• ja op 1:43. Wat verwacht ze dat Justin haar een kaartje geeft?. Ik weet zeker dat hij het gewild had,maar die dingen kun je niet van een artiest vragen vind ik. Ik bedoel ze heeft hem geinterviewd!!!!!!!!!!!.

    Ik vond het zo ie zo een beetje een apart interview,, en een apart meisje ^^


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Dat was toch maar een grapje...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Dat was toch maar een grapje...


    Ja drm gaat ze ook janken omdat Justin er niet echt op reageerd.

    Hahahaa, zij stond zo voor lul! En dan gaat hij zo droog antwoorden met Never Say Never. Hahaha, geweldig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Maar ik mocht die gast altijd al niet (:


    They fell in love, didn't they?

    raplove schreef:
    (...)

    Ja drm gaat ze ook janken omdat Justin er niet echt op reageerd.

    Je ziet wel meer meisjes huilen als ze hun idool ontmoeten (en in dit geval mogen interviewen). Van de spanning en stress en zo. Dat ze huilt om dat kaartje heeft de commentator er gewoon bovenop geplakt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Devonne schreef:
    Hahahaa, zij stond zo voor lul! En dan gaat hij zo droog antwoorden met Never Say Never. Hahaha, geweldig.


    _O_

    Prongs schreef:
    (...)
    Je ziet wel meer meisjes huilen als ze hun idool ontmoeten (en in dit geval mogen interviewen). Van de spanning en stress en zo. Dat ze huilt om dat kaartje heeft de commentator er gewoon bovenop geplakt.


    dat zou ook kunnen...

    Mens, waar maak je je nou zo druk om.(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wat erg, ze kon alleen Justin Bieber face to face een paar vragen stellen :8

    ze flirt met hem.
    kansloze fangirls, blargh.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat ze verwacht? Een kaartje natuurlijk (pirate)


    -

    Waarschijnlijk denkt ze: niet geschoten, altijd mis. (cat)

    JackyDaniels schreef:
    Wat ze verwacht? Een kaartje natuurlijk (pirate)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 20:44 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Wow, ik vond hemzelf al wat arrogant, maar die fans die daar rondlopen kunnen d'r ook wat van.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)