• Serieus, hij heeft Prins William uit gelachen, denkt hij dat hij alles
    kan maken ofzo!?



    Hier:

    De Canadese tienerster snapt niet dat prins William niks aan zijn terugtrekkende haarlijn doet. 'Er bestaan middeltjes als Propecia om zo'n problemen op te lossen, of kennen ze dat niet in Groot-Brittannië?'

    Hij adviseerde de prins dan ook om enkele producten te kopen. 'Je hoeft maar een pilletje te nemen en je haar groeit terug', klonk het. De Britse media reageert scherp op de uitspraken van de 'Boyfriend'-zanger. 'Waar bemoeit een kind als Bieber zich mee', verklaarde een Britse journaliste scherp.

    Prins William heeft vooralsnog niet op de confronterende opmerking van Bieber gereageerd. Het valt ook sterk te betwijfelen of hij het advies van de zingende puber daadwerkelijk zal opvolgen.

    (ik moet er wel om lachen dat ze hem "boyfriend-zanger" noemen :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:54 ]


    Hallo

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    Dat doe hij vast niet. Maar MIJ doet het wel wat.
    Zoals ik al heb gezegd: Als je aan Justin zit zit je aan Beliebers. En ik ben een belieber.
    Het boeit me niet hoe erg je me beledigd, als je maar niet over Justin begind.
    Zo zit ik in elkaar.
    En Justin geeft om zijn Beliebers.

    THIS


    What by Zeus' beard is going on????

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    Dat doe hij vast niet. Maar MIJ doet het wel wat.
    Zoals ik al heb gezegd: Als je aan Justin zit zit je aan Beliebers. En ik ben een belieber.
    Het boeit me niet hoe erg je me beledigd, als je maar niet over Justin begind.
    Zo zit ik in elkaar.
    En Justin geeft om zijn Beliebers.


    Begint*


    Maar no offence, hoe graag je ook zijn voetjes likt, dit gaat wel heel ver right? Ook al uit hij gewoon zijn mening, soms is het beter om niks te zeggen, en dat zou jij óók moeten weten. Je mag dingen soms best wel denken, maar beter niet uitspreken.


    Alleen maar tranen van geluk

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    Dat doe hij vast niet. Maar MIJ doet het wel wat.
    Zoals ik al heb gezegd: Als je aan Justin zit zit je aan Beliebers. En ik ben een belieber.
    Het boeit me niet hoe erg je me beledigd, als je maar niet over Justin begind.
    Zo zit ik in elkaar.
    En Justin geeft om zijn Beliebers.

    Are you kidding me? Als ik tegen iedereen moest ingaan die iets gemeens zegt over Justin zou ik echt lang bezig zijn. Accepteer nou eens dat er haters zijn en mensen die hem niet leuk vinden.

    Ferreira schreef:
    (...)

    Begint*


    Maar no offence, hoe graag je ook zijn voetjes likt, dit gaat wel heel ver right? Ook al uit hij gewoon zijn mening, soms is het beter om niks te zeggen, en dat zou jij óók moeten weten. Je mag dingen soms best wel denken, maar beter niet uitspreken.

    er zijn wel meer mensen die het uitspreken, maar omdat het justin bieber is, is het gelijk heeeeeel erg


    What by Zeus' beard is going on????

    Eigenlijk lossen deze discussies niets op.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ferreira schreef:
    (...)

    Begint*


    Maar no offence, hoe graag je ook zijn voetjes likt, dit gaat wel heel ver right? Ook al uit hij gewoon zijn mening, soms is het beter om niks te zeggen, en dat zou jij óók moeten weten. Je mag dingen soms best wel denken, maar beter niet uitspreken.

