• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    ars moriendi

    @ Claire: Omfg, ik wou al bijna gaan janken omdat ik er te snel overheen las waardoor ik Sneijder niet zag staan maar gelukkig word ook hij opgesteld.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    @ Claire: Omfg, ik wou al bijna gaan janken omdat ik er te snel overheen las waardoor ik Sneijder niet zag staan maar gelukkig word ook hij opgesteld.


    Awesome nottt? :9~ Ik mis Dirk wel to be honest with you.. =( Die is hartstikke lekker bezig bij Fenerbahce op het moment.



    En kijk jongens, Rob heeft wel een goede kant. Hij heeft 300.000 euro gedoneerd aan de Dirk Kuyt foundation! _O_


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ik heb net Epke Zonderland's prestaties teruggekeken omdat ik dat niet heb kunnen zien op vakantie. Whoaa echt geweldig! En wat een sympathieke kerel is die Epke. ;D

    Ja, wij hebben goede sporters hier in Friesland hoor! :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    (...)
    Ja, wij hebben goede sporters hier in Friesland hoor! :3


    Waar in Friesland woon jij?:)


    ~

    Ik heb hier nu allemaal foto's van een kleine Demi :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Ik heb hier nu allemaal foto's van een kleine Demi :Y)

    Aaahw keilief! (: lol als ik fotos zie van mezelf als 3-jarige ofzo, denk ik echt van: wow wtf, ben ik dat? :'D

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:19 ]


    ars moriendi

    Ik volg een Justin Bieber verhaal en vind hem nog steengoed ook. What's wrong with me?


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Aaahw keilief! (: lol als ik fotos zie van mezelf als 3-jarige ofzo, denk ik echt van: wow wtf, ben ik dat? :'D


    Ik ben hier wel wat groter en kan me alles nog goed herinneren. Daarbij verander ik niet immens veel. Blijf altijd het kleine meisje met de blonde krullenbos


    Er zijn hier continue helicopters etc. alsof er iemand gezocht wordt. Ze vliegen echt laag O.O
    :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Ik ben hier wel wat groter en kan me alles nog goed herinneren. Daarbij verander ik niet immens veel. Blijf altijd het kleine meisje met de blonde krullenbos


    Er zijn hier continue helicopters etc. alsof er iemand gezocht wordt. Ze vliegen echt laag O.O
    :Y)

    Aahw dat is echt vet schattig, haha.


    En wat die helicopters betreft, ze zoeken deze pimp.


    ars moriendi

    Sneijder mans anvoerder van Oranje, hoe awesome (:

    VanDerVaart schreef:
    Sneijder mans anvoerder van Oranje, hoe awesome (:




    Chaos is a ladder.

    Pff, om 7 uur was het nog 35 graden hier

    VanDerVaart schreef:
    Sneijder mans anvoerder van Oranje, hoe awesome (:

    I know! (:
    BRUSSEL - Wesley Sneijder is de nieuwe aanvoerder van het Nederlands elftal.

    Foto: ANP
    Dat heeft de nieuwe bondscoach Louis van Gaal dinsdagavond vlak voor de laatste training van Oranje voor de oefeninterland tegen België bekendgemaakt.
    De 28-jarige Sneijder is de opvolger van Mark van Bommel, die na het teleurstellend verlopen EK geen deel meer uitmaakt van het Nederlands elftal.

    Hihi, van Gaal doet het tot nu toe nog helemaal niet slecht.. eerst Wes Captain maken, dan Huntsman opstellen ipv van Persie.. (; De spelers zijn ook over hem te spreken. Ohhh ik kan niet wachten tot morgen! :9


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hihi, van Gaal doet het tot nu toe nog helemaal niet slecht.. eerst Wes Captain maken, dan Huntsman opstellen ipv van Persie.. (; De spelers zijn ook over hem te spreken. Ohhh ik kan niet wachten tot morgen! :9

    We hebben toch sbs hier, dus we kunnen toch kijken

    VAN GAAL DOET HET TOP! ASHCUDSHCDSHSKS SNEIJDER ALS CAPTAIN. AIFISHFSIFHIK.


    Chaos is a ladder.