• Serieus, hij heeft Prins William uit gelachen, denkt hij dat hij alles
    kan maken ofzo!?



    Hier:

    De Canadese tienerster snapt niet dat prins William niks aan zijn terugtrekkende haarlijn doet. 'Er bestaan middeltjes als Propecia om zo'n problemen op te lossen, of kennen ze dat niet in Groot-Brittannië?'

    Hij adviseerde de prins dan ook om enkele producten te kopen. 'Je hoeft maar een pilletje te nemen en je haar groeit terug', klonk het. De Britse media reageert scherp op de uitspraken van de 'Boyfriend'-zanger. 'Waar bemoeit een kind als Bieber zich mee', verklaarde een Britse journaliste scherp.

    Prins William heeft vooralsnog niet op de confronterende opmerking van Bieber gereageerd. Het valt ook sterk te betwijfelen of hij het advies van de zingende puber daadwerkelijk zal opvolgen.

    (ik moet er wel om lachen dat ze hem "boyfriend-zanger" noemen :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:54 ]


    Hallo

    @JustYouAndMe take a chill pil. Als belieber vind ik deze opmerking ook onrespectloos. Dus ik ga het ook niet proberen goed te praten. Maar ook hij is niet perfect en zegt soms stomme dingen. Je hoeft Justin niet met alles te verdedigen en voor hem op te komen bij elke opmerking die een hater heeft. Want dan ben je wel heeeeeel lang bezig. Like trek het je er niet van aan. Je gaat heus niet dood van een stom opmerking. Al waren sommige reactie's hier super kinderachtig. but ok.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    Nee... geen haat topic hoor -.-
    Dit zijn een paar random quotes:
    kut kind
    dom kind
    Ik wou bijna 'haar haar' opschrijfen
    fucking aso bitch
    Ik was bijna vergeten dat hij er zo vrouwlijk uitzag
    klootzak
    En de prins heeft misschien geen haar op zijn hoofd, maar Bieber heeft geen balhaar
    pieper
    arrogant jong
    asociaal
    BABYFACE

    en dat zijn nog niet eens alle. misschien vind jij dit geen haat topic, maar dit is best wel veel haat en beledigingen voor een "niet haat topic"

    why would you care what people think of him? Lekker boeiend wat andere van hem vinden. Als jij hem leuk vind is er toch niks aan de hand? Er zullen altijd haters zijn dus je bereikt er toch niks meer door er iets van te zeggen. Je maakt jezelf alleen maar moe.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    Nee... geen haat topic hoor -.-
    Dit zijn een paar random quotes:
    kut kind
    dom kind
    Ik wou bijna 'haar haar' opschrijfen
    fucking aso bitch
    Ik was bijna vergeten dat hij er zo vrouwlijk uitzag
    klootzak
    En de prins heeft misschien geen haar op zijn hoofd, maar Bieber heeft geen balhaar
    pieper
    arrogant jong
    asociaal
    BABYFACE

    en dat zijn nog niet eens alle. misschien vind jij dit geen haat topic, maar dit is best wel veel haat en beledigingen voor een "niet haat topic"

    Nou aangezien de meeste reacties normaal zijn vind ik dit geen haat-topic nee. Maar, dit is even een serieuze vraag, waarom reageer je zo heftig als iemand zo iets over hem zegt? Ik bedoel ze zeggen het niet over jou, merendeel is als grap bedoelt en het is maar de mening van andere.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    Blijbaar niet, maar dat ben ik wel


    Sarcasme...


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    @JustYouAndMe
    Serieus, mag ik Justin Bieber nu niet eens meer asociaal noemen na deze uitspraak? Kom op zeg, alsof ik iedereen die ik asociaal noem gelijk haat. Dat gaat wel een beetje ver, nu kom je nogal heel erg fangirl over.


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    Doe eens allemaal rustig, kleine sprinkhaantjes. (cat)

    Idool of niet, beroemd of niet, Justin Bieber of niet; zoiets zeg je niet tegen een kroonprins.


    Agree...
    Maar omg wie heeft mijn topic weer omhoog geschopt, ik dacht dat het even gestopt was.
    Geen ruzie maken okey, dat is niet mijn bedoeling geweest!!!:(

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:30 ]


    Hallo

    Is er een link naar het artikel? ik wil zien of het betrouwbaar is wat hier staat ;)


    What by Zeus' beard is going on????

    staat in het topic ergens een link naar de ad en het artikel


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    xNiallerx schreef:
    Is er een link naar het artikel? ik wil zien of het betrouwbaar is wat hier staat ;)

    Heel erg veel, zoek maar gewoon op google naar: Justin Bieber Prins William.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rechazame schreef:
    staat in het topic ergens een link naar de ad en het artikel

    ok thanx xD


    What by Zeus' beard is going on????

    BlackPear schreef:
    (...)

    Ik geef gewoon mijn menig -_-
    en ik vind het erg dat hij dat deed!


    *kuch* ik denk dat je het verkeerd begrepen had. Ze had het over Justin Bieber, niet over de reacite van jou ^^

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:38 ]


    Tijd voor koffie.

    Maargoed, Dat is echt raar (en homo-achtig?) van Bieber om te zeggen :3, He just got much more haters

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:40 ]


    Tijd voor koffie.

    nerveus schreef:
    Ik had het gehoord ja :P
    Vreselijk dat mannetje :@ Hij denkt echt dat hij zelf prins is ofzo, dat hij alles kan zeggen wat hij wil. Rare gozer. Die moet zijn kop houden over de prins!

    En de prins heeft misschien geen haar op zijn hoofd, maar Bieber heeft geen balhaar :Y)



    Ik vind dat je gelijk hebt, want kom op zeg. Die gozer is gewoon zo'n ongelofelijk irritant mannetje dat zich gewoon na mijn mening te veel bezig houd met de publieke opinie. Toen er een groep mensen zeiden dat hij homo was, lees je de volgende dag in de kranten dat die plotseling een vriendin heeft. En een paar weken later is het weer uit, goh, wat vreemd zeg.

    Dat kereltje moet gwn niet zo zeuren en zich niet bemoeien met dit soort zaken. Wat kan hem het schelen dat William kaal is? Laat toch lekker gaan. Hij moet zich gewoon concentreren op het zingen en heel veel oefenen, want daar bakt hij na mijn mening ook helemaal niets van.
    Dus laat hem eerst eens even goed zingen voordat die gaat praten over prins William. Die gozer denkt echt dat ie alles is.

    Als ik prins William was, zou ik gwn naar die gozer gaan en hem een tientje geven en tegen biebertje zeggen: "Alsjeblieft, voor de kapper." :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    ik geloof niet dat hij het op deze manier bedoeld heeft, daar is hij gewoon het type niet voor en hij is echt niet zo dom om de prins te beledigen, hij weet heus wel dat hij dan heel veel mensen tegen zich zal krijgen. en de media verdraait heel gauw woorden. maar toch, justin hoort er inderdaad geen advies over te geven, het zijn niet zijn zaken ;p


    What by Zeus' beard is going on????

    Destined schreef:


    Als ik prins William was, zou ik gwn naar die gozer gaan en hem een tientje geven en tegen biebertje zeggen: "Alsjeblieft, voor de kapper." :P


    omg, haha, hilarisch xD


    What by Zeus' beard is going on????