• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij bloost licht en kruipt naar mij toe. Ik giechel zacht.
    "Jij ondeugend iets." zegt hij en hij geeft mij een lange kus. "Wil jij dan zo graag dat de rest mij ook half naakt kan zien?" vraagt hij en hij staat op om naar de deur toe te lopen. Ik wil eerst van het bed afspringen om hem tegen te houden tot ik bedenk dat hij het toch niet doet.
    "Kan geregeld worden." zegt hij en ik kom kalm van het bed af.
    "Dan doe je dat toch." antwoord ik met een grijns en sla mijn armen over elkaar heen terwijl ik hem duidelijk aan het bekijken ben. "Doe het maar." daag ik hem uit.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dan doe je dat toch,' antwoordde ze met een grijns. Ze was van het bed afgeklommen. Haar armen sloeg ze over elkaar heen en het was vel heel duidelijk dat zij mij aan het bekijken was. Verbaasd keek ik haar aan.
    'Doe het maar,' daagde zij mij uit. Een lach kwam op mijn gezicht en haalde vervolgens mijn schouders iets op.
    'Dat is goed,' vertelde ik haar. Ik opende de deur, liep mijn kamer uit en sloot de deur achter mij dicht. Ik keek de gang door of ik niemand zag en nam vervolgens vlugge stappen richting de wc, waar ik mij verstopte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Er verschijnt een lach op zijn gezicht en haalt zijn schouders iets op.
    "Dat is goed." zegt hij. Hij opent de deur, loopt de kamer uit en sluit de deur weer. Ik blijf met een open mond achter. Doet hij dat nou serieus? Ik frons wat omdat hij iets vergeten is, namelijk mij. Dus wacht ik tot hij terug komt voor mij en trek ik ondertussen vast mijn panty en laarzen aan. Hij komt vast wel terug, anders heeft het geen zin om in het gras te lopen. Voor de zekerheid open ik de deur en kijk ik naar de gang. Niemand. Waar is hij in hemelsnaam heen?


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik bleef even wachten in de wc en vroeg mij eigenlijk af wat ik nou deed. Ik liep de wc uit en ging weer terug naar mijn eigen kamer. Ik liep mijn kamer in en keek naar Beck die haar panty en laarzen al aan had.
    'Weet je. Op de gang is het kouder dan hier,' zei ik als eerste. Ik keek haar aan en besefte dat het misschien iet zo slim was wat ik net had gedaan.
    'Ik denk dat ik toch maar mijn kleren weer aan ga doen. Niet iedereen hoef mij zo te zien.' Ik pakte mijn kleren van de grond en begon die aan te doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik grijns tevreden als Nathan terug de kamer ingelopen komt.
    "Weet je. Op de gang is het kouder dan hier." zegt hij en kijkt mij aan. Ik lach zachjes en knik sarcastisch.
    "Ik denk dat ik toch maar mijn kleren weer aan ga doen. Niet iedereen hoeft mij zo te zien." Ik moet opnieuw lachen en hij pakt zijn kleding van de grond die hij aantrekt.
    "Natuurlijk, Nathan." grinnik ik. "Heel koud. Kleed je maar snel aan, ik wil ook niet dat anderen jou zo zien." Ik leg mijn hand even op een stuk van zijn lichaam dat nog niet bedekt is door kleding en kijk hem grijnzend aan. Ik ben volgens mij in een nogal ondeugende bui terecht gekomen. Ik vraag me af of Nathan dat erg vind of niet.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk, Nathan,' grinnikte ze. 'Heel koud. Kleed je maar snel aan, ik wil ook niet dat anderen jou zo zien.' Ik voelde haar hand terecht komen op een stuk van mijn lichaam dat nog niet bedekt was. Ik keek haar aan en zag dat zij mij grijnzend aan keek. Ik lachte zachtjes en kleedde mijzelf verder aan, inclusief mijn schoenen. Ik stond op en keek met een glimlachje naar Beck. Ik pakte haar hand beet en keek haar glimlachend aan.
