• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    [Snap je de ideeën niet of? ^^

    Ik geef gewoon een voorbeeld van wat je kan doen ^^

    Heb jij een idee wat je als sadist kan schrijven? ^^]


    [Moet ik nou sadist zijn of niet en ja ik begrijp de ideeen ik pak er wel een en houd het geheim, whahaha! Oke dat moest een gemeen lachje voorstellen.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    Als ze slaan probeer je ze te stoppen, maar vecht niet zelf terug. Afweren mag, versterking roepen. Laatste middel is verdoven, maar licht. Dan is martelen nog steeds mogelijk. Zodra ik geraakt word door een meisje pak ik haar armen vast en draai ons zo dat ze klem tegen de muur staat. Ik hou haar strak in de gaten. "Dat had ik niet hedaan als ik jou was" Fluister ik, maar niet in haar oor. Uit mijn ooghoek zie ik mijn collega een klein verdovingsgeweertje pakken om Leslie en die ander zo te verdoven dat ze ons niks aan kunnen doen, maar alles wel bewust meemaken. Dat het voelt alsof hun lichaam verlamd is. Heel beangstigend vind ik zelf. Maar op die manier kunnen we met het meisje en de jongen afrekenen. En wat ze met Leslie doen? Geen idee. Normaal gesproken zou haar straf wat lichter zijn omdat ze ons niet aanviel, maar haar grote mond en het snelle goede dansen werken niet in haar voordeel... Op dat moment hoor ik het zachte geluidje van het verdovingsgeweertje die af gaat, zo snel dat niemand hem ziet aankomen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Je mag de man spelen ^^ de sadist ^^ ]


    [o en Noa, pakt die sadist dat verdovingsgeweer?]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 13:10 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'O, dat moest je niet doen.'sis ik dan woedend naar de man er raak hem met mijnvoet tussen zijn benen, best hard, waardoor hij op de grond valt. Dan pak ik zijn kin en zorg dat hij me aankijkt. 'Denk eerst voordat je iets doet en e moet altijd weten wie jevoor je hebt.' sis ik da en laat zijn gezicht los en ga staan en dan zie ik wat de andere man doet met Leslie en Ian en mijn ogen worden groot.

    [Naomi Super Woman!!! JHEAH!]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 13:14 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [O, grapje xD Ik heb nu dat Leslie en Ian verdoofd gaan worden, dat Marcell Naomi tegen de muur drukt en de Sadist op Alex let... Dadelijk wordt er versterking bij geroepen, die Naomi + Alex gaan martelen. Leslie krijgt een even zware straf, maar is daarbij licht verdoofd en daardoor is het dus iets minder erg. Ian krijgt de minst zware straf of komt er gewoon mee weg, omdat hij in principe niks deed, toch?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik zie hoe alles voor mijn ogen afspeelt, en dan hoor ik het geluid van een klikker. Dan voel ik een naald in me. Ik kijk verschrikt naar mijn arm. 'N-n-naald?' zeg ik verward. En ik zak in elkaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maar Alex is er nu niet eens? :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [I've 2 go... Byeee]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [O Well, jij ook niet meer ^^]


    [Ach, supersadist is erg nog wel :3]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 13:23 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet ook gaan, haha, ik ben alleen pas morgenmiddag terug. ByeBye, see yaa tomorro!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [WAT? XD

    Okai, ik blijf wel Forever Alone :') Baaibaaaii]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [XD Ben er heel ff, maar weet niet wanneer en hoeveel ik online ben ;) LOL]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ach, typ er op los zou ik zeggen! ^^

    Een vraagje, dus met die sadist, dat pijltje zorgt dus alleen voor verlamming? Tijdelijk?

    Kan ze dan nog wel praten? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat ik in mijn hoofd heb is dat zo'n pijltje je licht verdoofd. Je weet precies wat er gebeurt - geestelijk doet het dus niks met je. Lichamelijk word je zo verdoofd dat je met heel veel moeite je lichaam wel kan laten doen wat je wil, maar je kan dus gewoon niet meer hard slaan of schoppen ofzo. Daar gaat het om. Staan enzo kan je niet uit jezelf, en protesteren ook niet. Als je dat doet laten de mannen je los en klap je dus op de grond :Y)

    Maar moet weg! Xx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Aaaahhhhhaaaaaaaa ^^ dus ze kan met moeite praten? :Y) alllrighhttaaaa!

    Okaaaaiii xxx]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.