• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    Ik volg haar met mijn blik als ze naar voren loopt en vervolgens een rondje draait en naar het water loopt en ik binnen een paar seconden naast haar sta, te.. Ongeduldig om te wachten 'Had je liever rustig water en gondels gehad?' Vroeg ik haar vervolgens met een kleine grijns, ik had het niet zo op gondels ze waren te langzaam.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik kleed me om, borstel mijn haar en poets vlug mijn tanden. Ik loop dan weer fris de kamer in. 'Klaar.' glimlach ik. 'Ik ga kleren voor jouw gaan halen, dan kan jij je douchen. Wat wil je van kleren?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ineens staat Daniël naast me. Ik kijk naar hem en glimlach. 'Nee hoor, het is... perfect zo.' zeg ik, ik voel me gelukkig. 'Dankje dat je dit allemaal geregeld hebt. Hoe heb je dat zo snel gedaan?' ik heb zijn hand vast gepakt en onze vingers verstrengelt. Ik heb behoefte aan zijn aanrakingen. Maar dit is genoeg. Mag natuurlijk meer, maar ach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake komt al snel weer de badkamer uit en stelt voor om kleren voor me te halen zodat ik kan douchen. 'Ehm...' zeg ik dan. 'Doe maar iets. Maakt niet zoveel uit.' en ik glimlach terwijl ik opsta. 'Aangezien je ook toen we naar de winkels gingen liet zien hoeveel verstand je hebt, geloof ik dat dt wel goed komt.' em ik druk een kus op zijn lippen. En loop dan richting de badkamer terwijl ik een handdoek heb gepakt. Ik draai me even om en zeg: 'Als Matthew er is, mag je hem slaan als je wilt.' en ik lach even. Dan pas zie ik dat Alexi en Axton bij elkaar liggen te slapen en ik glimlach. Ik loop de badkamer rin.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 14:13 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Laten we zeggen dat er genoeg mensen in italië zijn die ik ken' Zeg ik grijnzend, rond de hele wereld waren er best veel familie's van engelen. Mijn familie was de grootste van Italië al woonden we niet allemaal bij elkaar maar versprijt over het land kon je er altijd wel één vinden.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Is dit goed voor Leslie?

    ]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 14:16 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik moet om hem lachen en kijk dan weer naar het water. 'Vindt je het gek als je zo oud bent,' plaag ik hem. Als engel leef je oneindig. Ik weet niet of er een manier is om engelen te doden, waarschijnlijk wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaa hoor is goed ^^]

    [Ik heb ook DC Shoes ^^ love them :3 en ik vind heel de outfit gaaf (:]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 14:18 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Als je bijhoud dat een aantal van de mensen niet doorhebben dat ik niet verouder en ik dat zo moet houden vind ik het knap' Zeg ik grijnzend, 'Vind je het erg om met een oudere man om te gaan?' Vraag ik haar plagend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik lach en loop dan naar haar kamer. Matthew is er niet, hij zal al zijn gaan ontbijten. Ik pak een shirt van Mickey Mouse, een grijze trui, een jeans en een zwarte sneakers. Samen met de kleren loop ik naar de kamer terug. 'Leslie ik heb je kleren.' roep ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik moet er om lachen. 'Eigenlijk vergeet ik dat elke keer weer, dat je niet ouder wordt,' zeg ik dan. En ik kijk weer naar hem, met een glimlach. 'Vindt jij het erg om met een meisje te gaan die wel ouder wordt?' vraag ik dan zacht aan hem. En ik bijt op mijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet heel even wat voor me moeder doen, ben zo terug]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ok]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    Ik moet lachen om haar eerste opmerking, voor mezelf was het moeilijk te vergeten, 'Nee, dat vind ik niet erg. Als jij dat meisje maar bent' Andwoord ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ben er weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.