• Elke keer als ik een foto in mijn verhaal probeer te zetten lukt het niet. en dan bedoel ik niet bovenaan elk hoofdstuk maar ik de beschrijving en onderhaan het hoofdstuk. kan iemand me helpen?


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    je moet je foto even via internet uploaden en de link kopieren en dan [ img]..[/img ] hier tussen plakken. Spaties bij img wel ff weghalen ;)


    Life is hard, just break it with your head <3

    Je moet met de IMG-code werken. Je link (de link die eindigt op .jpg/.png/.gif tussen [img*][/img] (zonder het *)


    Ex astris, sciencia

    Afbeelding op internet > Rechtermuisknop > Afbeeldingslocatie kopieëren > deze weer plakken bij je inleiding > [img.] [/img] eromheen zetten. En dan zonder die punt (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    huh... ik snap het nog steeds niet.. bij mij staat er geen afbeeldingslocatie kopieren..


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    loulou1997 schreef:
    huh... ik snap het nog steeds niet.. bij mij staat er geen afbeeldingslocatie kopieren..

    Heb je je afbeelding op je computer staan of op internet?
    Afbeeldingslocatie kopieëren staat er alleen als je hem van internet haalt.
    Staat hij op je computer, dan moet je je afbeelding eerst uploaden op www.Tinypic.com. Als je hem daar hebt moet je de tweede link kopieëren.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    nee hij staat gewoon op internet, maar ik moet niet de link tussen [img] [img/]zetten ofzo


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    loulou1997 schreef:
    nee hij staat gewoon op internet, maar ik moet niet de link tussen [img] [img/]zetten ofzo

    rechter muisknop. Afbeelding url -of zoiets- en dan die link tussen [img ] [/img ] - zonder spaties-

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 20:23 ]

    Er is hier ergens een heel topic van. In het sub-forum vragen ofzo. Ik zou daar eens kijken als ik jou was (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    okee, dan zoek ik dat op want dit lukt allemaal niet maar toch bedankt!


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    loulou1997 schreef:
    okee, dan zoek ik dat op want dit lukt allemaal niet maar toch bedankt!

    welke browser gebruik je?


    Ex astris, sciencia

    gewoon de normale google
    maar het is gelukt, ik moest op eigenschappen drukken en dan die url link kopiëren


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    internet explower bedoel ik:)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort