• Serieus, hij heeft Prins William uit gelachen, denkt hij dat hij alles
    kan maken ofzo!?



    Hier:

    De Canadese tienerster snapt niet dat prins William niks aan zijn terugtrekkende haarlijn doet. 'Er bestaan middeltjes als Propecia om zo'n problemen op te lossen, of kennen ze dat niet in Groot-Brittannië?'

    Hij adviseerde de prins dan ook om enkele producten te kopen. 'Je hoeft maar een pilletje te nemen en je haar groeit terug', klonk het. De Britse media reageert scherp op de uitspraken van de 'Boyfriend'-zanger. 'Waar bemoeit een kind als Bieber zich mee', verklaarde een Britse journaliste scherp.

    Prins William heeft vooralsnog niet op de confronterende opmerking van Bieber gereageerd. Het valt ook sterk te betwijfelen of hij het advies van de zingende puber daadwerkelijk zal opvolgen.

    (ik moet er wel om lachen dat ze hem "boyfriend-zanger" noemen :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:54 ]


    Hallo

    Strider schreef:
    (...)
    Dus?
    Ik vind dat hij zich soms echt als een kleuter gedraagt.

    Hij is niet dan niet de enigste.
    Ja leuk even kleuterachtig "ik heb geen balhaar" in dit topic plaatsen -.-
    Dat ik ook zo VERSCHIKKELIJK volwassen -.-
    (ik heb het niet over jou, maar er zijn hier gewoon een boel die dat soort dingen wel doen)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    meisje...relax even oké xD je word niet persoonlijk aangevallen. doe niet zo oververhit hahaha je zet jezelf alleen maar voor schut


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    meisje...relax even oké xD je word niet persoonlijk aangevallen. doe niet zo oververhit hahaha je zet jezelf alleen maar voor schut

    Nee, ik realax niet.
    Misschien zet ik mezelf dan voor schut, maar dat boeit me niet.
    Ik verdedig mijn idool.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    whahahahahah!! omg sorry hoor maar dat vind ik echt sneu....en best wel grappig. je kunt ook té ver gaan xD whhaahah


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    whahahahahah!! omg sorry hoor maar dat vind ik echt sneu....en best wel grappig. je kunt ook té ver gaan xD whhaahah

    Je kan ook overdrijven.

    sorry maar dat is mijn mening xD ik vind dat echt :o ik zou nooit zover gaan. vind dat echt zielig


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Doe eens allemaal rustig, kleine sprinkhaantjes. (cat)

    Idool of niet, beroemd of niet, Justin Bieber of niet; zoiets zeg je niet tegen een kroonprins.


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    Doe eens allemaal rustig, kleine sprinkhaantjes. (cat)

    Idool of niet, beroemd of niet, Justin Bieber of niet; zoiets zeg je niet tegen een kroonprins.

    meee eens


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Broadfields schreef:
    Doe eens allemaal rustig, kleine sprinkhaantjes. (cat)

    Idool of niet, beroemd of niet, Justin Bieber of niet; zoiets zeg je niet tegen een kroonprins.


    Mee eens


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Broadfields schreef:
    Doe eens allemaal rustig, kleine sprinkhaantjes. (cat)

    Idool of niet, beroemd of niet, Justin Bieber of niet; zoiets zeg je niet tegen een kroonprins.

    again, Je weet niet zeker of hij het daadwerkelijk gezegd heeft -.-
    En als hij het zou hebben gezegd, so what? Het is alleen een probleem omdat het de prins is en omdat het justin is.
    bv. Als justin het had gezegd over een niet beroemd iemand was het geen probleem geweest
    En als iemand die niet beroemd is het over de prins zou zeggen dan zou het ook geen probleem zijn.
    En heb je ook echt goed bewijs dat hij het heeft gezegd?


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    HAHAHA, xd best dom dat hij dat zegt ja, maar ik vind k ook wel weer melig hahaha x

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    again, Je weet niet zeker of hij het daadwerkelijk gezegd heeft -.-
    En als hij het zou hebben gezegd, so what? Het is alleen een probleem omdat het de prins is en omdat het justin is.
    bv. Als justin het had gezegd over een niet beroemd iemand was het geen probleem geweest
    En als iemand die niet beroemd is het over de prins zou zeggen dan zou het ook geen probleem zijn.
    En heb je ook echt goed bewijs dat hij het heeft gezegd?


    Het feit dat ik zeg dat je zo iets niet tegen een kroonprins zegt, is voor jou ook alleen maar een probleem omdat het over Justin Bieber gaat.
    Ik ga hier verder geen woorden over vuilmaken, want ik probeer dus juist duidelijk te maken dat het me niet uitmaakt. Nu is het toevallig Justin Bieber die het (waarschijnlijk, nou goed?) heeft gezegd. Was het iemand van One Direction, Tokio Hotel, of een van de andere hypes hier, dan had ik het net zo goed gezegd. Het is dus niet nodig om je als fan aangevallen te voelen en daarom ga ik daar ook niet verder over discussiëren.


    everything, in time

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    again, Je weet niet zeker of hij het daadwerkelijk gezegd heeft -.-
    En als hij het zou hebben gezegd, so what? Het is alleen een probleem omdat het de prins is en omdat het justin is.
    bv. Als justin het had gezegd over een niet beroemd iemand was het geen probleem geweest
    En als iemand die niet beroemd is het over de prins zou zeggen dan zou het ook geen probleem zijn.
    En heb je ook echt goed bewijs dat hij het heeft gezegd?


    Er is bewijs en dat zijn de kranten. Waarom zouden die daarover liegen? Dat zou toch alleen maar averechts werken als zoiets ooit achterhaalt wordt? Ik vind dat je btw een beetje te ver gaat in het verdedigen van je 'idool' je lijkt bijna op mijn ouders met hun godsdienst. Sorry hoor.


    26 - 02 - '16

    Broadfields schreef:
    Doe eens allemaal rustig, kleine sprinkhaantjes. (cat)

    Idool of niet, beroemd of niet, Justin Bieber of niet; zoiets zeg je niet tegen een kroonprins.


    Amen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Feline schreef:
    (...)

    Er is bewijs en dat zijn de kranten. Waarom zouden die daarover liegen? Dat zou toch alleen maar averechts werken als zoiets ooit achterhaalt wordt? Ik vind dat je btw een beetje te ver gaat in het verdedigen van je 'idool' je lijkt bijna op mijn ouders met hun godsdienst. Sorry hoor.

    Nou sorry hoor -.-
    Maar zoals ik al zei: Kranten vertellen ook allemaal bullshit. Bv De telegraaf zei al dat kristen steward en robbert pattizen uit elkaar waren voordat het daadwerkelijk ook zo was.
    En kom op, veel van deze haat in dit topic slaan gewoon weg nergens op.
    Ja ik begrijp dat als hij het wou hebben gezegd het niet aardig is en alles. Maar sommige dingen wat er is gezegd heeft er gewoon niets mee te maken.
    bv. dat hij een kokosnoot kapsel heeft. dat filmpje van "ik heb geen balhaar"
    en meer.
    Daar verdedig ik hem het meeste tegen. nieteens het grote feit, of hij dat nou wel of niet heeft gezegd en of het fout is of niet.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.