• Serieus, hij heeft Prins William uit gelachen, denkt hij dat hij alles
    kan maken ofzo!?



    Hier:

    De Canadese tienerster snapt niet dat prins William niks aan zijn terugtrekkende haarlijn doet. 'Er bestaan middeltjes als Propecia om zo'n problemen op te lossen, of kennen ze dat niet in Groot-Brittannië?'

    Hij adviseerde de prins dan ook om enkele producten te kopen. 'Je hoeft maar een pilletje te nemen en je haar groeit terug', klonk het. De Britse media reageert scherp op de uitspraken van de 'Boyfriend'-zanger. 'Waar bemoeit een kind als Bieber zich mee', verklaarde een Britse journaliste scherp.

    Prins William heeft vooralsnog niet op de confronterende opmerking van Bieber gereageerd. Het valt ook sterk te betwijfelen of hij het advies van de zingende puber daadwerkelijk zal opvolgen.

    (ik moet er wel om lachen dat ze hem "boyfriend-zanger" noemen :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:54 ]


    Hallo

    MartyrArt schreef:
    (...)

    Heb je dit tegen mij?


    Dat ligt eraan hoe je dat wil opvatten. Het 'you must be a Justin Bieber fan' - gedeelte was inderdaad tegen jou.
    Maar aangezien ik in de rest van de tekst geen persoonlijk iemand aanspreek, lijkt het me nogal moeilijk om tégen iemand te zijn. D:


    everything, in time

    Impressie schreef:
    (...)

    O, I see, de discussie gaat om waarom een kroonprins zo veel belangrijker zou zijn als een vreemde?
    Hmm, gewoon het feit dat Bieber zich even groot voelt als een prins maakt het in mijn ogen nog erger. En ja, een prins is ook maar een mens, maar wel een met macht en aanzicht.


    Ja, true. Bieber heeft last van grootheidswaanzin.
    Maar het ging mij er inderdaad om waarom iedereen zo een heisa maakt rond het feit dat het over een prins gaat. Alleen nu vindt iedereen mij raar. lol.


    Numbers.

    MartyrArt schreef:
    (...)

    Ja, true. Bieber heeft last van grootheidswaanzin.
    Maar het ging mij er inderdaad om waarom iedereen zo een heisa maakt rond het feit dat het over een prins gaat. Alleen nu vindt iedereen mij raar. lol.


    Het gaat me er niet om tegen wie hij het zegt. Het was nu toevallig de prins van Wales en daarom ga ik daar dus gewoon in mee. :'D Er werd verder niet echt een heisa om gemaakt dat het over de kroonprins ging.


    everything, in time

    Als hij het gezegd heeft, vind ik hem behoorlijk arrogant. Misschien heeft al dat haarlak in zijn haar ook zijn hersens aangetast en zijn arrogantie vergroot. Meneer doet te stoer.


    Alleen maar tranen van geluk

    Broadfields schreef:
    (...)

    Dat ligt eraan hoe je dat wil opvatten. Het 'you must be a Justin Bieber fan' - gedeelte was inderdaad tegen jou.
    Maar aangezien ik in de rest van de tekst geen persoonlijk iemand aanspreek, lijkt het me nogal moeilijk om tégen iemand te zijn. D:


    Jup, dat zinnetje. ^^
    En nope, 't is nou niet bepaald mijn genre.
    Sorry dat je logica nu niet meer klopt. (":


    Numbers.

    MartyrArt schreef:
    (...)

    Jup, dat zinnetje. ^^
    En nope, 't is nou niet bepaald mijn genre.
    Sorry dat je logica nu niet meer klopt. (":


    Omdat je geen Justin - Bieber fan bent, klopt de rest van mijn logica niet meer? Dát is pas geen logica, want de rest van mijn tekst ging niet over het feit dat jij Justin Bieber fan bent, of dus niet.


    everything, in time

    JustYouAndMe schreef:
    (...) ik ben rustig -.-


    Ja goh, dat merk ik ook echt.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Broadfields schreef:
    (...)

