• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Aahw dat is echt vet schattig, haha.


    En wat die helicopters betreft, ze zoeken deze pimp.


    I Guess want ze zijn nu gestopt :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh oh oh oh vind ik leuk, vind ik leuk!!:

    Trots
    ''We hebben maandag een groepsgesprek gehouden'', vertelde Van Gaal. ''En ik heb toen nog eens goed opgelet. Daarna heb ik definitief voor Sneijder gekozen.''
    De nieuwe aanvoerder van Oranje liet maandag na de training van Oranje in Noordwijk al weten dat hij het aanvoerderschap bij Oranje als een grote eer zou beschouwen.
    ''Natuurlijk zou ik nooit nee zeggen'', stelde hij toen. ''Ik zou zo'n band met trots dragen.''
    Van Gaal heeft Dirk Kuijt als tweede aanvoerder aangewezen. ''Dirk is een voorbeeld voor iedere voetballer in Nederland'', stelde Van Gaal. ''Daarom ben ik bij hem terechtgekomen. Dat was geen moeilijke beslissing voor mij.''
    Huntelaar
    Klaas-Jan Huntelaar is voorlopig eerste keus in de spits bij Oranje, zo liet Van Gaal weten. De nieuwe bondscoach verkiest de aanvaller van Schalke 04 voorlopig boven Robin van Persie.
    Hij wil de topschutter van de laatste editie van de Premier League ook niet op een andere positie inzetten. ''Van Persie moet het gevecht met Huntelaar aan'', zei Van Gaal.
    De opvolger van Bert van Marwijk heeft Van Persie tijdens een persoonlijk gesprek van zijn voorkeur voor Huntelaar op de hoogte gebracht. ''Dat was een heel positief gesprek'', benadrukte Van Gaal.
    ''Robin wilde liever niet dat de inhoud naar buiten komt. Daar hou ik me dus aan. Maar hij wil niet opgeven. En dat is een goede zaak. Het moet een gevecht op hoog niveau worden.''
    Van Gaal: ''Het kan in de toekomst namelijk zo maar weer zijn dat ik voor Van Persie kies. Ik weet zeker dat we hem nodig hebben. Hij kan ons helpen. Als wisselspeler maar ook als basisspeler."
    "Maar voorlopig is Huntelaar mijn centrumspits. Ik vind dat Van Persie op die positie in het Nederlands elftal te weinig heeft gebracht. Klaas-Jan heeft het in mijn ogen juist wel laten zien. Daarom heb ik zo gekozen.''


    EN DIRK IS TWEEDE AANVOERDER! <3 Dat is fucking AWESOME.


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    VAN GAAL DOET HET TOP! ASHCUDSHCDSHSKS SNEIJDER ALS CAPTAIN. AIFISHFSIFHIK.


    Dir Töd oder die Gladiolen toch ;p

    Huntelaar schreef:
    Oh oh oh oh vind ik leuk, vind ik leuk!!:

    (...)

    EN DIRK IS TWEEDE AANVOERDER! <3 Dat is fucking AWESOME.



    Dirkie verdient het wel, eerlijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Dirkie verdient het wel, eerlijk.

    Jaaaa ik ben hier zo blij om hè! Hij heeft op het EK niets kunnen laten zien en volgende wedstrijd staat hij ook niet opgesteld.. En dat terwijl hij zo'n geweldige vent is die er altijd staat, nooit zeurt, keihard werkt. Hij verdient het gewoon!

    Ik trip 'em hier van al dit goede nieuws, haha. ^^


    ars moriendi

    Nu kan ik dus echt niet wachten tot morgen. _O_
    I need to see him.


    Chaos is a ladder.

    Wel jammer dat mijn mannetje geen aanvoerder is, aangezien hij ook 2e aanvoerder was toen Mark van Bommel nog bij Oranje speelde

    Huntelaar schreef:
    Jaaaa ik ben hier zo blij om hè! Hij heeft op het EK niets kunnen laten zien en volgende wedstrijd staat hij ook niet opgesteld.. En dat terwijl hij zo'n geweldige vent is die er altijd staat, nooit zeurt, keihard werkt. Hij verdient het gewoon!

    Ik trip 'em hier van al dit goede nieuws, haha. ^^

    Ik ook! (yeah)


    Chaos is a ladder.

    VanDerVaart schreef:
    Wel jammer dat mijn mannetje geen aanvoerder is, aangezien hij ook 2e aanvoerder was toen Mark van Bommel nog bij Oranje speelde

    Yep, maar van Gaal vind misschien dat het nu Dirk's time to shine is, haha. Ik moet er trouwens nog steeds aan wennen dat Bommel er niet meer bij is.. dat vond ik zo'n sympathieke man. ):



    @Kim: krejg;kj I need to see them all <3 !


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Yep, maar van Gaal vind misschien dat het nu Dirk's time to shine is, haha. Ik moet er trouwens nog steeds aan wennen dat Bommel er niet meer bij is.. dat vond ik zo'n sympathieke man. ):



    @Kim: krejg;kj I need to see them all <3 !

    Vind het ook niet erg hoor, k gun het Dirkie echt van harte (:
    En Wes natuurlijk ook (:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:50 ]

    Vind het jammer dat Kevin Strootman niet mee kan:$


    ~

    Ik heb nu echt zin om de wedstrijd te zien.


    Chaos is a ladder.

    Dictionary schreef:
    Vind het jammer dat Kevin Strootman niet mee kan:$

    Vind ik ook best jammer
    Maar misschien de volgende wedstrijd (:

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Vind ik ook best jammer
    Maar misschien de volgende wedstrijd (:


    Ja I hope so:)


    ~

    Ik ben echt benieuwd hoe Nederland het gaat doen tegen België. Wat denken jullie?


    Chaos is a ladder.