• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

-Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

-Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

-Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

-Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

-Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.

Rollentopic

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Demi1309 schreef:
    [Oké hoe moet ik met Ian stukje posten? Dat hij word meegesleurd ofzo en verlamd is?]

[Ja, ik denk wel dat dat goed is ^^]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Amor8 schreef:
    [Maakt niet uit. Blijf maar tot hoelang je wilt].

Ik kijk ondertussen ook een film..]

[Is niet erg(A)
    En ik blijf nog wel even, het nadeel is alleen dat het internet op mn mobiel vaag doet ._.]

The expert in anything, was once a beginner.

Julio Martinéz
    "Je moet doen wat je voelt. Wat je het beste vindt. Ik kan je niet dwingen voor mij te gaan.. al ga ik er nu wel vanuit dat we samen zijn. Als je dat anders wil.. Je hoeft het maar te zeggen. Uiteindelijk zal ik het blijst zijn met waar jij het gelukkigst van wordt" Ik glimlach. Ik weet dat ik de waarheid spreek..

[Moet gaan -_-' Anders ben ik mijn mobiel strx weer kwijt... X]

Stop acting normal. It gets bored.

Ian Silvas

Langzaam ontwaak ik weer van het zwart. ik word meegesleurd. Ik wil me lostrekken, maar niks lukt. Ik wil schreeuwen, roepen, maar mijn stem lijkt weg. Ik besef me wat ik zie. Alex, Leslie en Naomi en de mannen. Het feit dat ik me niet kan bewegen beangstid me. 'Naomi,' fluister ik. Ik had het liever willen schreeuwen, maar dat lukt me niet.

Eleadora Amora Alonso

Er verscheen een blos op Eleadora haar wangen terwijl ze Julio met een verlegen blik aankeek. "Ik weet het...en" Eleadora stopte even met praten waarna ze hem aanstaarden. Ze legden haar handen voorzichtig op zijn schouders en kwam dicht tegen hem aan staan waarna ze een zacht kusje op het puntje van zijn neus drukten. Eleadora legden har voorhoofd tegen de zijne, terwijl ze hem diep aankeek in zijn ogen. "Hier word ik het gelukkigst van, samen met jou zijn."

[Haha geeft niet(:]

Leslie Day
    Ik zie vanuit mijn ooghoeken dat Ian weer bijkomt. Maar beiden zijn we verdoofd door de pijl. Het voelt beangstigend voor me dat ik geen controle meer over mijn lichaam heb. Het gevoel dat ze nu echt alles met me kunnen doen. Toen ik de vorige keer werd gestraft had ik kunnen praten en trillen. Ondanks dat ik was vastgebonden, had ik tenminste íets kunnen doen. We worden meegenomen, waarschijnlijk naar de martelkamers. En ja hoor, daar worden we heengebracht.

[Weet nie hoelang t gaat duren voor ik "slaap"... Moet nu ook weer weg. X]

[Maar je komt dus nog wel terug? ^^]

[Ach, ik zie het vanzelf wel ^^]

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:19 ]

[Bew. In mijn eigen bedje ;) Alleen weet ik opnieuw niet hoelang ik blijf, want ben redelijk moe..
    Maar ik ga even posten {^v^}]

Marcell/Man
    De angstige uitdrukking in Leslies ogen maakt me ongelukkig. Het is een blik die ik al heel veel gezien heb.. en ik zie hem niet graag. In Leslies ogen is die rotblik ook te zien.. vermengd met nog iets anders, iets wat ik niet zo snel kan thuisbrengen met een vluchtige blik - ik kijk natuurlijk zo weinig mogelijk in haar ogen. In ieder geval te weinig om dat bijgevoel te verklaren. Onze voetstappen weerklinken weer door de hal, en hen met goede oren horen de zachte klik van de deur van de danszaal die in het slot valt tussendoor. We lopen door de gangen met emotieloze gezichten zonder iets om naar te kijken, op naar de martelkamers. Op de automatische piloot splitsen we op over de vier kamers en gespen de dansers vast op de tafels. Omdat we met zijn tweeën zijn per persoon loop ik naar het kleine kamertje met de verdovingsmiddelen om daar te wachten - ik ga Leslie niet nog een keer zoiets aandoen. Collega mag het helemaal zelf weten.

