• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:13 ]


    Your make-up is terrible

    Ayaki.

    Mijn ogen glijden heel kort haar kant op als ze tegen me praat. Haar toon is zacht, in mijn oor niet meer dan een fluistering. Samenwerken? Rivaal?
    Ik neem een slok thee en haal de elastiek uit mijn haar, omdat er van die staart toch niet veel meer over is.
    Ik kijk voor me uit en zwijg, me bedenkend welk antwoord ik moet geven. Ik ben een solitair dier, voor zover dat mogelijk is in mijn situatie. Misschien moet ik een uitzondering maken in deze situatie, die ten voordele van mezelf zal werken.
    'Jij de angst, ik het bloed,' fluister ik bij wijze van taakverdeling. Het wachten heeft lang genoeg geduurd. En als hij uit de weg geruimd is na een interessant spel, dan is zij aan de beurt.

    Beetje kort, maar ga zo naar Duitsland.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 16:30 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Rikki Madeleine Beck

    Ze beaamt mijn woorden en ik heb het idee dat ze een beetje langzaam is. Ze staat op en kijkt in één van de spiegels om zichzelf te bekijken en iets van haar gezicht weg te vegen met haar vinger. Ik zucht even en bedenk met dat uiterlijk belangrijk moet zijn op de tv nu. Automatisch haal ik daar door ook een hand door mijn lange haar heen. Ik blijf de hele tijd vergeten dat we bekeken worden.
    "Ik ga mijn tas alvast uitpakken. Volgens mij gebeurt er toch niets vanavond." meld ik even tegen haar spiegelbeeld en haarzelf voordat ik de kamer verlaat en naar boven loop. Ik moet even bedenken welke kamer ik ook alweer had maar stap gelukkig in één keer de goede binnen.


    Your make-up is terrible

    Niamh Raine Pierce.
    Hij zuchtte eventjes en knikte toen. “Dat lijkt me wel handig.” Hij zei het zachtjes, haalde diep adem en ging vervolgens ook weer rechtop zitten, waarop ik iets opgelucht zuchtte. Hij veegde even onder zijn oog en ik vroeg me af hoe erg die ruzie dan wel niet geweest moest zijn, of hoe lang geleden het was. Ik weet niet, maar jongens zag ik altijd als een emotieloos iemand zonder hart, misschien omdat ik verkracht was en velen jongens niet zo bleken zoals ik verwacht had. Misschien deze jongen ook niet. Wantrouwig keek ik even naar hem op, maar ik wist gewoon niet wat ik van hem moest denken. Ik kon hem altijd nog uit ‘mijn leven’ trappen, niet meer met hem praten enzo… maar nu had ik wel behoefte aan wat gezelschap, zelfs als het een jongen was en hopelijk, met heel mijn hart, was hij anders dan de andere jongens. “Maar ik weet zo snel niks om het over te hebben. Vertel anders wat over jezelf, als je wilt natuurlijk.” Ik aarzelde duidelijk, niet wetende wat ik moest zeggen, terwijl ik iets opschoof bij hem vandaan. “Heb je een bepaalde vraag waar je interesse naar hebt?” stelde ik toen maar, omdat ik liever niets over mezelf kwijt wilde, maar als hij een vraag had, kon ik die misschien nog wel beantwoorden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    Ze aarzelde duidelijk, niet wetende wat ze moest zeggen. Ze schoof weer van me vandaag. 'Jammer, ze is toch niet zo makkelijk als ik dacht.' dacht ik bij mezelf. “Heb je een bepaalde vraag waar je interesse naar hebt?” vroeg ze toen. Ze wilde niks over zichzelf vertellen, dat was allang duidelijk. "Hmm, wat doe je voor een opleiding? Als je die al doet natuurlijk." vroeg ik met een glimlach.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niamh Raine Pierce.
    Wanneer ik de vraag hoorde, glimlachte ik opgelucht. Gelukkig vroeg hij die vraag en geen diepe vraag, zoals jongens of de liefde of zo, or sex in that matter. "Ik doe een creatieve opleiding waarbij ik vooral menselijke anatomie nateken," meld ik hem met een glimlach en voor even schitteren mijn ogen. "Maar soms ook stilleven en landschappen." Ik grinnik even en verstrengel mijn vingers met elkaar. "Ik weet nog niet echt wat ik wil worden, maar ik houd ervan om te tekenen, schilderen en te schrijven."