    Oke.
    Begint*
    Je moet nu gewoon je k*t bek dicht houden! Ik ben je echt zat! Ik "lik" zijn "voetjes" niet.
    Ik zit gewoon zo in elkaar! Hij betekent gewoon HEEL veel voor me oke?! Dus je moet je kop dicht houden over Justin en mij.
    Je kent me niet, en dat zul je ook nooit doen.
    En alsof jullie dat dan ook niet doen nu! Het zelfde geld dan ook in dit topic. "Je mag dingen soms wel denken, maar beter niet uitspreken"
    gewoon simpel een reactie waarin je bv zet:" Ik vind dat disrespectvol" Of wat dan ook is ook wel goed! Maar veel van jullie moeten er dan ook meteen neerzetten dat hij een kutkind is en alles.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 20:59 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    Oke.
    Begint*
    Je moet nu gewoon je k*t bek dicht houden! Ik ben je echt zat! Ik "lik" zijn "voetjes" niet.
    UGHH!!
    Ik zit gewoon zo in elkaar! Hij betekent gewoon HEEL veel voor me oke?! Dus je moet je kop dicht houden over Justin en mij.
    Je kent me niet, en dat zul je ook nooit doen.


    I'm trying not to laugh. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    Oke.
    Begint*
    Je moet nu gewoon je k*t bek dicht houden! Ik ben je echt zat! Ik "lik" zijn "voetjes" niet.
    Ik zit gewoon zo in elkaar! Hij betekent gewoon HEEL veel voor me oke?! Dus je moet je kop dicht houden over Justin en mij.
    Je kent me niet, en dat zul je ook nooit doen.
    En alsof jullie dat dan ook niet doen nu! Het zelfde geld dan ook in dit topic. "Je mag dingen soms wel denken, maar beter niet uitspreken"
    gewoon simpel een reactie waarin je bv zet:" Ik vind dat disrespectvol" Of wat dan ook is ook wel goed! Maar veel van jullie moeten er dan ook meteen neerzetten dat hij een kutkind is en alles.

    AGREED! Did we just become best friends? O_O


    What by Zeus' beard is going on????

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    Oke.
    Begint*
    Je moet nu gewoon je k*t bek dicht houden! Ik ben je echt zat! Ik "lik" zijn "voetjes" niet.
    Ik zit gewoon zo in elkaar! Hij betekent gewoon HEEL veel voor me oke?! Dus je moet je kop dicht houden over Justin en mij.
    Je kent me niet, en dat zul je ook nooit doen.
    En alsof jullie dat dan ook niet doen nu! Het zelfde geld dan ook in dit topic. "Je mag dingen soms wel denken, maar beter niet uitspreken"
    gewoon simpel een reactie waarin je bv zet:" Ik vind dat disrespectvol" Of wat dan ook is ook wel goed! Maar veel van jullie moeten er dan ook meteen neerzetten dat hij een kutkind is en alles.


    Ten eerste, mijn mond lijkt zeker niet op 'kut', dus ik weet niet wat jij hier mee wil bereiken. Ten tweede, zeg ik dat ik hem haat? Nee volgens mij niet, en naar mijn weten heb ik zijn beide albums ook braaf op mijn iPod staan, en zelfs ooit zijn boek gekocht.
    Ten derde, ik heb niks over jou geconcludeerd, ik zeg alleen dat je soms beter dingen niet kan zeggen, en dit is weer een voorbeeld. Ik wil niet dis-respectvol zijn en over jou woord keuzes, maar voor mij kom jij op dit moment over als een behoorlijk kinderachtig opgefokt persoon die graag in de waan leeft dat Bieber lief perfect is.
    Hallo en welkom op aarde, dat is hij niet. Ik zeg alleen dat hij het beter niet had kunnen zeggen, omdat hij wel moet beseffen dat hij een bepaald beeld heeft, en zo mensen (zoals jou bijvoorbeeld) behoorlijk van slag kan maken.
    (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Marble schreef:
    (...)

    I'm trying not to laugh. (cat)


    Same(cat) .


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ferreira schreef:
    (...)

    Ten eerste, mijn mond lijkt zeker niet op 'kut', dus ik weet niet wat jij hier mee wil bereiken. Ten tweede, zeg ik dat ik hem haat? Nee volgens mij niet, en naar mijn weten heb ik zijn beide albums ook braaf op mijn iPod staan, en zelfs ooit zijn boek gekocht.
    Ten derde, ik heb niks over jou geconcludeerd, ik zeg alleen dat je soms beter dingen niet kan zeggen, en dit is weer een voorbeeld. Ik wil niet dis-respectvol zijn en over jou woord keuzes, maar voor mij kom jij op dit moment over als een behoorlijk kinderachtig opgefokt persoon die graag in de waan leeft dat Bieber lief perfect is.
    Hallo en welkom op aarde, dat is hij niet. Ik zeg alleen dat hij het beter niet had kunnen zeggen, omdat hij wel moet beseffen dat hij een bepaald beeld heeft, en zo mensen (zoals jou bijvoorbeeld) behoorlijk van slag kan maken.
    (:

