• Serieus, hij heeft Prins William uit gelachen, denkt hij dat hij alles
    kan maken ofzo!?



    Hier:

    De Canadese tienerster snapt niet dat prins William niks aan zijn terugtrekkende haarlijn doet. 'Er bestaan middeltjes als Propecia om zo'n problemen op te lossen, of kennen ze dat niet in Groot-Brittannië?'

    Hij adviseerde de prins dan ook om enkele producten te kopen. 'Je hoeft maar een pilletje te nemen en je haar groeit terug', klonk het. De Britse media reageert scherp op de uitspraken van de 'Boyfriend'-zanger. 'Waar bemoeit een kind als Bieber zich mee', verklaarde een Britse journaliste scherp.

    Prins William heeft vooralsnog niet op de confronterende opmerking van Bieber gereageerd. Het valt ook sterk te betwijfelen of hij het advies van de zingende puber daadwerkelijk zal opvolgen.

    (ik moet er wel om lachen dat ze hem "boyfriend-zanger" noemen :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:54 ]


    Hallo

    Broadfields schreef:
    Doe eens allemaal rustig, kleine sprinkhaantjes. (cat)

    Idool of niet, beroemd of niet, Justin Bieber of niet; zoiets zeg je niet tegen een kroonprins.


    Waarom kun je zoiets niet tegen een prins zeggen? n.n


    Numbers.

    MartyrArt schreef:
    (...)

    Waarom kun je zoiets niet tegen een prins zeggen? n.n


    Omdat het gewoon respectloos is.


    26 - 02 - '16

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    again, Je weet niet zeker of hij het daadwerkelijk gezegd heeft -.-
    En als hij het zou hebben gezegd, so what? Het is alleen een probleem omdat het de prins is en omdat het justin is.
    bv. Als justin het had gezegd over een niet beroemd iemand was het geen probleem geweest
    En als iemand die niet beroemd is het over de prins zou zeggen dan zou het ook geen probleem zijn.
    En heb je ook echt goed bewijs dat hij het heeft gezegd?


    Jezus, doe es rustig. Er zijn genoeg andere beliebers op Q en die reageren ook niet zo.. beledigd als jij. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    MartyrArt schreef:
    (...)

    Waarom kun je zoiets niet tegen een prins zeggen? n.n


    Omdat je dan gewoonweg asociaal bezig bent. Je zegt het net zo goed niet tegen een vreemde. Een van mijn vrienden zegt het altijd tegen haar oom, maar die kan het hebben, dan is het familie en weet je dat je het als grapje bedoeld.
    Voor een prins heb je gewoonweg respect te hebben, of je nu fan bent van het koningshuis of niet.


    everything, in time

    Feline schreef:
    (...)

    Omdat het gewoon respectloos is.


    Well, ofc. Maar dat zou het toch ook zijn als ie het tegen iemand anders zei?


    Numbers.

    MartyrArt schreef:
    (...)

    Well, ofc. Maar dat zou het toch ook zijn als ie het tegen iemand anders zei?


    Ga je nu serieus moeilijk doen over het feit over dat ik 'kroonprins' zei in plaats van 'iemand'?


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    (...)

    Omdat je dan gewoonweg asociaal bezig bent. Je zegt het net zo goed niet tegen een vreemde. Een van mijn vrienden zegt het altijd tegen haar oom, maar die kan het hebben, dan is het familie en weet je dat je het als grapje bedoeld.
    Voor een prins heb je gewoonweg respect te hebben, of je nu fan bent van het koningshuis of niet.


    Precies. Het is hoe dan ook respectloos. Waarom wordt er dan steeds zo'n nadruk gelegd op het feit dat het om een prins gaat? (":


    Numbers.

    MartyrArt schreef:
    (...)

    Well, ofc. Maar dat zou het toch ook zijn als ie het tegen iemand anders zei?


    Ja in alle gevallen zou het respectloos zijn, dus hoe wil je dit goed praten voor Justin?


    You are beautiful, you are love.

    Nightray schreef:
    (...)

    Jezus, doe es rustig. Er zijn genoeg andere beliebers op Q en die reageren ook niet zo.. beledigd als jij. :'D
    ik ben rustig -.-


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Impressie schreef:
    (...)

    Ja in alle gevallen zou het respectloos zijn, dus hoe wil je dit goed praten voor Justin?


    Niet? :"D


    Numbers.

    MartyrArt schreef:
    (...)

    Niet? :"D


    O, I see, de discussie gaat om waarom een kroonprins zo veel belangrijker zou zijn als een vreemde?
    Hmm, gewoon het feit dat Bieber zich even groot voelt als een prins maakt het in mijn ogen nog erger. En ja, een prins is ook maar een mens, maar wel een met macht en aanzicht.


    You are beautiful, you are love.

    You must be a Justin Bieber fan.

    Het is respectloos. Klaar. Je weet zelf prima tegen wie je dat wel en niet kan zeggen, althans, met een gezond stel hersens wel. Hoewel ik geen fan ben, neem ik aan dat de heer Bieber een goed stel hersens heeft, maar jonge kinderen en roem gaan nu blijkbaar niet altijd even goed samen.


    everything, in time

    Impressie schreef:
    (...)

    O, I see, de discussie gaat om waarom een kroonprins zo veel belangrijker zou zijn als een vreemde?
    Hmm, gewoon het feit dat Bieber zich even groot voelt als een prins maakt het in mijn ogen nog erger. En ja, een prins is ook maar een mens, maar wel een met macht en aanzicht.

    hahaha maar justin heeft wel meer fans dan de koningin :P JS


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Broadfields schreef:
    You must be a Justin Bieber fan.

    Het is respectloos. Klaar. Je weet zelf prima tegen wie je dat wel en niet kan zeggen, althans, met een gezond stel hersens wel. Hoewel ik geen fan ben, neem ik aan dat de heer Bieber een goed stel hersens heeft, maar jonge kinderen en roem gaan nu blijkbaar niet altijd even goed samen.


    Dit, dit helemaal!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Broadfields schreef:
    You must be a Justin Bieber fan.

    Het is respectloos. Klaar. Je weet zelf prima tegen wie je dat wel en niet kan zeggen, althans, met een gezond stel hersens wel. Hoewel ik geen fan ben, neem ik aan dat de heer Bieber een goed stel hersens heeft, maar jonge kinderen en roem gaan nu blijkbaar niet altijd even goed samen.


    Heb je dit tegen mij?


    Numbers.