    Omdat je geen Justin - Bieber fan bent, klopt de rest van mijn logica niet meer? Dát is pas geen logica, want de rest van mijn tekst ging niet over het feit dat jij Justin Bieber fan bent, of dus niet.


    Ik heb het nog steeds niet over de rest van je post.
    Het feit dat je mij een Bieber fan noemt, die conclusie moet je getrokken hebben met een bepaalde logica? Het spijt me dat ik die verstoord heb.


    Numbers.

    MartyrArt schreef:
    (...)

    Ja, true. Bieber heeft last van grootheidswaanzin.
    Maar het ging mij er inderdaad om waarom iedereen zo een heisa maakt rond het feit dat het over een prins gaat. Alleen nu vindt iedereen mij raar. lol.


    Vind je niet raar hoor. ;] Jij denkt daar zo over en dat mag. En ben het deels denk ik ook wel met je eens.


    You are beautiful, you are love.

    AND BIEBER FAILSS AGAIN, BIEBER - BOYFRIEND SINGER - WITH BABYFACE Xd
    ik vind die opmerking met 'een kind als bieber' ook wel leuk ;)


    even a white rose has a black shadowx

    Nightray schreef:
    (...)

    Ja goh, dat merk ik ook echt.

    Blijbaar niet, maar dat ben ik wel


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Intan schreef:
    AND BIEBER FAILSS AGAIN, BIEBER - BOYFRIEND SINGER - WITH BABYFACE Xd
    ik vind die opmerking met 'een kind als bieber' ook wel leuk ;)

    Serieus? Moest dat " WITH BABYFACE" erbij?
    Kijk HIEROM maak ik er "een grote heisa van" Dat mensen dit soort dingen posten in dit topic.
    Ik heb er geen problemen mee als je vind dat dit niet goed is. Maar dit soort opmerkingen kun je heus wel achterwegen laten.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Het kan me geen lor schelen wat doe jongen doet, hij roept het over zichzelf af wat ie doet en laat, en als ie kritiek wilt hebben, moet ie dat vooral doen - niet mijn probleem.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    again, Je weet niet zeker of hij het daadwerkelijk gezegd heeft -.-
    En als hij het zou hebben gezegd, so what? Het is alleen een probleem omdat het de prins is en omdat het justin is.
    bv. Als justin het had gezegd over een niet beroemd iemand was het geen probleem geweest
    En als iemand die niet beroemd is het over de prins zou zeggen dan zou het ook geen probleem zijn.
    En heb je ook echt goed bewijs dat hij het heeft gezegd?

    Oh dan had ik er even veel probleem mee. Ik snap gewoon niet waarom iedereen altijd meteen in de verdediging schiet bij hun idool. Zeker om zo iets kleins als dit.
    Ja er is bewijs dat hij het gezegd, hij ontkent het namelijk niet. En nee we maken er geen haat-topic van, zo zie jij het. Wij geven gewoon onze mening.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Floyd schreef:
    (...)
    Oh dan had ik er even veel probleem mee. Ik snap gewoon niet waarom iedereen altijd meteen in de verdediging schiet bij hun idool. Zeker om zo iets kleins als dit.
    Ja er is bewijs dat hij het gezegd, hij ontkent het namelijk niet. En nee we maken er geen haat-topic van, zo zie jij het. Wij geven gewoon onze mening.

    Nee... geen haat topic hoor -.-
    Dit zijn een paar random quotes:
    kut kind
    dom kind
    Ik wou bijna 'haar haar' opschrijfen
    fucking aso bitch
    Ik was bijna vergeten dat hij er zo vrouwlijk uitzag
    klootzak
    En de prins heeft misschien geen haar op zijn hoofd, maar Bieber heeft geen balhaar
    pieper
    arrogant jong
    asociaal
    BABYFACE

    en dat zijn nog niet eens alle. misschien vind jij dit geen haat topic, maar dit is best wel veel haat en beledigingen voor een "niet haat topic"


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.