijn hooft eenbeetje scheefgebogen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Michelle Fox
    Hij kijkt me kwaad aan en zegt dat hij van Leslie houdt. 'Nee, ik snap het inderdaad niet. Als jij namelijk echt van Leslie zou houden zou je niet vreemdgaan.' Jake staat recht. 'Je kan altijd nog liegen. Het is jouw woord tegen dat van Ashley. Leslie zou verwachten dat Asley zou liggen als Ashley zegt dat je vreemd bent gegaan met haar.' en ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik bijt op mijn lip en de drang is groot om het te vertellen. De dragen is ook groot om gewoon te huilen nu. Ik voel me rot, alsof er iets mis gaat, maar waarom? 'Ik zal je er niet mee lastig vallen,' zeg ik zacht. En mijn stem breekt op het eind. Ik slik. 'Sorry.' en ik draai me om zodat hij sowieso mijn gezicht niet ziet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik bijt op mijn lip en laat me terug vallen. 'Ik zie wel wat ik zal doen.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Het dringt volgens mij tot Jake door dat ik gelijk heb. 'Ik zal niets vertellen in het roddel circuit,' deel ik hem dan mee.ik zou het zielig voor hem vinden. Hij lijkt namelijk echt spijt te hebben van zijn keuze. Zijn fout. 'Succes met beslissen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.