    'Zullen we dan maar gaan?' vroeg ik liefjes aan haar, terwijl ik al richting de deur liep.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en kleed zichzelf verder aan. Zijn schoenen trekt hij ook aan en dan staat hij op en kijkt hij met een glimlachje naar mij. Hij pakt mijn hand vast.
    "Zullen we dan maar gaan?" vraagt hij liefjes en loopt al naar de deur. Ik lach zacht en volg hem aangezien hij mijn hand vast heeft.
    "Goed idee. Op naar buiten." zeg ik enthousiast. "Wel oppassen dat we niemand tegenkomen." voeg ik er voor de zekerheid aan toe. Ik glimlach zwakjes en loop door de deur heen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Goed idee. Op naar buiten,' zei ze enthousiast en ze was met mij gaan meelopen. Ze kon ook niet anders aangezien ik haar hand vasthield. 'Wel oppassen dat we niemand tegenkomen,' voegde ze er nog aan toe. Ik keek haar aan hoe ze zwakjes glimlachte en door de deur heen liep. Ik volgde haar en sloot de deur achter mij dicht. Ik trok haar terug en duwde haar eventjes met een grijns zachtjes tegen de deur aan.
    'En wat dan?' vroeg ik met glimlachje tegen haar. Ik ging iets dichter tegen haar aan staan, maar ik zou gelijk weggaan als ze het vroeg. Meteen.
    'In mijn droom leek je daar ook geen problemen mee te hebben,' fluisterde ik zachtjes. 'Ik kan niet wachten tot dat zulke problemen niet alleen in mijn dromen weg zijn, maar hier in het echt ook.' Ik keek eventjes de gangen door of ik niemand zag. Ik boog voorover zodat ik haar een lange kus kon geven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij sluit de deur achter ons maar trekt mij dan plotseling terug om mij met een grijns zacht tegen de deur aan te duwen. Ik schrik even maar herinner mezelf eraan dat het Nathan is. Hij doet geen kwaad bij mij.
    "En wat dan?" vraagt hij met een glimlachje. Hij gaat iets dichter tegen mij aan staan en ik begin te rillen. Ik weet niet precies waar het vandaan komt, angst of opwinding.
    "In mijn droom leek je daar ook geen problemen mee te hebben." fluistert hij zacht. "Ik kan nie wachten tot dat zulke problemen niet alleen in mijn droom weg zijn, maar hier in het echt ook." Ik ril opnieuw door zijn woorden en sla mijn ogen schuldig neer. Hij ziet het niet omdat hij door de gang kijkt en vervolgens voorover buigt om mij een lange kus te geven. Ik kus hem zacht terug en maak me dan los uit zijn greep tegen de deur aan.
    "Dit is de werkelijkheid, geen droom." fluister ik schor. "Vergeet dat niet." Ik kijk hem aan met een schuldige maar gepijnigde blik en loop dan verder de gang door zonder op hem te wachten. Mijn lichaam trilt nog steeds lichtelijk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zachtjes kuste zij mij terug, maar maakte zich dan los uit mijn greep.
    'Dit is de werkelijkheid, geen droom,' fluisterde zij, waarop ik knikte. 'Vergeet dat niet.' Ze keek mij aan met een schuldig, maar gepijnigde blik en liep de gang verder door zonder te wachten op mij. Ik zag dat haar lichaam lichtjes trilde. Verbaasd keek ik haar na. Was ik te ver gegaan? Maar ik had niks gemerkt, waarom merkte ik die dingen altijd te laat?
    'Beck wacht!' riep ik naar haar. Ik liep naar haar toe en ging voor haar staan. 'Het spijt mij,' zei ik zachtjes. 'Ik liet me een beetje meeslepen, sorry. Ik was gewoon te enthousiast denk ik en ik weet dat dit de werkelijkheid is en geen droom. Ik vergeet dat niet Beck, maar een droom kan ook werkelijkheid worden en daar hoop ik op.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Beck wacht!" hoor ik Nathan roepen en ik blijf stil staan. Hij loopt naar mij toe en gaat voor mij staan. Ik glimlach lichtjes.