Julio Martinéz
    "Sí.. ik ook. Als je nog net zo zeker van me bent als nu nadat je met Austin hebt gepraat. En ik beloof je dat ik niet boos ben als je hem wel.. ook leuk blijkt te vinden. Ik zal je niet dwingen voor mij te kiezen. Dus volg dat mooie hart van je, doe wat jou gelukkig maakt.. Maar weet het wel zeker. Praat eerst met hem. Of dans" Ballroom is nou eenmaal dicht op elkaar staan.. "En vertel me eerlijk wat je keuze is geworden. Of je voor mij gaat.. voor ons.. of voor Austin.. jullie. Weet het gewoon zeker, oké? Je mag hem vertellen wat je wil. Maar praat met hem" Fluister ik zacht. "Of hoe.. wil je laten zien dat we samen zijn? Als we als een stelletje binnen komen lopen zal het hem vast kwetsen als hij het wel serieus bedoelde" Ik streel zacht een pluk achter haar oor en zet dan de douche uit. Maar ik blijf haar aanraken - we zijn samen, ze heeft één keer met een ander gezoend.. so what? Toen waren we niet samen. En als ze nu zeker weet dat het wij is en niet jullie.. Ik zie geen reden om haar los te laten, ook al zal ik me niet echt beter voelen tot ik zeker weet dat het wij blijft.

[Jesus, en dat is op mobiel :Y)
    Nouja.. ik ga.. Byeee! See U later!!! Xx]

Leslie Day
    Het ergste van dit alles is dat ik nieteens zelf kan lopen, door de verdoving. Ik zie hem af en toe naar me kijken, maar dat doet hij niet vaak. Ik probeer het angst gevoel van me af te zetten en het lukt me ook redelijk. Alleen maar hoor ik voetstappen, geen enkel woord wordt gesproken tussen de mannen. Ik weet dat, zelfs als ik makkelijk had kunnen praten, het verstandig is om nu te zwijgen. En dan zijn Alex, Naomi en Ian ineens weg. We worden naar aparte ruimtes gebracht. Ik word op de tafel gelegd en kan nog steeds weinig doen. Maar... ik voel dat ik wel weer meer gevoel krijg. Ik word vastgemaakt op de tafel, net zoals eerder deze dag. Twee straffen op 1 dag. Ik zie hem weg lopen, maar de andere man is nog wel bij me. Het is duidelijk, hij gaat me straffen.

Eleadora Amora Alonso

Eleadora keek Julio aan terwijl ze een hand op zijn wang plaatste en deze zachtjes aaide met haar duim. "Zoals ik al zei, ik hou van jou, en van niemand anders Julio" Eleadora drukten weer een klein en zacht kusje op zijn lippen waarna ze hem aankeek. "T-twijfel je nu over mij?" Een kleine rilling lipen over haar onderrug, toen Julio de kraan dicht draaiden, maar koud was het zeker niet.

Ian Silvas

Ik wil me lostrekken, Naomi helpen, maar ze brengen me naar een ander kamertje. Weg van Alex, Naomi en Leslie. Het ergste is dat ik me niet kan bewegen, niks kan voelen, al ben ik daar nu wel blij mee en geen kracht heb om iets te zeggen. Naomi... Ik raak gelijk in paniek en voel de woedde door me heen stromen, maar iets doen kan ik niet. Het voelt heel raar. Ik word op een tafel geduwd. Ze doen wat ze allemaal al met me gedaan hebben, alleen was het toen veel erger. Toen voelde ik alles. Nu voel ik alles vaag. De pijn komt pas als die verdoving is uitgewerkt, maar nu zit ik met mijn hoofd alleen maar bij Naomi. Wat gaan ze met haar doen?

Julio Martinéz
    Nu ben ik een keer degene die niet weet wattie moet zeggen. Ik bedoel.. tuurlijk hou ik van Eleadora. Tuurlijk zou ik het niet aankunnen om haar kwijt te raken om één meesleepzoen, toen we niet eens samen waren. Tuurlijk twijfel ik niet over haar. Dat wil ik haar ook vertellen. Maar.. wat nou als ik haar zeg dat ik niet aan haar twijfel, dat ik altijd voor haar zal gaan en niemand anders.. en als ze dan ineens tóch ook van Austin blijkt te houden? Of Austin van haar? "Nee.. Maar.. nouja, kijk. Sinds die ruzies probeerde ik je te vergeten om niet helemaal te breken. Mijn gevoelens zijn onderdrukt geweest, naar de achtergrond verdrongen. Maar ze zijn er nog wel, zeker weten. Daarnet voelde ik me namelijk weer helemaal zoals vroeger" Ik glimlach. "Met die gevoelens weer helemaal op de voorgrond. En ik weet dat die gevoelens daar kunnen blijven.. alleen.. ik weet ook hoe je gevoelens kunnen veranderen. Je kan het ene moment tegen me zeggen dat ik de enige voor je ben, maar het volgende moment bij Austin staan en gaan twijfelen aan je woorden. Misschien zou je ze niet breken. Maar twijfelen.. En al zou je niet eens twijfelen, nog steeds overtuigd zijn van me. Hoe wil je het Austin dan vertellen, als hij wel van je blijkt te houden? Dat hoef ik eigenlijk alleen maar te weten. Houdt Austin van je, en hoe zou jij daarmee omgaan? Verder ben ik nog helemaal overtuigd van je" Ik overdenk mijn woorden en laat dan een grijns mijn lippen sieren. Het is waar. "En verder twijfel ik absoluut niet aan je"