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 16:51 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    "Ik doe een creatieve opleiding waarbij ik vooral menselijke anatomie nateken," zei ze met een glimlach en ik zag een schittering in haar ogen. 'Natekenen dus. Dat is een goed idee om te doen als ik je martel. Je naakt natekenen.' dacht ik bij mezelf. Ik glimlachte eventjes en luisterde rustig verder. "Maar soms ook stilleven en landschappen." Ze grinnikte eventjes en verstrengel haar vingers met elkaar. "Ik weet nog niet echt wat ik wil worden, maar ik houd ervan om te tekenen, schilderen en te schrijven." Ik knikte. "Misschien moet je dan iets in die richting zoeken, zoals game-designer of een tekenaar." stelde ik voor. Ik was dan wel oud, maar ik liep niet achter. Ik ging wat verder onderuit zitten en keek naar de lucht boven me. Ik haalde het pakje Kent Click uit mijn zak en stak er eentje op. "Jij ook eentje?" vroeg ik vriendelijk en bood haar er eentje aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niamh Raine Pierce.
    Hij knikte. “Misschien moet je dan iets in die richting zoeken, zoals game-designer of een tekenaar.” Stelde hij voor en ik grinnikte. “Misschien,” antwoordde ik mysterieus en liet mijn blik ronddwalen in de tuin. Wanneer ik in mijn ooghoeken hem nog in de gaten hield, hij zakte wat onderuit en keek naar de lucht boven zich, haalde vervolgens een pakje uit zijn zak en stak er eentje op. “Jij ook eentje?” De rooklucht kwam in mijn neus terecht en even haalde ik mijn neus op. Ik keek naar hem en schudde mijn hoofd. “Nee,” was mijn korte antwoord en ik keek even naar het pakje in zijn hand en vervolgens naar hem. Ik hield er niet van als mensen rookte, mijn ‘vriend’ rookte ook en hij moest dat bijna elke minuut doen. Het stonk en elke keer wanneer ik bij hem was, ging het in mijn kleding zitten en kwam het er niet meer uit. I don’t like it at all.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    Ze haalde haar neus op en schudde haar hoofd. "Nee." zei ze kort en keek van het pakje naar mij. Blijkbaar vond ze het alles behalve lekker. "Als je wilt doe ik hem wel uit hoor." stelde ik voor, "Mij maakt het echt niet uit."

    [Sorry voor de korte post, wist niks meer.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amaristus
    'Jij de angst, ik het bloed.' zei hij. Mijn hoofd ging even schuin. Ik wist niet of ik hem moest vertrouwen, maar het klonk aanlokkelijk. Ik liet hem een fragment zien. Sal lag dood op de grond, en Ayaki had mij in een hoek gedreven. Ik fluisterde. 'Ik kan je misschien geen pijn doen Ayaki, maar ik kan je de ergste dingen laten zien. Dus o wee als je me bedriegd...'ik zweeg even. 'Ze stuurden me naar de hemel en lieten me binnen. Het was een fout. Ik bedroog iedereen. Ik had eigenlijk naar de hel moeten gaan.' Het fragment verdween, en ik keek hem aan. 'Waag het dus niet.' zei ik met een zangerige melodie in mijn stem. Die zat er meestal in, maar ik liet hem nu extra naar voren komen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 17:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Maakt niet uit, ik verzin wel wat.)

    Niamh Raine Pierce.
    "Als je wilt, doe ik hem wel uit hoor." stelde hij voor, maar ik schudde gelijk mijn hoofd. "Mij maakt het echt niet uit." Dit keer bleef ik niet zwijgzaam eerst even nadenken, maar antwoordde vrijwel gelijk. "Nee, dat hoeft niet, als jij wilt roken, doe je dat maar." Ik gaf hem een glimlachje ten teken dat ik het meende en hij het heus wel mocht doen.
    Hierna bedacht ik me opeens wat en dat zag je ook gemakkelijk aan de blik in mijn ogen. "Heb jij eigenlijk je spullen al uitgepakt?" vroeg ik hem en keek hem even afwachtend aan. Ondertussen begon ik nog andere vragen of dingen te bedenken waarvan ik iets meer van hem zou kunnen weten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ok.. dat gesprek tussen Amy & Ayaki nu, hoort Sal dat? Anders weet ik neit wat ik nu in het stukje moet dumpen en wat niet.. ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (I'm very sorry, maar RememberYoux, je bedroog iedere engel in de Hémel? I don't believe in that, but sure, I'll shut up. (cat))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Je personage word weer te perfect RememberYouX. Je personage moet wel dood kunnen gaan hoor xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nightshade

    "Nee, dat hoeft niet, als jij wilt roken, doe je dat maar." Ze gaf me een glimlach en ik knikte. "Dankjewel." Ik nam rustig een trekje van mijn sigaret en keek een beetje om me heen. "Heb jij eigenlijk je spullen al uitgepakt?" vroeg ze op een gegeven moment aan me. Ik knikte rustig. "Ik heb niet zoveel bij me." zei ik met een glimlach, "Ik ben een jongen hé? Wij hebben niet zoveel nodig om ergens te overleven." Ik lachte eventjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niamh Raine Pierce.
    Hij knikte rustig wanneer ik hem even snel bekeek, alsof de duivel me op de hielen zat, keek ik hierna weer weg. "Ik heb niet zoveel bij me." Ik slaakte een zucht als teken dat ik het begreep. "Ik ben een jongen hé? Wij hebben niet zoveel nodig om ergens te overleven." Hij lachte eventjes, maar ik kon me echter niet meer inhouden en lachte hardop, duidelijk. Mijn hoofd gooide ik automatisch achterin mijn nek waardoor ik even naar de hemel staarde. Mijn lach klonk sereen en onschuldig, bijna kinderlijk zelfs. Hierna grinnikte ik en ging wat dichter bij hem zitten terwijl ik hem met pretoogjes aankeek. "Ja, dat is zeker zo. Dat heb ik vaker meegemaakt en gehoord," Grijnsde ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.