• Ik ben opzoek naar een actieve en enthousiaste rpg'er die interesse heeft in een een op een rpg. Ik zou het liefste richting de One Direction een bromache of romanche of een leuk verhaal erom met een mede bandlid, andere beroemdheid of onbekend persoon.

    zekf houd ik van wel wat drama en actie in het schrijven. Zelf reageer ik dagelijks zo niet geef ik dit vaak wel even aan. Ik schrijf relatief korte stukken maar als iemand gemiddelt schrijft lukt het mij beter om lange stukken te schrijven. Het zou fijn zijn als degene elke dag zou reageren maar dit is niet nodig

    . Ik hoop dat iemand interesse heeft en hier een berichtje achter laat of me een pb stuurt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hey, ik weet niet of je hier al iemand hebt op gevonden maar mij lijkt het wel leuk ;). Je moet me wel even uitleggen wat je precies wilt. X


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Ik wil wel!(doeg)


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.