• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.

De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.

Rollen:

Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

Rollentopic

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:13 ]

Your make-up is terrible

[aangepast :)]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Kaien schreef:
    [Ok.. dat gesprek tussen Amy & Ayaki nu, hoort Sal dat? Anders weet ik neit wat ik nu in het stukje moet dumpen en wat niet.. ;$]

I
    [ik denk het niet, anders kon hij horen hoe zijn dood werd beraamd en dat is nogal onlogisch =3]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

[Oh, oké. Weet ik dat ook weer.]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Nightshade

Ze kon zich blijkbaar niet inhouden want ze begon hard te lachen. Ik keek geamuseerd toe hoe ze haar hoofd in haar nek gooide en hard op lachte. Haar lach klonk sereen en onschuldig, bijna kinderlijk. Iets wat ik erg aantrekkelijk vond. Kleine kinderen waren nu eenmaal lekkerder en sappiger. Ze eindige haar lachsalvo met een gegrinnik en ze kwam wat dichter bij me zitten. Ze keek me met pretoogjes aan. "Ja, dat is zeker zo. Dat heb ik vaker meegemaakt en gehoord," grijnsde ze. "Oh ja? Zoveel vriendjes gehad?" zei ik lachend, "Ach, dat kan ik me wel voorstellen." Ik glimlachte naar haar en ging weer wat onderuit gezakt zitten. "Jongens nemen geen ton aan make-up mee, dus dat scheelt alweer heel ruimte. En we hoeven niet duizend soorten kleding mee te nemen." Ik grinnikte even.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

@ Kaien: voor Amy en Ayaki is de bedoeling dat Sal het niet opvangt, maar als hij het onbedoeld terloops wel opvangt, voel je vrij om het erin te gooien ;].
    Volgens mij is de illusie wel alleen voor Ayaki zichtbaar, but of that I am not sure.

[ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 18:10 ]

No growth of the heart is ever a waste

[Ah, ik maak het maar niet te moeilijk en doe gewoon dat hij het niet hoort]

Sal Levine

Ik luisterde maar half naar de woorden die Ayaki en Amy zeiden. Amy had vertelde dat de ogen het geheim zijn. Ik vond dat maar vaag, er waren ogen die niks zeiden, zoals die van mij. Mijn ogen spreken gewoonlijk geen boekdelen en zeker geen geheimen zoals Amy bedoelde. Ik keek een klein stukje op toen ik mijn naam hoorde. Zij zei dat ik slim was en dat mensen mijn geheimen niet snel zouden kennen. Ik glimlachte iets en nipte verder aan mijn melk. Het gesprek ging verder tussen Ayaki en Amy. Ik negeerde hun en dacht nog wat na. Ik snapte maar half waarom je hier voor op zou willen geven, tenzij je kikte op angst. Angst van anderen en dan vergeten dat er bij jou zelf ook dingen ging gebeuren. Mijn gedachten kwamen nu bij het punt waarom ik er aan mee ging doen. Ik dacht na en kwam tot de conclusie dat ik niet echt een extreme angst had en anders had ik een onderbewuste angst waar ik zelf niks van wist. Ik stond op met het lege kopje in mijn hand. Ik spoelde hem om en had nu wel behoefte aan wat thee. Schonk voor mij zelf wat thee in en nam toen weer plaats aan de tafel. Zachtjes blies ik over het kopje heen.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ayaki.

Het blijft even stil, tot ik een transparant beeld voor me zie van ons drie met een dode Sal op de grond. Ik die Ameristus in de hoek heb gedreven. Ik weet nog net te voorkomen dat mijn gezichtsuitdrukking mijn verrassing prijsgeeft. Kan ze ook nog gedachten lezen? Als dat zo zou zijn dan- nee. Rustig Ayaki. Er is geen mens of wezen dat gedachten kan lezen voor zover ik weet. Haar stem vlak bij mijn oor. Ze is dichtbij. Ik voel het verlangen naar bloed weer borrelen, maar mijn gezicht blijft feilloos in de plooi.
    'Ik kan je misschien geen pijn doen Ayaki, maar ik kan je de ergste dingen laten zien. Dus o wee als je me bedriegt...' Mijn ogen glijden naar links, de richting van haar stem. De ergste dingen? Zou ze het weten? Van.. de moord op mijn ouders en Zijn aanwezigheid? Van hun bloed aan mijn handen? Nee. Onmogelijk. Ik heb niks te vrezen, voor niemand.
    'Ze stuurden me naar de hemel en lieten me binnen. Het was een fout. Ik bedroog iedereen. Ik had eigenlijk naar de hel moeten gaan. Waag het dus niet.' De snijdende ondertoon is niet te missen. De hemel? Is ze een onsterfelijke, net zoals ik? Ik besluit maar niks te zeggen over de duivel die al tweehonderd jaar in mij huist.
    Ik zet een stap opzij en vergroot de afstand tussen ons.
    'Uiteraard,' zeg ik met een heel zachte, zelfs breekbare stem die de indruk geeft dat ik angst voor haar koester. Niets is echter minder waar.
    'Weet je zeker dat ik je geen thee kan aanbieden? Het smaakt voortreffelijk,' zeg ik nu om het onderwerp in andere banen te leiden. Sal heeft zich ook met thee voorzien.
    'Ik hoop dat het naar wens is,' zeg ik. 'Anders is er nog suiker en melk.'

[ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 18:33 ]

(Ik antwoord nu pas, want mijn zus ging mijn haar doen.)

Niam Raine Pierce.
    “Oh ja? Zoveel vriendjes gehad?” Zei hij lachend, maar ik schudde mijn hoofd en wilde net wat erover zeggen wanneer hij weer begon te praten en ik dus mijn mond hield, “Ach, dat kan ik me wel voorstellen.”
    Hij glimlachte naar mij en ging weer onderuit gezakt zitten. “Jongens nemen geen ton aan make-up mee, dus dat scheelt alweer heel ruimte. En we hoeven niet duizend soorten kleding mee te nemen.”
    Hij grinnikte even en ik glimlachte nog steeds groot, mijn onzekere gedachten opeens allemaal verdwenen. “Dat is zo, maar hey, ik had niet zoveel mee!” grinnikte ik plagerig terwijl ik hem uitdagend en speels tegen zijn schouder duwde.

Quiet the mind, and the soul will speak.

[Ivan; Is dat laatste wat Ayaki zegt tegen Sal of tegen Amy?]

De laatste twee zinnen zijn voor Sal bedoeld ;]/

Nightshade

Ze glimlachte groot door wat ik zei. “Dat is zo, maar hey, ik had niet zoveel mee!” grinnikte ze plagerig terwijl ze mij uitdagend en speels tegen me schouder duwde. Ik prikte haar terug in haar zij en glimlachte nog wat breder. "Hmm, voor een meisje valt dat wel mee ja." zei ik lachend, "Goed zo." Ik bekeek haar nog eens en schonk haar nog een glimlach. "Maar ik gok dat mijn hoeveelheid alsnog kleiner is dan die van jou."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

[En oh, is niet erg hoor.]

Niamh Raine Pierce.
    Hij prikte me terug in mijn zij en glimlachte wat breder, waardoor ik automatisch wat spastisch opzij schoof. Ik kon nooit zo goed tegen dat gepor en gekietel.
    "Hmm, voor een meisje valt dat wel mee ja." Zei hij lachend, "Goed zo." Ik grijnsde en knikte dankbaar. "Ik wist het wel, dank u Mister Shade,"
    Hij schonk me een glimlach. "Maar ik gok dat mijn hoeveelheid alsnog kleiner is dan die van jou." Ik bedacht me dat het waar was en knikte toen weer. "Daar kan ik inderdaad niet tegen ingaan," Ik lachte nog even zachtjes en stond vervolgens op.
    Voor even had ik me nergens zorgen over gemaakt, maar ik had nu wel even zin om wat alleen te zijn, dus keek ik hem kort nieuwsgierig aan. "Ik wacht wel even tot je sigaret op is, maar dan ga ik." Grinnikte ik.

Nightshade

Ze knikte. "Daar kan ik inderdaad niet tegen ingaan." Ze lachte nog eventjes door en stond vervolgens op. Ze keek me eventjes nieuwsgierig aan. "Ik wacht wel even tot je sigaret op is, maar dan ga ik." grinnikte ze. "Oh, echt?" zei ik teleurgesteld, "Wat moet ik dan gaan doen? Ik ga me vervelen." Ik nam nog een trekje van me sigaret. 'En dan kan ik voorlopig nergens meer achter komen.' dacht ik bij mezelf.

Niamh Raine Pierce.
    "Oh, echt?" zegt hij teleurgesteld en ik grinnik om de toon die hij opeens krijgt, "Wat moet ik dan gaan doen? Ik ga me vervelen."
    Hij nam nog een trekje van zijn sigaret en ik volgde zijn beweging, ook al kon ik mijn 'vriend' het duizenden keren na elkaar in een dag zien doen. Telkens weer, en weer, en weer. Ik werd er op een gegeven moment gek van.
    "Vast niet," Grijnsde ik terwijl ik mijn handen weer in mijn zij zette, "er zijn ook nog andere mensen met wie je kunt praten." Ik haalde even nonchalant mijn schouders op.
    "Ik moet nodig even wat creatiefs gaan doen,"