    nee... ik.. Laat maar.
    Ik probeer gewoon...
    Weet je. Laat gewoon maar. Ik krijg toch alleen maar kritiek.
    Ik ga aan dit topic ook verder geen woorden vuil maken dus ADIOS.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ferreira schreef:
    (...)

    Ten eerste, mijn mond lijkt zeker niet op 'kut', dus ik weet niet wat jij hier mee wil bereiken. Ten tweede, zeg ik dat ik hem haat? Nee volgens mij niet, en naar mijn weten heb ik zijn beide albums ook braaf op mijn iPod staan, en zelfs ooit zijn boek gekocht.
    Ten derde, ik heb niks over jou geconcludeerd, ik zeg alleen dat je soms beter dingen niet kan zeggen, en dit is weer een voorbeeld. Ik wil niet dis-respectvol zijn en over jou woord keuzes, maar voor mij kom jij op dit moment over als een behoorlijk kinderachtig opgefokt persoon die graag in de waan leeft dat Bieber lief perfect is.
    Hallo en welkom op aarde, dat is hij niet. Ik zeg alleen dat hij het beter niet had kunnen zeggen, omdat hij wel moet beseffen dat hij een bepaald beeld heeft, en zo mensen (zoals jou bijvoorbeeld) behoorlijk van slag kan maken.
    (:

    Ze raakt alleen gefrustreerd omdat mensen justin bieber beledigen, (niet per se jij) maar het is niet zo dat justin perfect is hoor, niemand is perfect. het kan dat we soms zeggen 'Justin is de definitie van perfectie' maar dat is gewoon voor de grap als we aan het fangirlen zijn. en even voor de duidelijkheid, we 'likken' zijn 'voetjes' helemaal niet. Het is niet zo dat Justin de nieuwe Jezus Christus is ofzo.


    What by Zeus' beard is going on????

    xNiallerx schreef:
    (...)
    Ze raakt alleen gefrustreerd omdat mensen justin bieber beledigen, (niet per se jij) maar het is niet zo dat justin perfect is hoor, niemand is perfect. het kan dat we soms zeggen 'Justin is de definitie van perfectie' maar dat is gewoon voor de grap als we aan het fangirlen zijn. en even voor de duidelijkheid, we 'likken' zijn 'voetjes' helemaal niet. Het is niet zo dat Justin de nieuwe Jezus Christus is ofzo.


    Gedraag je er dan ook niet naar (:.


    Alleen maar tranen van geluk

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    nee... ik.. Laat maar.
    Ik probeer gewoon...
    Weet je. Laat gewoon maar. Ik krijg toch alleen maar kritiek.
    Ik ga aan dit topic ook verder geen woorden vuil maken dus ADIOS.


    Lieverd, als jij mij begint uit te schelden kan je moeilijk verwachten dat je vrolijke antwoorden terug krijgt met 'oh natuurlijk heb je gelijk, hoe kon ik dat nou ooit zeggen?'
    Misschien moet je het anders brengen, en ik heb zeker geen kritiek op jou. Jij verdedigt je favoriete artiest gewoon, niks mis mee, maar je kunt het beter anders doen dan op de manier waarop je het nu doet.


    Alleen maar tranen van geluk

    Weet je wat ik niet snap? Er wordt vaak gezegd als je Bieber beledigt 'oh maar jij bent toch zeker ook wel fan van iets?' Ja, ik ben bijvoorbeeld fan van Avril Lavigne. Maar waarom zo geobsedeerd? Ik bedoel, ik ga naar concerten, ik heb al haar cd's gekocht en mijn kamer hangt vol met posters. Maar zij is niet mijn hele fucking leven, en dat lijkt Bieber wel te zijn voor die Beliebers. Sorry, maar daar erger ik me kapot aan. Fan zijn is één ding, maar het halve forum zit vol met geobsedeerden.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.