• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Bradley

    Ik kijk kort maar snel om me heen waarna ik in een snelle beweging voor haar sta, 'Je mag me er mee lastig vallen maar als je dat niet wild word het een ander verhaal' Zeg ik terwijl ik naar haar gezicht kijk dat er alweer niet bepaald vrolijk uitziet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jade Sadler
    'Dank je. Ik ga denk ik maar even naar Leslie. Ik vertel het haar later wel maar nu is denk ik niet het beste moment.' zeg ik, sta op en loop terug naar de school. Waar is ze...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:

    Alexi
    Ik lach 'Voor hoelang geld je doktersbriefje?' vraag ik hem glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ineens staat Bradley voor me. Ik kijk naar hem op. De tranen staan achter mijn ogen. Een brok in mijn keel die ik weg probeer te slikken. 'Drama om een jongen,' zeg ik dan zacht. 'Ik heb iets met Jake. Ook een demon. En we gingen ontbijten, voordat jij kwam. En toen was daar ineens ene Ashley. Zijn ex. Ze zei dingen dat Jake altijd met hangende pootjes naar hem terug komt. Dat hij me snel genoeg verlaat om weer bij haar te zijn. En ze vroeg aan hem of ze hem onder vier ogen kon spreken.' een enkele traan rolt over mijn wang. Maar ik veeg hem niet weg. 'Ik zei dat hij van mij mocht gaan, zijn eigen keuze. Maar ik ben gewoon... bang. Dat ze gelijk heeft.. Of hem gewoon overtuigd.' en ik sla mijn ogen neer. 'Sorry,' zeg ik dan weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {euhm shit, voor hoelang gelde dat nu weer? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [3 dagen, een week? Zebben niet echt een datum gezegd. Ie ging de donderdag op controle moeten ma das alles wat er gezegd was. Kbn alles opnieuw aant lezen daarom weet ik het xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Bradley

    'Hmm.. Dat word ingewikkeld, mischien moet je gewoon wachten tot hij terug komt, waarschijnlijk is en niets gebeurt. Maar het is en blijft een Demon' Zei ik schouderophalend, ik was slecht in mensen troosten aangezien ik nooit de drang had gevoeld mensen te troosten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Volgens mij nog tot dit weekend." glimlach ik. "En natuurlijk heb ik mijn persoonlijke verpleegster ook nodig." grijns ik erna en druk weer een kus op haar lippen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Als ik maar niet in zo'n verpleegsterpakje moet rondlopen.' lach ik en kruip nog wat dichter tegen me aan. Hmm geen school deze week? Dat idee staat me wel aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik slik even. 'Ik viel je ermee lastig,' zeg ik dan. Ik wrijf de ene traan weg en draai me weer terug naar hem om. Ik kijk hem even aan. 'Waarschijnlijk vindt je dat ik me aanstel.' en ik tover een klein glimlachje op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bradley

    'Nee, eerlijk gezecht niet eens.' Zeg ik met een korte glimlach, 'Je glimlacht weer en je kijkt alweer blijer dan net dus ik ben blij dat je weer glimlacht'


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Nee, hoor. Je bent goed genoeg zoals je nu bent." grijns ik. Ik drukte mijn lippen op de hare en woelde met mijn hand door haar haren. Deze keer liet ik de kus langer duren en het werd opslag warmer in de kamer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Braxlin Rose Evermore
    Ik stapte uit de wagen van mijn vader.
    "Veel geluk, schat." glimlachte hij.
    "Bedankt, pap, tot snel." antwoordde ik. Hij zwaaide nog even en reed weg. Zuchtend draaide ik me om naar school. Ik legde nog eens mijn kleren goed en stapte toen op mijn hoge hakken naar het gebouw.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Je glimlacht weer en je kijkt alweer blijer dan net dus ik ben blij dat je glimlacht,' zegt Bradley dan. En dat klinkt... Lief? Aardig in iedergeval. Mijn glimlach wordt weer gewoon mijn glimlach. Niet een kleintje. En niet te groot zodat het niet eng wordt. 'Bedankt dat ik het gewoon kwijt kon. Anders piekerde ik waarschijnlijk nog steeds.' ik kijk even naar hem. 'We moeten zo naar les, dus ik moet mijn spullen even pakken. Ga jij ook naar de les?' en ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik haal mijn lippen van de zijne. 'Het is hier nu te warm.' lach ik.
    'Dan maar in mijn ondergoed liggen.' zucht ik 'Als je het nu koud laat worden doe ik je wat aan.' zeg ik als mijn slaapkleedje op de grond ligt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'