• Serieus, hij heeft Prins William uit gelachen, denkt hij dat hij alles
    kan maken ofzo!?



    Hier:

    De Canadese tienerster snapt niet dat prins William niks aan zijn terugtrekkende haarlijn doet. 'Er bestaan middeltjes als Propecia om zo'n problemen op te lossen, of kennen ze dat niet in Groot-Brittannië?'

    Hij adviseerde de prins dan ook om enkele producten te kopen. 'Je hoeft maar een pilletje te nemen en je haar groeit terug', klonk het. De Britse media reageert scherp op de uitspraken van de 'Boyfriend'-zanger. 'Waar bemoeit een kind als Bieber zich mee', verklaarde een Britse journaliste scherp.

    Prins William heeft vooralsnog niet op de confronterende opmerking van Bieber gereageerd. Het valt ook sterk te betwijfelen of hij het advies van de zingende puber daadwerkelijk zal opvolgen.

    (ik moet er wel om lachen dat ze hem "boyfriend-zanger" noemen :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:54 ]


    Hallo

    Dus, op naar de grappen over joden!


    No growth of the heart is ever a waste

    nerveus schreef:
    Ik had het gehoord ja :P
    Vreselijk dat mannetje :@ Hij denkt echt dat hij zelf prins is ofzo, dat hij alles kan zeggen wat hij wil. Rare gozer. Die moet zijn kop houden over de prins!

    En de prins heeft misschien geen haar op zijn hoofd, maar Bieber heeft geen balhaar :Y)



    Srsly? Hoe oud ben jij?

    Het is oke dat jullie hem niet mogen, maar ga dat niet zo heel uitgebreid hier op Quizlet zetten. Hier zitten ook fans op. Natuurlijk mag je, je mening uiten maar zo overdreven? Ik zie het steeds vaker en dan zo'n kinderachtige opmerkingen. Serieus, waarom zou je een persoon haten terwijl je die niet eens persoonlijk kent? En kom niet met die opmerking: waarom houden jullie van diegene terwijl je die niet eens kent. Dat is gewoon zielig, want zouden we dan moeten beginnen over de zanger(es) of groep dat jij liefhebt? Dat is toch precies hetzelfde? En niet iedere fan is hetzelfde. Bijna iedereen hier scheert elke fan over dezelfde kam, terwijl er ook vele zijn die normaal zijn. Het is bijna nog verboden om fan van iemand te zijn zonder meteen aangevallen te worden. JB doet vele goede dingen, dat kun je niet ontkennen. Ook doet hij wel eens slechte dingen, maar dat doen we allemaal wel eens? Maar nee, als hij dat doet is het meteem een groot misdrijf. Misschien geef ik hem wel gelijk, voel ik me nu meteen ook te goed voor hem? Voel ik me nu ook een prinses? NEE. Als ik het zou zeggen zou het maar gewoon iets zijn, niks mis mee. Maar als Justin iets doet wat jullie niet goed ligt, is het direct iets ergs. Het is alsof jullie alleen maar de slechte dingen zien. Alleen maar de dingen die slecht in jullie ogen zijn. Ja, ik zie ook de slechte dingen van hem. Maar begint verdomme vervelend te worden om steeds zo'n opmerkingen tegen te komen.

    Dit is nu niet alleen tegen jou, ook vele anderen. En dit kun je eigenlijk over elke beroemdheid zeggen, maar goed.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 17:32 ]

    august9 schreef:
    (...)

    Srsly? Hoe oud ben jij?

    Het is oke dat jullie hem niet mogen, maar ga dat niet zo heel uitgebreid hier op Quizlet zetten. Hier zitten ook fans op. Natuurlijk mag je, je mening uiten maar zo overdreven? Ik zie het steeds vaker en dan zo'n kinderachtige opmerkingen. Serieus, waarom zou je een persoon haten terwijl je die niet eens persoonlijk kent? En kom niet met die opmerking: waarom houden jullie van diegene terwijl je die niet eens kent. Dat is gewoon zielig, want zouden we dan moeten beginnen over de zanger(es) of groep dat jij liefhebt? Dat is toch precies hetzelfde? En niet iedere fan is hetzelfde. Bijna iedereen hier scheert elke fan over dezelfde kam, terwijl er ook vele zijn die normaal zijn. Het is bijna nog verboden om fan van iemand te zijn zonder meteen aangevallen te worden. JB doet vele goede dingen, dat kun je niet ontkennen. Ook doet hij wel eens slechte dingen, maar dat doen we allemaal wel eens? Maar nee, als hij dat doet is het meteem een groot misdrijf. Misschien geef ik hem wel gelijk, voel ik me nu meteen ook te goed voor hem? Voel ik me nu ook een prinses? NEE. Als ik het zou zeggen zou het maar gewoon iets zijn, niks mis mee. Maar als Justin iets doet wat jullie niet goed ligt, is het direct iets ergs. Het is alsof jullie alleen maar de slechte dingen zien. Alleen maar de dingen die slecht in jullie ogen zijn. Ja, ik zie ook de slechte dingen van hem. Maar begint verdomme vervelend te worden om steeds zo'n opmerkingen tegen te komen.