    "Het spijt me." zegt hij zacht. "Ik liet me een beetje meeslepen, sorry. Ik was gewoon te enthousiast denk ik en ik weet dat dit de werkelijkheid is en geen droom. Ik vergeet dat niet Beck, maar een droom kan ook werkelijkheid worden en daat hoop ik op." Ik glimlach naar hem.
    "Oké, dat is prima denk ik. Maar het was niet erg hoor, sorry als ik het zo liet overkomen." antwoord ik zacht. "Ik hoop voor jou dat je veel geduld hebt, Nathan. Dat heb je wel nodig." Ik raak zijn hand voorzichtig aan en glimlach bemoedigend. Ik wil hem er niet mee wegjagen, ik wil gewoon zeggen hoe het is. Ik hoop echt dat hij het geduld kan opbrengen want ik ben er gewoon nog niet klaar voor, het gaat te snel dan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké, dat is prima denk ik. Maar het was niet erg hoor, sorry als ik het zo liet overkomen,' antwoordde ze zachtjes. 'Ik hoop voor jou dat je veel geduld hebt, Nathan. Dat heb je wel nodig,' zei ze en ze raakte mijn hand voorzichtjes aan en glimlachte bemoedigend. Ik knikte overtuigend en verstrengelde mijn vingers voorzichtjes in die van haar.
    'Natuurlijk heb ik geduld.' Ik liet haar hand weer los en begon al weer een beetje te lopen. 'Kom, ik heb zin om in het gras te liggen,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt overtuigend en verstrengeld zijn hand verzichtig met die van mij.
    "Natuurlijk heb ik geduld." Hij laat mijn hand los en begint te lopen. "Kom, ik heb zin om in het gras te liggen." zegt hij met een glimlachje. Ik glimlach breed en loop met hem mee. Niet zo ver van hem af als eerder, ik wil hem ook plezieren.
    "Ik eigenlijk ook wel." antwoord ik. "Dat is nogal lang geleden." Ik denk aan de laatste keer, een paar weken voor ik in hechtenis genomen was en ik op mijn proces aan het wachten was. Het was met Cherise geweest, ik bedenk me plots dat wij onze vingers ook verstengeld hadden. Zij was de enige die mij zo nu en dan mocht aanraken, mijn beste vriendin. Een steek van gemis gaat door mij heen en ik ben blij dat ik Nathan hier heb om het een stuk minder te maken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze liep met mij mee. Er zat alsnog een afstandje tussen ons, maar gelukkig niet zo veel als eerst.
    'Ik eigenlijk ook wel. Dat is nogal lang geleden,' antwoordde ze. Ik glimlachte en hoopte zeer dat er een grasveldje was. Ik begon iets sneller te lopen en keek af en toe naar achteren of Beck er nog wel was. Met een glimlach liep ik door de gangen naar buiten. Ik draaide mijzelf om naar Beck toe en wachtte tot ze er was.
    'Voor het geval er mensen zijn,' fluisterde ik. Ik keek eventjes of er niemand was en drukte vervolgens een klein kusje op Beck's lippen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij begint iets sneller te lopen en ik blijf met een klein lachje rustig achter hem lopen. Af en toe kijkt hij achter om en krijg ik de glimlach op zijn gezicht te zien. Hij loop al naar buiten en draait zichzelf om om te wachten op mij.
    "Voor het geval er mensen zijn." fluistert hij en kijkt even om zich heen waarna hij een klein kusje op mijn lippen drukt. Ik glimlach breed en druk een wat langere kus op zijn lippen en laat ik mijn handen langs zijn lichtelijk gespierde lichaam glijden voordat ik hem loslaat en om me heen kijk.
    "Goed, wat nu?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible