• Serieus, hij heeft Prins William uit gelachen, denkt hij dat hij alles
    kan maken ofzo!?



    Hier:

    De Canadese tienerster snapt niet dat prins William niks aan zijn terugtrekkende haarlijn doet. 'Er bestaan middeltjes als Propecia om zo'n problemen op te lossen, of kennen ze dat niet in Groot-Brittannië?'

    Hij adviseerde de prins dan ook om enkele producten te kopen. 'Je hoeft maar een pilletje te nemen en je haar groeit terug', klonk het. De Britse media reageert scherp op de uitspraken van de 'Boyfriend'-zanger. 'Waar bemoeit een kind als Bieber zich mee', verklaarde een Britse journaliste scherp.

    Prins William heeft vooralsnog niet op de confronterende opmerking van Bieber gereageerd. Het valt ook sterk te betwijfelen of hij het advies van de zingende puber daadwerkelijk zal opvolgen.

    (ik moet er wel om lachen dat ze hem "boyfriend-zanger" noemen :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:54 ]


    Hallo

    MartyrArt schreef:
    1. Over kapsels mag Bieber niet oordelen.
    2. Het is een prins, mensen. Geen god.

    True, maar Biebers uitspraak is hoe dan ook onrespectvol, al is het tegen een vuilnisman.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Authors schreef:
    Is er bewijs van dat dit waar is :')? Zijn woorden kunnen ook worden vervormd.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authors schreef:
    Is er bewijs van dat dit waar is :')? Zijn woorden kunnen ook worden vervormd.

    Als je het topic door gelezen had had je een link gezien naar de AD.
    En omg, ik was helemaal vergeten dat hij er zo vrouwelijk uitziet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fucking aso bitch. Beetje een royale belachelijk maken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jawel, want het is nog steeds een prins en daardoor een belangrijk persoon voor dit land.


    Het is nog steeds een mens.


    Numbers.

    Sting schreef:
    (...)
    True, maar Biebers uitspraak is hoe dan ook onrespectvol, al is het tegen een vuilnisman.


    Jep, I agree.


    Numbers.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als je het topic door gelezen had had je een link gezien naar de AD.
    En omg, ik was helemaal vergeten dat hij er zo vrouwelijk uitziet.


    Zijn woorden kunnen vervormd worden, net zoals ze ooit zijn woorden hebben vervormd over dat verkrachting met een rede gebeurt. En ik heb het topic doorgelezen, tyvm.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Zijn woorden kunnen vervormd worden, net zoals ze ooit zijn woorden hebben vervormd over dat verkrachting met een rede gebeurt. En ik heb het topic doorgelezen, tyvm.

    Het was niet aanvallend bedoeld dus je hoeft niet meteen zo te reageren, dankjewel. En ja, dat zou kunnen, maar dat betekent ook dat hij ook iets kan hebben gezegd wat veel erger was en ze het milder hebben gemaakt.
    En ik heb nu heel wat kranten doorgelezen en overal word hetzelfde gezegd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Authors schreef:
    (...)

    Zijn woorden kunnen vervormd worden, net zoals ze ooit zijn woorden hebben vervormd over dat verkrachting met een rede gebeurt. En ik heb het topic doorgelezen, tyvm.



    Een krant nota bene gaat echt niet lopen liegen hoor. En er waren meerdere mensen waarschijnlijk bij die het dan zouden kunnen bevestigen dat het niet zo was..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    @BlackPear: lol 't lijkt wel alsof je er van geniet dat Bieber in dit topic wordt gehaat. Wss doe je dat ook. Maar ja, het is indd onrespectvol van 'm.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    ja hij is arogant en heeft een ego, hij is toch de enige niet?

    Toyfriend schreef:
    Haha lol.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ga het niet voor hem opnemen! Het feit dat hij zich net zo groot voelt als een prins is al belachelijk, een beetje respect zeg! En dan ook nog zeuren over haar? Misschien toch gay? En zo zie je ook maar weer hoe fake sommige beroemdheden kunnen zijn. Laat die prins toch lekker kaal worden, het is de frikkin' natuur goddamnit.


    You are beautiful, you are love.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het was niet aanvallend bedoeld dus je hoeft niet meteen zo te reageren, dankjewel. En ja, dat zou kunnen, maar dat betekent ook dat hij ook iets kan hebben gezegd wat veel erger was en ze het milder hebben gemaakt.
    En ik heb nu heel wat kranten doorgelezen en overal word hetzelfde gezegd.


    Nou sorry hoor, maar je reactie kwam wel zo over :') En still, ik neem het niet voor hem op, maar alles wordt wel wat overdreven :')


    Olive

    xDesire schreef:
    (...)


    Een krant nota bene gaat echt niet lopen liegen hoor. En er waren meerdere mensen waarschijnlijk bij die het dan zouden kunnen bevestigen dat het niet zo was..


    Als een krant van meerdere kanten verkeerde informatie krijgt, liegt die krant onbewust. En zoiets kan gebeuren.


    Olive