• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

-Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

-Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

-Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

-Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

-Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.

Rollentopic

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Tamtamtammmm, waardeloze reactie van me :Y)]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Hahaha XD Ik snap hem :Y) Ook echt dat drumsteldeuntje erbij he XD Nouja, trusten (^v^)]

[Beter als de mijne vanmiddag. Dus..]

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 2:13 ]

Stop acting normal. It gets bored.

[Ik ga, hopelijk zijn we morgen met zijn drieën gelijk online ^^

goodnight]

Eleadora Amora Alonso

Eleadora opende haar ogen terwijl ze haar hoofd op zijn borstkast liet rusten. "Ik ook...Ik mis thuis, de warme zon en de fonkelende sterren s'nachts aan de heldere hemel..." Eleadora sloeg een zuchtje, wetend dat ze vast niet naar buiten mochten en hier dus alleen maar van kon dromen. Een lichte vlaag van nieuwschierigheid overspoelde Eleadora waarna ze JUlio even aankeek. "Wat voor plannen en wat voor vragen?" Ze grinnikte zachtjes en drukten een kusje op zijn lippen terwijl ze haar hoofd weer terug plaatsten.

The expert in anything, was once a beginner.

Ian Silvas

Ik Dans gefocust door en glimlach als het steeds beter gaat. 'Volgens mij ken ik ze wel, toch?' Ik stop met dansen en kijk haar vragend aan. Ik grijns en trek haar in een knuffel. 'Dankjewel voor het lesgeven in deze dans,' grinnik ik en druk een kus op haar voorhoofd. Dan laat ik haar weer los. 'En wat nu?'

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Naomi Micheal

'Je kent ze perfect.' zeg ik dan grinnikend. 'Nou, heel speciaal was het nou ook niet. Zullen we de mix morgen of straks maken, dan nemen we nu even pauze.' zeg ik dan glimlachend. 'En mijn rug heeft pauze nodig, het begint een beetje te branden.' zeg ik dan met een pijnlijkgezicht. 'Maar wat wil jij nu doen?'

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 10:03 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

| Ik wil slaan. (duivel)

kindness is never a burden.

[Kan ik ook inspringen bij Alex en Leslie, ik wil bewaker man knock out slaan! :) Maar kan ik ook komen?]

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 11:08 ]

[Ach, Alex gaat nu in iedergeval slaan, tenminste, dat kan nu goed ^^

Dus doe je ding Lene ^^]

[Maar ik kom wel als Alex heeft geslagen, haha. Is da goed? Ander heb ik nix te doen.]

| Hehe. (duivel) |
    Alexandro Julien Stefano.
    "Blijf van d'r," gromde Alex, deed één stap naar boven en gaf de man een harde dreun met zijn vuist. Ook de andere man gaf Alex een klap en met een rukje trok Alex Leslie uit de handen van de mannen.

[Mij maakt het niet uit ^^]

Leslie Day
    'Blijf van d'r,' gromt Alex. Hij is echt kwaad. Hij doet een stap naar voren en slaat dan zo de man op zijn gezicht met zijn vuist. En ook de andere man slaat hij hard. En hij trekt me los van de mannen. 'D-dankje Alex,' zeg ik dan. De man die sprak ziet er zó kwaad uit. 'Dat was aardig van je,' zeg ik. En ik kijk hem aan. 'Nu krijg jij ook straf.'

Naomi Micheal

'Kom we gaan naar Les en Alex.' zeg ik dan tegen Ian en loop al naar de zaal en schrik als ik Alex twee mannen en klap zie geven en ga een beetje naar de zijkant zodat geen van de mannen tegen mij aanknalt en kijk dan bang naar de mannen, die me gelukkig nog niet hebben gezien, alleen een van de twee mannen kwam me bekend voor.

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 11:27 ]

Alexandro Julien Stefano.
    Alex haalde zijn schouders op en keek naar de mannen. "Graag gedaan en alsof mij dat wat kan schelen." Naomi en die andere gast kwamen de zaal in. "Naomi, andare via." zuchtte Alex. "Due detenuti sono stati buoni abbastanza per oggi."