• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hahaha, dat zou komisch zijn :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [thaha xd de bitch komt morgn ytoe xd een ding ik kan ni zo goe bitchy doen via rpg...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Niet? :3 ach, is alleen maar een leuke uitdaging ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    =)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 11:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Femkeeeeee, reageer eens hier :P ik wil dat het snel de volgende dag is ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [zit ier nu k3 en anubis te zingn uit verveling o.O]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Wauw ^.^ ik heb muziek opstaan :3 gewoon mijn telefoon afspeellijst. 687 nummers :Y)

    Nu is underneath your clothes, Shakira ^.^

    Thsjaa... Wij wachten tot Alexi en Axton ook slapen, dus Thsjaa :3 dan kan je ook hier niet verder met Jake en Les (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik zucht. 'Het is echt niet nodig ik kijk er wel even naar op school.' Ik werp even een blik op Axton. Moest hij dat nu perse zeggen? 'Ik bloed heus niet dood. Het is gewoon aan een scherf van een spiegel. Het stopt wel met bloeden.' zucht ik

    Axton
    "Goed, ok... dan kijken wij er wel eens naar op school, maar ik hou je eraan." Ik draai me glimlachend naar haar oma.
    "Bedankt voor het warme welkom en het heerlijke eten." en nog veel meer, dacht ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {srry, straks moet ik gaan, maar jullie moeten niet de hele tijd wachten, als ik straks off ben, mag LostMagic Axton een beetje besturen, zodat ze gaan slapen ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Oma glimlacht 'Het is niets.' zegt ze, omhelst mij en drukt een kus op mijn wang voor ze Axton een knuffel heeft.
    'Zorg goed voor elkaar en rij voorzichtig.' zegt ze en ik lach zachtjes. 'Ja Axton rij voorzichtig.' plaag ik hem, pak het popje weer op en geef opa nog een knuffel en kus. 'Dank je.'zeg ik en hij glimlacht alleen maar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Het is echt heel raar om het weer eens van de iPad te zien, aangezien ik op mijn iPhone altijd veel kleiner de dingen zie :') dam lijkt het ook altijd alsof je veel meer tekst hebt getypt. :') dus dat valt dan vies tegen wanneer je het weer vanaf de iPad ziet (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Samen met Axton loop ik naar de auto, stap in en rij weg. Tijdens de rit terug naar school heerst er stilte tussen ons 2. Ik leg de radio aan, zing zachtjes mee met Payphone en denk na over waarom Dakota me haat. Ik weet het echt niet. We komen aan op school en sluipen terug naar de kamer. Ik zie Leslie slapen in Jake's armen en glimlach. Ze zijn echt schattig. Ik pak mijn pyjama en kleed me om in de badkamer. Ik doe dan nog een vrtbandje mijn hand voor het bloeden. als ik terug de slaapkamer binnen loop ligt Axton al in zijn bed en kruip ik erbij.
    Blijkbaar is hij mijn hand al vergeten want hij zegt niets. 'Slaapwel.' fluister ik nog en val in slaap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik loop rustig naar voren. Richting het kleed. En ik draai een rondje met mijn armen gespreid en ruik de lucht. Het ruikt zo anders dan in het bos. Hier ruik je het water wat voor de frisse draai zorgt. Maar ook de geur van Rome zelf. Ik loop weer verder, richting het water en ga er met mijn voeten in staan als ik mijn slippers heb uitgedaan. En ik zucht genietend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    NEXT DAY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [LET THE DRAMA BEGIN! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.