    Dit is nu niet alleen tegen jou, ook vele anderen. En dit kun je eigenlijk over elke beroemdheid zeggen, maar goed.


    This. Als je gaat haten op een artiest die je niet mag, verspil je ook maar energie.


    SLOAN.

    Toyfriend schreef:
    Haha lol.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Het forum van Quizlet bestaat onderhand voor driekwart uit discussies tussen Bieber's fans en haters. -____-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik zei al dat dat joch het te hoog in zijn bol heeft, die bewijst het alleen maar weer. Een typisch geval van singer-syndroom.
    Iemand zou hem eens goed de waarheid moeten zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zonderland schreef:
    Hallo? Hij denkt echt dat het normaal is ofzo .__. arrogant jong.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Als hij dit echt gezegd heeft, dan is hij wel heel diep gezonken.
    Dat ventje moet eens nadenken voor hij iets zegt/doet. Maar hij denkt van zichzelf al dat hij een redelijk hoge status heeft hier op de wereld dus volgens mij kan hem dat niets schelen.

    Maar hij komt zichzelf nog wel een keer tegen.

    Ten eerste:

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als je het topic door gelezen had had je een link gezien naar de AD.
    En omg, ik was helemaal vergeten dat hij er zo vrouwelijk uitziet.

    Kranten kunnen ook bullshit praten he? Kijk maar naar de telegraaf. Die vergroot echt elk klein ding, en vervormd ook allerlei dingen! Heb je een interview(filmpje) Dat hij al dit daadwerkelijk heeft gezegd? Nee. En zolang je die niet hebt geloof ik dit ook niet.
    Ten 2e: "En omg, ik was helemaal vergeten dat hij er zo vrouwelijk uitziet."
    Serieus! Hoe kinderachtig! Ik kan best begrijpen als iemand hem niet knap vind, want meningen verschillen. Maar dit?! Dat ik gewoon kleutergedrag!

    xDesire schreef:
    (...)


    Een krant nota bene gaat echt niet lopen liegen hoor. En er waren meerdere mensen waarschijnlijk bij die het dan zouden kunnen bevestigen dat het niet zo was..

    En ten 3e: Zoals ik al eerder hier heb gezegd: Sommige kranten praten ook bullshit! Ja. Kranten liegen daar heus wel over. Bv. Telegraaf, Lang niet alles wat daarin staat is waar! Mensen kunnen HEEL makkelijk je woorden verdraaien.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Strider schreef:
    Als hij dit echt gezegd heeft, dan is hij wel heel diep gezonken.
    Dat ventje moet eens nadenken voor hij iets zegt/doet. Maar hij denkt van zichzelf al dat hij een redelijk hoge status heeft hier op de wereld dus volgens mij kan hem dat niets schelen.

    Maar hij komt zichzelf nog wel een keer tegen.

    uhm... Dat ventje? Hij is ouder dan jij -.- Just Saying


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    Ten eerste:
    (...)
    En ten 3e: Zoals ik al eerder hier heb gezegd: Sommige kranten praten ook bullshit! Ja. Kranten liegen daar heus wel over. Bv. Telegraaf, Lang niet alles wat daarin staat is waar! Mensen kunnen HEEL makkelijk je woorden verdraaien.

    Dit bedoelde ik dus in mijn topic. Het gaat over Justin en een fan schiet meteen in de verdediging, overdreven.
    Schat relax, wat boeit het wat wij denken, je moet toe geven dat dit best een kut opmerking van hem was.
    En wat boeit het dat hij ouder is, hij is nog steeds een ventje.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    uhm... Dat ventje? Hij is ouder dan jij -.- Just Saying

    Dus?
    Ik vind dat hij zich soms echt als een kleuter gedraagt.

    Ivan schreef:
    Dus, op naar de grappen over joden!


    :"D


    Numbers.

    Floyd schreef:
    (...)
    Dit bedoelde ik dus in mijn topic. Het gaat over Justin en een fan schiet meteen in de verdediging, overdreven.
    Schat relax, wat boeit het wat wij denken, je moet toe geven dat dit best een kut opmerking van hem was.
    En wat boeit het dat hij ouder is, hij is nog steeds een ventje.

    Jezus... Weet je waarom ik meteen in de verdediging schiet?!
    Omdat jullie er (bijna) allemaal een haat topic van maken! Jullie weten niet eens zeker og hij dit daadwerkelijk gezegd heeft!
    Dus Ja ik verdedig mijn idool, Ja ik schiet meteen in de verdediging. Wat boeit dan nou? Jullie beginnen meteen te haten. Dat is hetzelfde principe.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Floyd schreef:
    (...)
    Dit bedoelde ik dus in mijn topic. Het gaat over Justin en een fan schiet meteen in de verdediging, overdreven.
    Schat relax, wat boeit het wat wij denken, je moet toe geven dat dit best een kut opmerking van hem was.
    En wat boeit het dat hij ouder is, hij is nog steeds een ventje.
    ^
    ^This...amen to that xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]