• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja, denk het wel. Tenzij je wil dat het maar tot en met de nek verdooft.. :Y)
    Oke, moet nu echt gaan XD XX]


    Stop acting normal. It gets bored.

    | Boem. I'm back. ^^ Wat is er gebeurd? Is Alex KO? XD


    kindness is never a burden.

    Ian Silvas

    Ik kijk om me heen, maar ik kan niks doen. Ik voel me slaperig worden. Ik verbied mezelf het zwart te accepteren. 'Blijf van haar af,' schreeuw ik. Ik knijp mijn ogen dicht om ze weer te open. Ik probeer met mijn blik Naomi's blik te vangen, maar voor ik iets kan doen trekt het zwart voor mijn ogen. Ik val met een klap op de grond. Dat is het laatste wat ik besef.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Poeh schreef:
    | Boem. I'm back. ^^ Wat is er gebeurd? Is Alex KO? XD


    [Nope, hij niet ^^ Ian en Leslie zijn met verdovingspijl geraakt, en Les heeft angst voor naalden, vandaar haar stotterende reactie :Y) Naomi werd tegen de muur gedrukt door Marcell, en Sadist vuurde dus die pijltjes af. Je kan kijken bij Les of Ian, ze zijn verlamd nu, het is een lichte kuur. Dus ze kunnen met heel heel veel moeite bewegen. Maar wel denken enzo. Dus ze maken alles mee maar kunnen niets doen.

    Dus voor Demi, eigenlijk gaat hij niet knockout, tenzij hij natuurlijk metnzijn hoofd op de grond valt ofzo]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexandro Julien Stefano.
    Alex schoot in paniek toen Leslie door een pijltje werd geraakt, net als die gast waarvan hij de naam niet wist. Naomi werd tegen de muur gedrukt dus sprong Alex op de man af en gaf hem een kop stoot. Dan liep hij naar Leslie toe en klopte haar zachtjes op de wang. "Leslie?"


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Zodra ik in elkaar gezakt ben wil ik gillen dat die naald uit mijn arm moet, maar het lukt me niet. Mijn spieren bewegen niet meer.. Ik ben verlamd. En ik begin in paniek te raken. Dan zie ik Alex naar me toe lopen, en hij tikt zachtjes tegen mijn wang. 'Leslie?' ik wil zeggen; ja Alex, ik leef nog, maar mijn spieren willen niet meewerken. Ik concentreer me zo erg, en het kost heel veel moeite maar uiteindelijk weet ik uit te brengen: 'J-ja?' ik raak er uitgeput van, maar ik moet doorgaan. De paniek voor die naald drijft me vooruit. 'H-haal,' en het duurt een tijdje. 'D-d-die,' tijdje. 'N-n-n-n-naald,' weer een tijdje. 'Uit m-m-mijn,' en het laatste woord, het laatste woord, 'Arm.' en ik gil inwendig van angst en paniek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexandro Julien Stefano.
    Alex trek meteen de naald uit Leslie's arm. Iets ruw, maar hij is er in elk geval uit. "Gaat het wel?" vroeg hij.

    | Ik ga even niet meer reageren omdat ik nog rollen moet invullen. |


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik ben Alex zo dankbaar dat ik hem gelijk omhelst zou hebben als ik kon bewegen. Ik doe weer een grote moeite: 'J-ja.' antwoord ik hem. Het gaat goed. 'V-verl-llammend,' zeg ik. Ik raak uitgeput hiervan. Het id echt zwaar. Ik kom weer op adem, dat lijkt als enige goed te werken. 'D-door d-d-die,' en weer even op adem. 'Pijl.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [leeeeeneee? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    | o.O I forgot.


    Feel so ashamed. |


    kindness is never a burden.

    [DOOBBBYYYY <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    SerpentEyes schreef:
    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora opende haar ogen terwijl ze haar hoofd op zijn borstkast liet rusten. "Ik ook...Ik mis thuis, de warme zon en de fonkelende sterren s'nachts aan de heldere hemel..." Eleadora sloeg een zuchtje, wetend dat ze vast niet naar buiten mochten en hier dus alleen maar van kon dromen. Een lichte vlaag van nieuwschierigheid overspoelde Eleadora waarna ze Julio even aankeek. "Wat voor plannen en wat voor vragen?" Ze grinnikte zachtjes en drukten een kusje op zijn lippen terwijl ze haar hoofd weer terug plaatsten.


    Julio Martinéz
    "Nou.." Een grijns speelt om mijn lippen. "Over die plannen kan je waarschijnlijk heel goed meedenken. Je weet wel. Voor als we hier uit komen.. In de open lucht slapen, genieten van de fonkelende sterren en warme zon. Rondtrekken door Spanje en mensen aan het dansen krijgen. Samen een danscarrière beginnen. Gelukkig worden, en als we kunnen ergens een huisje kopen. Altijd samen zijn... Ach, we zien wel. Samen gelukkig worden. Dansen. Je weet wel.. Zoiets" Een gelukkig zuchtje ontsnapt uit mijn mond. "Zou mooi zijn. Maar oké, we zitten hier. Samen. Dansen. Lessen. We krijgen zometeen vast ook les.." Mijn stem sterft weg, gaat net zoals de make-up door het doucheputje. "Maar mijn vragen waren dus.. Nu je hier sinds gisteren zit denk ik dat je de groep misschien al een beetje kent.. dus.. Hoe is de groep? Zijn er veel Ballroomdansers, of heb je al contacten ofzo? Anders schrikken ze zich rot als ik ineens bij je ben. En... Laten we ze zien dat we een stelletje zijn? Dat soort dingen" Ik praat eigenlijk steeds zachter. Maar daar let ik niet op.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [En Noa is er ook ^^ yay!]

    [En Noa is weer weg xd]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 21:16 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexandro Julien Stefano.
    Alex knikte maar wist niet wat te doen. "Wat moet ik doen?" vroeg hij dan maar. Alex keek even achterom naar Naomi en dude-zonder-naam maar die leken zich zo goed als te redden.


    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 21:15 ]


    kindness is never a burden.

    Eleadora Amora Alonso

    Een blos speelde op Eleadora haar wangen terwijl ze haar handen naar Julio zijn nek verplaatsten en hem aankeek. "Dat klink geweldig" fluisterden ze verlegen, maar het was verstaanbaar. Eleadora ging op de punten van haar tenen staan en drukten een kusje op zijn lippen, waarna ze met haar duim langs zijn wand streek en weer terug ging staan op platte voeten. De anderen...Eleadora had echter nog met niemand kennis gemaakt, behalve met Austin...Austin...oh fuck! Eleadora beet zachtjes op haar onderlip, terwijl een tweestrijdig gevoel haar lichaam bekroop."Ik heb eigenlijk nog met niemand kennis gemaakt...Behalve met Austin...hij is erg aardig...en..." Eleadora sloeg een zachtte zucht terwijl ze haar ogen afwenden naar de grond en een verlegen blos op haar wangen speelden. "We hebben gezoend" zij ze zachtjes.


    The expert in anything, was once a beginner.