• Serieus, hij heeft Prins William uit gelachen, denkt hij dat hij alles
    kan maken ofzo!?



    Hier:

    De Canadese tienerster snapt niet dat prins William niks aan zijn terugtrekkende haarlijn doet. 'Er bestaan middeltjes als Propecia om zo'n problemen op te lossen, of kennen ze dat niet in Groot-Brittannië?'

    Hij adviseerde de prins dan ook om enkele producten te kopen. 'Je hoeft maar een pilletje te nemen en je haar groeit terug', klonk het. De Britse media reageert scherp op de uitspraken van de 'Boyfriend'-zanger. 'Waar bemoeit een kind als Bieber zich mee', verklaarde een Britse journaliste scherp.

    Prins William heeft vooralsnog niet op de confronterende opmerking van Bieber gereageerd. Het valt ook sterk te betwijfelen of hij het advies van de zingende puber daadwerkelijk zal opvolgen.

    (ik moet er wel om lachen dat ze hem "boyfriend-zanger" noemen :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:54 ]


    Hallo

    Marble schreef:
    (...)

    I'm trying not to laugh. (cat)


    this


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Marble schreef:
    Weet je wat ik niet snap? Er wordt vaak gezegd als je Bieber beledigt 'oh maar jij bent toch zeker ook wel fan van iets?' Ja, ik ben bijvoorbeeld fan van Avril Lavigne. Maar waarom zo geobsedeerd? Ik bedoel, ik ga naar concerten, ik heb al haar cd's gekocht en mijn kamer hangt vol met posters. Maar zij is niet mijn hele fucking leven, en dat lijkt Bieber wel te zijn voor die Beliebers. Sorry, maar daar erger ik me kapot aan. Fan zijn is één ding, maar het halve forum zit vol met geobsedeerden.

    and this too


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    Oke.
    Begint*
    Je moet nu gewoon je k*t bek dicht houden! Ik ben je echt zat! Ik "lik" zijn "voetjes" niet.
    Ik zit gewoon zo in elkaar! Hij betekent gewoon HEEL veel voor me oke?! Dus je moet je kop dicht houden over Justin en mij.
    Je kent me niet, en dat zul je ook nooit doen.
    En alsof jullie dat dan ook niet doen nu! Het zelfde geld dan ook in dit topic. "Je mag dingen soms wel denken, maar beter niet uitspreken"
    gewoon simpel een reactie waarin je bv zet:" Ik vind dat disrespectvol" Of wat dan ook is ook wel goed! Maar veel van jullie moeten er dan ook meteen neerzetten dat hij een kutkind is en alles.

    Holy fucking fuck. Sorry meid, ik vind het heel erg voor je, maar omdat wij allemaal mensen zijn en wij een mening mogen hebben, mogen wij Justin Bieber ook niet leuk vinden, en dat zeggen. Meneer Justin Bieber mag toch ook zeker over mij zeggen dat 'ie me niet leuk vindt? Dan mag ik toch zeker ook zeggen dat ik hem niet leuk vind?
    En zoals je zelf zegt: "Je mag dingen soms wel denken, maar beter niet uitspreken." Beter zeg je niet dat iemand zijn kut bek moet houden en beter zeg je ook niet dat je overobsessed bent met een artiest (wat sowieso niet helemaal gezond is) waarna je anderen er op aankijkt dat zij niet hetzelfde erover denken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sirieus waarom maakt iedereen hier zo'n groot probleem van? Omdat het de prins is, is het opeens een grote ramp, come on. Ja het kan niet wat hij zegt, maar so what? Iedereen zegt wel is iets waar die later spijt van heeft.

    Oke dat moest er even uit. Iritatie momentje haha.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Marble schreef:
    (...)

    I'm trying not to laugh. (cat)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Jezus wat kunnen de fans irritant doen en de haters ook. Calm the fuck down. Het is gewoon een random persoon in deze grote wereld. Deal with it.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sting schreef:
    (...)
    Holy fucking fuck. Sorry meid, ik vind het heel erg voor je, maar omdat wij allemaal mensen zijn en wij een mening mogen hebben, mogen wij Justin Bieber ook niet leuk vinden, en dat zeggen. Meneer Justin Bieber mag toch ook zeker over mij zeggen dat 'ie me niet leuk vindt? Dan mag ik toch zeker ook zeggen dat ik hem niet leuk vind?
    En zoals je zelf zegt: "Je mag dingen soms wel denken, maar beter niet uitspreken." Beter zeg je niet dat iemand zijn kut bek moet houden en beter zeg je ook niet dat je overobsessed bent met een artiest (wat sowieso niet helemaal gezond is) waarna je anderen er op aankijkt dat zij niet hetzelfde erover denken.

    Accepteer gewoon dat er mensen bestaan die extreem fan zijn


    What by Zeus' beard is going on????

    CyberLord schreef:
    Jezus wat kunnen de fans irritant doen en de haters ook. Calm the fuck down. Het is gewoon een random persoon in deze grote wereld. Deal with it.

    voor zover ik weet zit Jezus niet op quizlet, dus je kan tegen Hem zeggen dat je fans en haters irritant vindt, maar ik zou het niet op internet doen


    What by Zeus' beard is going on????

    ZeusBeard schreef:
    (...)
    voor zover ik weet zit Jezus niet op quizlet, dus je kan tegen Hem zeggen dat je fans en haters irritant vindt, maar ik zou het niet op internet doen

    Ga ff ergens anders irritant doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is ook maar een persoon hoor? Net of hier niemand van zulke opmerkingen maakt. En die prins is ook maar een vent? c:


    Pretty is just a pretty word.

    De laatste tijd komen er steeds meer domme dingen uit z'n mond :|

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 22:29 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ga ff ergens anders irritant doen.

    Waarom? Ik stoor me aan je taalgebruik. Dat mag ik gewoon zeggen volgens mij.


    What by Zeus' beard is going on????

    thoughtful schreef:
    oh oh dat mensen zich zo aangevallen voelen als mensen rot opmerkingen maken over Justin. Get a life


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    ZeusBeard schreef:
    (...)
    Waarom? Ik stoor me aan je taalgebruik. Dat mag ik gewoon zeggen volgens mij.

    En ik stoor me aan jou, mag ik ook zeggen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    En ik stoor me aan jou, mag ik ook zeggen :Y)

    Natuurlijk mag je dat zeggen, maar zou ik heel misschien ook mogen weten waarom? Omdat ik mezelf verdedig als Belieber, of omdat ik gelovig ben en je aanspreek op je taalgebruik?


    What by Zeus' beard is going on????