• Serieus, hij heeft Prins William uit gelachen, denkt hij dat hij alles
    kan maken ofzo!?



    Hier:

    De Canadese tienerster snapt niet dat prins William niks aan zijn terugtrekkende haarlijn doet. 'Er bestaan middeltjes als Propecia om zo'n problemen op te lossen, of kennen ze dat niet in Groot-Brittannië?'

    Hij adviseerde de prins dan ook om enkele producten te kopen. 'Je hoeft maar een pilletje te nemen en je haar groeit terug', klonk het. De Britse media reageert scherp op de uitspraken van de 'Boyfriend'-zanger. 'Waar bemoeit een kind als Bieber zich mee', verklaarde een Britse journaliste scherp.

    Prins William heeft vooralsnog niet op de confronterende opmerking van Bieber gereageerd. Het valt ook sterk te betwijfelen of hij het advies van de zingende puber daadwerkelijk zal opvolgen.

    (ik moet er wel om lachen dat ze hem "boyfriend-zanger" noemen :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:54 ]


    Hallo

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Juist, het is een prins. Het kan eventueel onze koning worden. Zoiets doe je niet.


    Kan Prins William koning van Nederland worden?:|


    Physics is awesome

    Het is toch ook maar een grapje van hem, just take it easy guys! (cat)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    Het is toch ook maar een grapje van hem, just take it easy guys! (cat)


    Bedoel je dat van DarkSavior of van JB?


    Physics is awesome

    Ik vind niet dat iedereen zich op moet winden omdat het om een prins gaat. Je hoord zowieso geen commentaar te geven omdat iemand vroegtijdig haarverlies heeft. Alsof die arme man dat leuk vind.
    Aan de andere kant zal mijnheer Bieber dit niet gemeen bedoeld hebben (of dat hoop ik maar).


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hij heeft bijna commentaar op ieder figuur dat groter is dan hijzelf.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Occhi schreef:
    (...)

    Kan Prins William koning van Nederland worden?:|


    Lol, nee. Dat kan niet (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik had het gehoord ja :P
    Vreselijk dat mannetje :@ Hij denkt echt dat hij zelf prins is ofzo, dat hij alles kan zeggen wat hij wil. Rare gozer. Die moet zijn kop houden over de prins!

    En de prins heeft misschien geen haar op zijn hoofd, maar Bieber heeft geen balhaar :Y)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:12 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Occhi schreef:
    (...)

    Kan Prins William koning van Nederland worden?:|


    Ja dat kan, als alle leden in de lijst van troonopvolgers gestorven zijn of niet willen kan hij inderdaad koning van Nederland worden. Maar de kans dat dat gebeurd is echt onwaarschijnlijk. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik had het gehoord ja :P
    Vreselijk dat mannetje :@ Hij denkt echt dat hij zelf prins is ofzo, dat hij alles kan zeggen wat hij wil. Rare gozer. Die moet zijn kop houden over de prins!

    En de prins heeft misschien geen haar op zijn hoofd, maar Bieber heeft geen balhaar :Y)



    Seriously.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    nerveus schreef:
    Ik had het gehoord ja :P
    Vreselijk dat mannetje :@ Hij denkt echt dat hij zelf prins is ofzo, dat hij alles kan zeggen wat hij wil. Rare gozer. Die moet zijn kop houden over de prins!

    En de prins heeft misschien geen haar op zijn hoofd, maar Bieber heeft geen balhaar :Y)



    None but ourselves can free our minds.

    Authors schreef:
    (...)

    Zijn woorden kunnen vervormd worden, net zoals ze ooit zijn woorden hebben vervormd over dat verkrachting met een rede gebeurt. En ik heb het topic doorgelezen, tyvm.


    Oh over die verkrachting heb ik ook gehoort, weet ook niet helemaal zeker hoe dat zo ging.
    Maar toen had ik wel respect voor hem.


    Hallo

    Impressie schreef:
    Ga het niet voor hem opnemen! Het feit dat hij zich net zo groot voelt als een prins is al belachelijk, een beetje respect zeg! En dan ook nog zeuren over haar? Misschien toch gay? En zo zie je ook maar weer hoe fake sommige beroemdheden kunnen zijn. Laat die prins toch lekker kaal worden, het is de frikkin' natuur goddamnit.


    I agree with this.


    26 - 02 - '16

    Amarelo schreef:
    Hmm, misschien bedoelde hij het niet eens slecht, kan je nooit weten.

    MartyrArt schreef:
    1. Over kapsels mag Bieber niet oordelen.
    2. Het is een prins, mensen. Geen god.

    Of iemand kan het gewoon verzonnen hebben.
    + Het is enkel een drama omdat het over William gaat. Iedereen is altijd zo fijn oppervlakkig. Als het over iemand 'gewoon' zou gaan, was er helemaal niet zoveel opschudding. Ik heb die hele Kate en William-obsessie nooit begrepen. Het zijn maar gewoon mensen.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 17:07 ]


    Save me from myself.

    Nu gaan vele wss denken dat ik alleen maar de goede kanten van hem zie, maar ik denk eerlijk gezegd dat het roddels zijn. Zou het zo zijn, tja ik vind het wel grappig. c:

    Omg wat een Pieper-.-


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.