• Serieus, hij heeft Prins William uit gelachen, denkt hij dat hij alles
    kan maken ofzo!?



    Hier:

    De Canadese tienerster snapt niet dat prins William niks aan zijn terugtrekkende haarlijn doet. 'Er bestaan middeltjes als Propecia om zo'n problemen op te lossen, of kennen ze dat niet in Groot-Brittannië?'

    Hij adviseerde de prins dan ook om enkele producten te kopen. 'Je hoeft maar een pilletje te nemen en je haar groeit terug', klonk het. De Britse media reageert scherp op de uitspraken van de 'Boyfriend'-zanger. 'Waar bemoeit een kind als Bieber zich mee', verklaarde een Britse journaliste scherp.

    Prins William heeft vooralsnog niet op de confronterende opmerking van Bieber gereageerd. Het valt ook sterk te betwijfelen of hij het advies van de zingende puber daadwerkelijk zal opvolgen.

    (ik moet er wel om lachen dat ze hem "boyfriend-zanger" noemen :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:54 ]


    Hallo

    Dat is echt zeer respectloos. Waarom zou je nou zo iets zeggen ?


    Shoganai i ne~

    4Everdeen schreef:
    (...)

    *kuch* ik denk dat je het verkeerd begrepen had. Ze had het over Justin Bieber, niet over de reacite van jou ^^



    Omg echt?? :O
    Omdat ze "Je" zei.


    Hallo

    Het is trouwens niet zo heel erg dat hij er grappen over maakt. Dat gebeurt vast wel vaker. in nederland maken we ook wel eens grappen over de koningin. alleen maar omdat het justin bieber is en hij haters heeft gaan de haters hem hierom zwart maken


    What by Zeus' beard is going on????

    xNiallerx schreef:
    Het is trouwens niet zo heel erg dat hij er grappen over maakt. Dat gebeurt vast wel vaker. in nederland maken we ook wel eens grappen over de koningin. alleen maar omdat het justin bieber is en hij haters heeft gaan de haters hem hierom zwart maken

    Ik vind zijn opmerking nogal respectloos. Dat betekent niet dat ik hem 'haat' :')
    Wat onnodig om iedereen die niet zo vol van hem is als haters te bestempelen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    (...)
    Ik vind zijn opmerking nogal respectloos. Dat betekent niet dat ik hem 'haat' :')
    Wat onnodig om iedereen die niet zo vol van hem is als haters te bestempelen.

    Oh nononono, zo bedoelde ik het helemaal niet ;) ik bedoel eigenlijk dat er eventuele haters zijn die het grappig vinden om justin hierom zwart te maken. Er zijn ook Beliebers die het niet goed vinden wat justin heeft gezegd, en als het echt letterlijk zo gezegd is dan vind ik het ook niet kunnen, maar ik probeer er rekening mee te houden dat zijn woorden misschien (ook heel waarschijnlijk) verdraaid zijn en dat er haters zijn die het verhaal nogal wat aangesterkt hebben. daar kan je door beïnvloedt worden, maar ik heb dat niet zo want ik luister daar nooit echt naar eigenlijk..Ik hoop trouwens dat niemand zich hier aangesproken voelt, want ik heb echt helemaal niks tegen mensen die justin bieber niet geweldig vinden. wel tegen haters.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 20:09 ]


    What by Zeus' beard is going on????

    oh oh dat mensen zich zo aangevallen voelen als mensen rot opmerkingen maken over Justin. Get a life

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 20:18 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    thoughtful schreef:
    oh oh dat mensen zich zo aangevallen voelen als mensen rot opmerkingen maken over Justin. Get a life

    look, je mag zo vaak lelijke dingen over mij zeggen als je wilt, maar als je mensen gaat beledigen die belangrijk voor me zijn, dan heb je een probleem. So, get a life yourself.


    What by Zeus' beard is going on????

    xNiallerx schreef:
    (...)
    look, je mag zo vaak lelijke dingen over mij zeggen als je wilt, maar als je mensen gaat beledigen die belangrijk voor me zijn, dan heb je een probleem. So, get a life yourself.

    AMEN!!
    Als je aan Justin zit zit je aan Beliebers!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    xNiallerx schreef:
    (...)
    look, je mag zo vaak lelijke dingen over mij zeggen als je wilt, maar als je mensen gaat beledigen die belangrijk voor me zijn, dan heb je een probleem. So, get a life yourself.


    Als mensen dingen zeggen over jou vind je het oke, maar als ze het over een beroemdheid hebben, die het toch niks uitmaakt omdat hij dit toch niet leest vind je het opeens wel erg. Beetje vreemd vind je niet? Ik zou eerder anders om denken.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    thoughtful schreef:
    (...)

    Als mensen dingen zeggen over jou vind je het oke, maar als ze het over een beroemdheid hebben, die het toch niks uitmaakt omdat hij dit toch niet leest vind je het opeens wel erg. Beetje vreemd vind je niet? Ik zou eerder anders om denken.

    Nee, Justin is belangrijk voor mij. Als mensen hem beledigen, beledig je mij. Zo zit ik in elkaar.


    What by Zeus' beard is going on????

    thoughtful schreef:
    (...)

    Als mensen dingen zeggen over jou vind je het oke, maar als ze het over een beroemdheid hebben, die het toch niks uitmaakt omdat hij dit toch niet leest vind je het opeens wel erg. Beetje vreemd vind je niet? Ik zou eerder anders om denken.

    omg. Dit is gewoon... Serieus! Als je nu ook nog gaat zitten zeggen dat het hem niets uitmaakt... !!!
    Ik heb hier gewoon geen woorden meer voor.!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    omg. Dit is gewoon... Serieus! Als je nu ook nog gaat zitten zeggen dat het hem niets uitmaakt... !!!
    Ik heb hier gewoon geen woorden meer voor.!


    Vertel me dan maar eens hoe hij hier nou door beledigd zou voelen. Ten eerste hij kan geen Nederlands, ten tweede hij kent deze hele site niet eens. Dus hoe kan hij zich hier nou druk om maken?


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    omg. Dit is gewoon... Serieus! Als je nu ook nog gaat zitten zeggen dat het hem niets uitmaakt... !!!
    Ik heb hier gewoon geen woorden meer voor.!


    What by Zeus' beard is going on????

    thoughtful schreef:
    (...)

    Vertel me dan maar eens hoe hij hier nou door beledigd zou voelen. Ten eerste hij kan geen Nederlands, ten tweede hij kent deze hele site niet eens. Dus hoe kan hij zich hier nou druk om maken?

    Dat doe hij vast niet. Maar MIJ doet het wel wat.
    Zoals ik al heb gezegd: Als je aan Justin zit zit je aan Beliebers. En ik ben een belieber.
    Het boeit me niet hoe erg je me beledigd, als je maar niet over Justin begind.
    Zo zit ik in elkaar.
    En Justin geeft om zijn Beliebers.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    thoughtful schreef:
    (...)

    Vertel me dan maar eens hoe hij hier nou door beledigd zou voelen. Ten eerste hij kan geen Nederlands, ten tweede hij kent deze hele site niet eens. Dus hoe kan hij zich hier nou druk om maken?

    Er zijn echt nog wel veel meer artikelen, er stond ook ergens in dit topic dat er overal op google sites waren waar het uitgebreid beschreven staat wat er is gezegd..


    What by Zeus' beard is going on????