• Serieus, hij heeft Prins William uit gelachen, denkt hij dat hij alles
    kan maken ofzo!?



    Hier:

    De Canadese tienerster snapt niet dat prins William niks aan zijn terugtrekkende haarlijn doet. 'Er bestaan middeltjes als Propecia om zo'n problemen op te lossen, of kennen ze dat niet in Groot-Brittannië?'

    Hij adviseerde de prins dan ook om enkele producten te kopen. 'Je hoeft maar een pilletje te nemen en je haar groeit terug', klonk het. De Britse media reageert scherp op de uitspraken van de 'Boyfriend'-zanger. 'Waar bemoeit een kind als Bieber zich mee', verklaarde een Britse journaliste scherp.

    Prins William heeft vooralsnog niet op de confronterende opmerking van Bieber gereageerd. Het valt ook sterk te betwijfelen of hij het advies van de zingende puber daadwerkelijk zal opvolgen.

    (ik moet er wel om lachen dat ze hem "boyfriend-zanger" noemen :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:54 ]


    Hallo

    ZeusBeard schreef:
    (...)
    Natuurlijk mag je dat zeggen, maar zou ik heel misschien ook mogen weten waarom? Omdat ik mezelf verdedig als Belieber, of omdat ik gelovig ben en je aanspreek op je taalgebruik?

    Ik reageerde vooral op de reactie van JustYouAndMe die meteen op haar tenen is getrapt als iemand wat zegt over JB. Dat vind ik vervelend. En ik vind het ook vervelend dat de haters zo irritant en overdreven doen. Ik mag JB ook niet en wat hij zegt is asociaal, maar ik flip hem niet compleet daarover.
    En ik ben ook gelovig en als ik jezus gebruik dan gebruik ik dat. Verder vond ik jou manier van reageren op mij erg vervelend en dat laat ik merken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ZeusBeard schreef:
    (...)
    Accepteer gewoon dat er mensen bestaan die extreem fan zijn

    Het is geen probleem dat jíj extreem fan bent, mijn probleem is is dat je anderen het kwalijk neemt dat ze géén fan zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik reageerde vooral op de reactie van JustYouAndMe die meteen op haar tenen is getrapt als iemand wat zegt over JB. Dat vind ik vervelend. En ik vind het ook vervelend dat de haters zo irritant en overdreven doen. Ik mag JB ook niet en wat hij zegt is asociaal, maar ik flip hem niet compleet daarover.
    En ik ben ook gelovig en als ik jezus gebruik dan gebruik ik dat. Verder vond ik jou manier van reageren op mij erg vervelend en dat laat ik merken.

    Je bent gelovig, maar je gebruikt Jezus' naam in een nonchalant berichtje? Dat vind ik respectloos.


    What by Zeus' beard is going on????

    ZeusBeard schreef:
    (...)
    Je bent gelovig, maar je gebruikt Jezus' naam in een nonchalant berichtje? Dat vind ik respectloos.

    Tja, dat is dan jou probleem. Ik heb er geen probleem mee en mijn omgeving ook niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sting schreef:
    (...)
    Het is geen probleem dat jíj extreem fan bent, mijn probleem is is dat je anderen het kwalijk neemt dat ze géén fan zijn.

    Ik neem het de haters kwalijk, want dat zijn meestal degenen die Justin beledigen. Als je zijn muziek niet leuk vindt dan is dat maar zo, daar zal ik je niet om beoordelen, ieder zijn eigen smaak.


    What by Zeus' beard is going on????

    Maar Justin staat toch overal boven? =O


    ars moriendi

    ZeusBeard schreef:
    (...)
    Ik neem het de haters kwalijk, want dat zijn meestal degenen die Justin beledigen. Als je zijn muziek niet leuk vindt dan is dat maar zo, daar zal ik je niet om beoordelen, ieder zijn eigen smaak.

    Hm, als je het anders draait zou je kunnen zeggen dat jij hém beledigt door te denken dat hij die haat niet op kan vangen, dat hij te zwak is en ook dat hij niet voor zichzelf kan opkomen.
    Perspectief (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Stiekem haat ik het woord beliebers, zonder de haat naar Justin.

    (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    Stiekem haat ik het woord beliebers, zonder de haat naar Justin.

    (cat)


    I agree.


    26 - 02 - '16

    Sting schreef:
    (...)
    Hm, als je het anders draait zou je kunnen zeggen dat jij hém beledigt door te denken dat hij die haat niet op kan vangen, dat hij te zwak is en ook dat hij niet voor zichzelf kan opkomen.
    Perspectief (cat)

    Nee, dat is heeeel wat anders. Ik kom voor hem op omdat hij belangrijk voor mij is. Justin zegt zelf altijd dat hij geen aandacht esteedt aan de haters maar ik voel me toch altijd een beetje gekrenkt als iemand hem beledigt. En Justin geeft om zijn fans. Dat heeft hij ook zelf gezegd.


    What by Zeus' beard is going on????

    Huntelaar schreef:
    Maar Justin staat toch overal boven? =O

    Wat bedoel je daar mee?


    What by Zeus' beard is going on????

    ZeusBeard schreef:
    (...)
    Nee, dat is heeeel wat anders. Ik kom voor hem op omdat hij belangrijk voor mij is. Justin zegt zelf altijd dat hij geen aandacht esteedt aan de haters maar ik voel me toch altijd een beetje gekrenkt als iemand hem beledigt. En Justin geeft om zijn fans. Dat heeft hij ook zelf gezegd.

    Waarom raak jij gekrenkt als iemand Jb beledigd, dat is best... raar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Waarom raak jij gekrenkt als iemand Jb beledigd, dat is best... raar.

    Omdat hij belangrijk voor me is


    What by Zeus' beard is going on????

    ZeusBeard schreef:
    (...)
    Omdat hij belangrijk voor me is


    je kent hem niet persoonlijk....hoe kan dat?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)

    je kent hem niet persoonlijk....hoe kan dat?

    Er zijn zoveel manieren waarop hij belangrij voor haar kan zijn. One Direction is ook belangrijk voor me omdat ze me aan het lachen maken.


    Save me from myself.