• Serieus, hij heeft Prins William uit gelachen, denkt hij dat hij alles
    kan maken ofzo!?



    Hier:

    De Canadese tienerster snapt niet dat prins William niks aan zijn terugtrekkende haarlijn doet. 'Er bestaan middeltjes als Propecia om zo'n problemen op te lossen, of kennen ze dat niet in Groot-Brittannië?'

    Hij adviseerde de prins dan ook om enkele producten te kopen. 'Je hoeft maar een pilletje te nemen en je haar groeit terug', klonk het. De Britse media reageert scherp op de uitspraken van de 'Boyfriend'-zanger. 'Waar bemoeit een kind als Bieber zich mee', verklaarde een Britse journaliste scherp.

    Prins William heeft vooralsnog niet op de confronterende opmerking van Bieber gereageerd. Het valt ook sterk te betwijfelen of hij het advies van de zingende puber daadwerkelijk zal opvolgen.

    (ik moet er wel om lachen dat ze hem "boyfriend-zanger" noemen :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:54 ]


    Hallo

    Rechazame schreef:
    (...)

    je kent hem niet persoonlijk....hoe kan dat?

    Dat klopt, maar ik kan me heel goed vinden in zijn liedjes en hij is een voorbeeld voor me.


    What by Zeus' beard is going on????

    Wat ik me nog altijd afvraag is wat mensen in die liedjes zien. Om maar even iets te quoten:

    'My money is yours, give you little more because I love ya.'

    Hij kan wel zingen, maar je moet toch toegeven dat die teksten nergens over gaan...?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Pookiebear schreef:
    Hij weet toch wel dat hij het tegen de toekomstige koning van Groot Brittannie heeft? Dom kind.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Pff, sommige mensen hier gaan echt nog een moeilijk leven krijgen, heb ik zo'n idee.


    Tell me about it, stud.

    Foxx schreef:
    Pff, sommige mensen hier gaan echt nog een moeilijk leven krijgen, heb ik zo'n idee.

    Hahaha of juist heel gemakkelijk, als je je alleen maar druk hoeft te maken om dit soort nutteloze dingetjes. :'D Heerlijk toch?


    ars moriendi

    Calm down. Iedereen heeft zijn eigen mening, maar soms komt het gewoon verkeerd over bij anderen..

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:53 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Omg, calm your tits loves. Hij zal vast gewoon aan het dollen zijn.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:51 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ZeusBeard schreef:
    (...)
    Wat bedoel je daar mee?

    Gewoon een quoteje dat uit de mond van ieder Believer of ber of weet ik veel wat zou kunnen komen. I was just going with the flow hier. (cat)


    ars moriendi

    Kermit schreef:
    Hij wordt alleen maar arroganter.


    I'm just beautiful me.

    august9 schreef:
    (...)

    Srsly? Hoe oud ben jij?

    Het is oke dat jullie hem niet mogen, maar ga dat niet zo heel uitgebreid hier op Quizlet zetten. Hier zitten ook fans op. Natuurlijk mag je, je mening uiten maar zo overdreven? Ik zie het steeds vaker en dan zo'n kinderachtige opmerkingen. Serieus, waarom zou je een persoon haten terwijl je die niet eens persoonlijk kent? En kom niet met die opmerking: waarom houden jullie van diegene terwijl je die niet eens kent. Dat is gewoon zielig, want zouden we dan moeten beginnen over de zanger(es) of groep dat jij liefhebt? Dat is toch precies hetzelfde? En niet iedere fan is hetzelfde. Bijna iedereen hier scheert elke fan over dezelfde kam, terwijl er ook vele zijn die normaal zijn. Het is bijna nog verboden om fan van iemand te zijn zonder meteen aangevallen te worden. JB doet vele goede dingen, dat kun je niet ontkennen. Ook doet hij wel eens slechte dingen, maar dat doen we allemaal wel eens? Maar nee, als hij dat doet is het meteem een groot misdrijf. Misschien geef ik hem wel gelijk, voel ik me nu meteen ook te goed voor hem? Voel ik me nu ook een prinses? NEE. Als ik het zou zeggen zou het maar gewoon iets zijn, niks mis mee. Maar als Justin iets doet wat jullie niet goed ligt, is het direct iets ergs. Het is alsof jullie alleen maar de slechte dingen zien. Alleen maar de dingen die slecht in jullie ogen zijn. Ja, ik zie ook de slechte dingen van hem. Maar begint verdomme vervelend te worden om steeds zo'n opmerkingen tegen te komen.

    Dit is nu niet alleen tegen jou, ook vele anderen. En dit kun je eigenlijk over elke beroemdheid zeggen, maar goed.


    ok young one, may i ask, with this message your are stating that there is no way we know bieber personally, but unfortunately for you, you dont know us either, so you also dont know if we know him or not, for all you know we could be someone who knows him personally and that we are stating our opinions of how he was when we met him.


    Where angels of joy tread, demons of dispair follow.

    Wauw, wat een onzinnige discussies in dit topic zeg. :'D

    Is this shit still going on?


    Olive

    Ik denk gewoon dat ieder zijn mening heeft, de ene mag daar zich over spreken en de andere moet dat voor zich houden. De ene blijft kalm en redelijk, de andere is totaal aan het freaken. Zal dit eindeloze discussie nog een einde kennen alsjeblieft?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Authors schreef:
    Is this shit still going on?

    Blijkbaar.

    Shirlinson schreef:
    Ik denk gewoon dat ieder zijn mening heeft, de ene mag daar zich over spreken en de andere moet dat voor zich houden. De ene blijft kalm en redelijk, de andere is totaal aan het freaken. Zal dit eindeloze discussie nog een einde kennen alsjeblieft?

    Wel als een mod er een slotje op gooit. :Y)